31137 Skrevet 28. august 2007 Rapporter Del Skrevet 28. august 2007 (endret) Ahh.. Da har jeg hørt litt mer av Brother Ali og må innrømme at jeg elsker musikken! "Forest Whitaker" og "Win Some Lose Some" har en beat og flow som gjør at jeg var solgt på runde nr 2 på mp3 spilleren.. I tillegg så har jeg i dag begynt å like Jedi Mind Tricks. Hadde aldri hørt om de før jeg leste litt i tråden her.. Her er min favoritt i sommer(selv om jeg skjønner lite av de rapper om)..: -wnwFJZyvPk Noen som har tips til andre artister jeg bør høre litt på? Digger beats alla de Brother Ali har i de to nevnte sangene, og generelt den typen hiphop med beats som preger musikken... Edit: Prøvde å fikse youtubelink Endret 30. august 2007 av 31137 Lenke til kommentar
MKej Skrevet 28. august 2007 Rapporter Del Skrevet 28. august 2007 (endret) Kan anbefale: The Beatnuts The Beatnuts - No Escapin' This Endret 28. august 2007 av MKej Lenke til kommentar
MKej Skrevet 28. august 2007 Rapporter Del Skrevet 28. august 2007 (endret) Sorry for dobbel post Endret 28. august 2007 av MKej Lenke til kommentar
31137 Skrevet 28. august 2007 Rapporter Del Skrevet 28. august 2007 Beatnuts er det mange år siden jeg har hørt på, de to du linket til huske jeg faktisk! Må rote litt i cd-skapet i morgen, skal ligge et album der et sted.. Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 28. august 2007 Rapporter Del Skrevet 28. august 2007 Beatnuts er fett. Classic Nuts vol. 1 står i hylla her. Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 29. august 2007 Rapporter Del Skrevet 29. august 2007 Public Enemy's "How You Sell Soul To A Soulless People Who Sold Their Soul?" fikk en toer i BT. Noen som har hørt denne? Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 29. august 2007 Rapporter Del Skrevet 29. august 2007 (endret) Tilbake fra ferie nå. Ble kjent med noen fra USA, og gjett hva det gikk i over der? Dirty. Crunky er populært i USA og det er desverre mainstream-musikk som topper Billboard. Jeg ble jo selvfølgelig revet med i samtalen. Så her er i alle fall to sanger jeg fikk vite om som var hits i Amerika denne sommeren: - Hurricane Chris - A Bay Bay. - Slikk The Shocker - We Like Them Girls. Dere har sikkert hørt Sean Kingston - Beautiful Girls. Missforstå meg rett, sangen er rett og slett tragisk. Det er en skam å gjøre om Ben E. Kings beste låt slik Sean Kingston har gjort. Faen for en stygg stemme. Amerikanerne derimot liker den. Endret 29. august 2007 av Onyx Lenke til kommentar
Big SturL Skrevet 29. august 2007 Rapporter Del Skrevet 29. august 2007 Amerikanere har jo rett og slett ikke peil... det kan vel egentlig ikke sies om mainstream markedet her hjemme heller. Så den dere Bay Bay greia for to uker siden. Var overbevist om at det var kødd for den er så LATTERLIG dårlig. Game er i mine øyne nå ikke bedre enn Fiddy.... (vet ikke om Game er med på den versjonen du linker over, vil helst ikke sjekke heller) Lenke til kommentar
cErfik Skrevet 29. august 2007 Rapporter Del Skrevet 29. august 2007 - Slikk The Shocker - We Like Them Girls. Lenge siden jeg har hørt noe bra fra den kanten. Og jaggu må jeg ikke vente enda lengre NP:Jadakiss - The champ is here Lenke til kommentar
NorThy Skrevet 29. august 2007 Rapporter Del Skrevet 29. august 2007 - Hurricane Chris - A Bay Bay. *grøsse* Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 29. august 2007 Rapporter Del Skrevet 29. august 2007 Dere har sikkert hørt Sean Kingston - Beautiful Girls. Missforstå meg rett, sangen er rett og slett tragisk. Det er en skam å gjøre om Ben E. Kings beste låt slik Sean Kingston har gjort. Faen for en stygg stemme. Amerikanerne derimot liker den. 9383734[/snapback] hørt sean kingston med real gangstas? dritkul.. men du er sikkert uenig iogmed at du ikke er fan av stemmen hans, forsåvidt enig i at den er slitsom i lengden. anyway, tilbake fra hiphop kemp i praha nå. goddamn, har dere ikke planlagt neste års ferie, gjør det nå, hvis lineupen er like rå. så cunninlynguist, faith sfx, heltah skeltah, dialated peeps, mop, black milk, emc (masta ace ++) og redman på tre dager. øl til 7-8 kr, absinth og billig grønt for de som liker slikt. alle fire elementer er hardt representert og stemningen er fantastisk, ikke noe bråk eller noe sånnt. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 29. august 2007 Rapporter Del Skrevet 29. august 2007 Haha, tok du flyet fra Praha til Oslo i går kveld eller i dag? Uansett, check this: Common - Drivin' Me Wild. Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 29. august 2007 Rapporter Del Skrevet 29. august 2007 reiste via frankfurt så til stavanger, men ja, reiste igår. var du på kempen du og? Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 29. august 2007 Rapporter Del Skrevet 29. august 2007 reiste via frankfurt så til stavanger, men ja, reiste igår. var du på kempen du og? Nei, var ikke der, men kom selv fra ferie. Lenke til kommentar
Thend Skrevet 29. august 2007 Rapporter Del Skrevet 29. august 2007 (endret) Jeg gjentar: Sjekk ut HW Radio 8002, det blir mye koselig. 9365980[/snapback] Endret 29. august 2007 av unge thendrup Lenke til kommentar
MKej Skrevet 29. august 2007 Rapporter Del Skrevet 29. august 2007 (endret) Nice Gidder du og spille noen av ønskene mine fra forrige gang Endret 29. august 2007 av MKej Lenke til kommentar
Thend Skrevet 29. august 2007 Rapporter Del Skrevet 29. august 2007 Gidder du rote dem fram igjen? Lenke til kommentar
MKej Skrevet 29. august 2007 Rapporter Del Skrevet 29. august 2007 Beatnuts - Watch Out Now CNN - Invincible Dead Prez - Bigger than Hip Hop Dialated Peoples - worse comes to worst Keith Murray - Nobody Do It Better Feat.Tyrese Joell Ortiz - Hip-Hop Fabolous - Breathe NAS - Get Down NAS - Dance Mr.J.Medeiros - Constance Army of the Pharaohs - 11 - Narrow Grave Jaylib - The Red Jay Z - Hardknock Life Lenke til kommentar
Thend Skrevet 29. august 2007 Rapporter Del Skrevet 29. august 2007 Vi skal nok få ordna noe. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 29. august 2007 Rapporter Del Skrevet 29. august 2007 Digg lyd fra Thendrup. Får fylt opp ørene mine med godlyd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg