Gå til innhold

Hip Hop-tråden - les reglene


ehs5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
:blush:

http://youtube.com/watch?v=XgjIZR7vjvU

 

en av de 5

 

:thumbup:

9306218[/snapback]

Virkelig? Den låta var jo selve definisjonen på uoppfinnsomhet og middelmådighet. Men smaken er som baken osv.

 

 

Å velge fem låter blir vel umulig, men ei låt jeg alltid kommer tilbake til er De La Soul - Stakes Is High

9306777[/snapback]

 

Enig med deg der vedr. smak "Stakes is high" får meg til å gjespe - høres ut som ca 100 andre rap-låter jeg har hørt. Hvor er oppfinnsomheta der? Er jo mer en chill låt. Rap bør ha litt energi...zzzzzzzzzz

Lenke til kommentar
De mistet meg allerede ved starten hvor de bare hadde laget en elendig vestkantvri på Put Your Lighters Up.

 

Ellers var det mye av det tidligere som var bra,Latin Kings må sjekkes videre og Thomas Rusiak hadde jeg glemt helt.

9351590[/snapback]

 

Spør du meg er det heltok undeholdningsmusikk. Men selfølgelig ikke noe spesielt bra, men jeg vet om mye verre ting.

Lenke til kommentar
:blush:

http://youtube.com/watch?v=XgjIZR7vjvU

 

en av de 5

 

:thumbup:

9306218[/snapback]

Virkelig? Den låta var jo selve definisjonen på uoppfinnsomhet og middelmådighet. Men smaken er som baken osv.

 

 

Å velge fem låter blir vel umulig, men ei låt jeg alltid kommer tilbake til er De La Soul - Stakes Is High

9306777[/snapback]

 

Enig med deg der vedr. smak "Stakes is high" får meg til å gjespe - høres ut som ca 100 andre rap-låter jeg har hørt. Hvor er oppfinnsomheta der? Er jo mer en chill låt. Rap bør ha litt energi...zzzzzzzzzz

9352353[/snapback]

 

Hør på teksten, bitch.

Lenke til kommentar
:blush:

http://youtube.com/watch?v=XgjIZR7vjvU

 

en av de 5

 

:thumbup:

9306218[/snapback]

Virkelig? Den låta var jo selve definisjonen på uoppfinnsomhet og middelmådighet. Men smaken er som baken osv.

 

 

Å velge fem låter blir vel umulig, men ei låt jeg alltid kommer tilbake til er De La Soul - Stakes Is High

9306777[/snapback]

 

Enig med deg der vedr. smak "Stakes is high" får meg til å gjespe - høres ut som ca 100 andre rap-låter jeg har hørt. Hvor er oppfinnsomheta der? Er jo mer en chill låt. Rap bør ha litt energi...zzzzzzzzzz

9352353[/snapback]

 

Hør på teksten, bitch.

9354188[/snapback]

 

hmmm - så du mener at det er den fantastiske teksten som skiller de la soul fra resten? vel - tipper du har en "personlig" opplevelse av den låta... den skal du få ha for deg selv...

 

BTW har Whitelines i hardrock:version

Endret av villhoppe
Lenke til kommentar
Haha, prøver du å fortelle at baby boy da prince er bedre enn De La Soul?

9354426[/snapback]

 

ikke generelt - liker selv de la soul... men ikke låta han snakker om. Anywhy - de har aldri kommet med noe nytt, sånn sett. Hadde ca 2 låter som kom opp på listene....

9354431[/snapback]

 

Listene? Hvem faen bryr seg om listene? Det er jo et faktum at hvem som helst kan komme på listene, og uansett er det nesten alltid bare skvip som fjortisjenter hører på der.

Lenke til kommentar
Haha, prøver du å fortelle at baby boy da prince er bedre enn De La Soul?

9354426[/snapback]

 

ikke generelt - liker selv de la soul... men ikke låta han snakker om. Anywhy - de har aldri kommet med noe nytt, sånn sett. Hadde ca 2 låter som kom opp på listene....

9354431[/snapback]

 

Listene? Hvem faen bryr seg om listene? Det er jo et faktum at hvem som helst kan komme på listene, og uansett er det nesten alltid bare skvip som fjortisjenter hører på der.

9354439[/snapback]

 

Vel - listene var ikke noe argument i seg selv... Hmmmm De La soul "say no go"?? the one and the only: they owned!

 

Og om man var inne på den tia: D-Mob :D

 

hmmmmm - uten at man ikke skal stenge for nye, sikkert artige, men til dels, og sikkert jevnt over - latterlige tanker om rap :innocent:

Endret av villhoppe
Lenke til kommentar
Haha, prøver du å fortelle at baby boy da prince er bedre enn De La Soul?

9354426[/snapback]

 

ikke generelt - liker selv de la soul... men ikke låta han snakker om. Anywhy - de har aldri kommet med noe nytt, sånn sett. Hadde ca 2 låter som kom opp på listene....

9354431[/snapback]

 

Beklager at jeg var litt krass tidligere her, litt påseila. :wee:

 

Men, "de har aldri kommet med noe nytt"?? De La har gitt ut 7 album mellom 1989 og 2004, alle av god, høy eller veldig høy kvalitet. Det er ikke mange andre som har vært i stand til dette.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...