Gå til innhold

Hip Hop-tråden - les reglene


ehs5

Anbefalte innlegg

Hvis noen ønsker noe chill og tilbakelent Hip-Hop så kan jeg anbefale Masta Ace.

 

Marco Polo feat. Masta Ace - Nostalgia

PPZ2-FVcM3M

 

Seriøst, jeg får ikke til sånne Youtube klammer. Skriver "(youtube)url(/youtube)" (med klammer såklart, ikke parantes), men det funker jo ikke... Kopierer filmlinken fra adressefeltet.

 

Edit: Fiksa det nå, tnx hsds :)

Endret av Big SturL
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvis noen ønsker noe chill og tilbakelent Hip-Hop så kan jeg anbefale Masta Ace.

 

Marco Polo feat. Masta Ace - Nostalgia

 

Den låta er så utrolig chill. Jeg har vel posta den her 2-3-4 ganger allerede. :wee:

 

åssen får jeg hørt på den hw radioen eller hva det er får no?

9391274[/snapback]

 

Følg med her, folk gir beskjed om når de spiller.

Lenke til kommentar
Seriøst, jeg får ikke til sånne Youtube klammer. Skriver "(youtube)url(/youtube)" (med klammer såklart, ikke parantes), men det funker jo ikke... Kopierer filmlinken fra adressefeltet.

9391113[/snapback]

[url=www.linkendin.no]Yo, her er linken[/url]

Slik du tenker på?

Endret av Minus
Lenke til kommentar

Er da lov og sniklytte før? :)

 

Kanye sitt er ok, litt rart for min smak - men er endel ok låter. Har bare fått hørt igjennom en gang i dag. Sitter og hører kjapt igjenom 50 sitt nå. Burde egentlig vært i seng..

Endret av hsds
Lenke til kommentar

Yo, lenge siden sist jeg var her nå. Har alle skaffet seg Common-skiva og Talib-skiva? Håper det, det er verdt innsatsen/pengene!

 

Jeg ville bare slide gjennom og anbefale en ny, grisekul Termanology-sang. Ny mixtape er ute nå, låta er produsert av DJ Premier.

 

Kvaliteten er litt dårlig, men ta kontakt hvis dere vil høre den i bedre kvalitet :)

 

Termanology - So Amazing

 

mu4fumNhUBY

Endret av Oovz
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...