Gå til innhold

Hip Hop-tråden - les reglene


ehs5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Heisann!

Jeg har akkurat hørt Dr. Dre sin "Still D.R.E" og fikk mersmak. Fra før er vel Twista med "Sunshine" det eneste jeg har hørt på av hiphop. Leter etter sanger der det er en fin beat som lett kan slappes av til. Jeg har ikke begynt å tenke så mye på tekster enda, men det kommer vel. Noen som har noen anbefalinger?

9337395[/snapback]

 

Vet kanskje ikke helt hva du er ute etter, men prøv noen av disse:

 

Talib Kweli - The Blast

Pete Rock & CL Smooth - Lots of Lovin'

Nature - The Sermon

Jay-Z - Heart of the City (Ain't No Love)

Scarface - Guess Who's Back

Clipse - Cot Damn

Common - Be

Hieroglyphics - You Never Knew

Little Brother - Lovin It

Little Brother - So Fabolous

Nas - One Mic

Common - The 6th Sense

9337564[/snapback]

Takker!

Da har jeg hørt ca halvparten, og jeg må si jeg likte det veldig godt! Dette kommer rett i bilen. :)

Tusen takk.

Lenke til kommentar
Noen som har hørt noe av Swollen members?

Har de brae tekster?

 

Og er det noen som kan anbefale noen band som Dirty Oppland?(trenger ikke være norsk)

Digger tekstene til dirty, "du snakker oftetere en jenter fiser offentlig", "er du høyere en meg er du i fjerde etasje", "vi liker deg like lite som avholdsfolk liker å drikke,som  missliker å like pipekicket", "er som fitte med tenner, ikke til å fucke med" og "du er sikkert skikkelig sterk, men du er en liten bitch som pippi!" Sitter å humrer for meg selv på bussen å sånn.

Geniale folk.

Altså jeg vil ha noen band eller sanger som inneholder mange gullkorn :)

Anyone :)

9339059[/snapback]

 

 

Få som har flere one liners enn Vakill(God gave me brains in both heads, so everytime I masterbate, I'm a stroke of genius) og Chino XL ("These homos been in the closets so long I'ma donate them to Salvation Army", ""My intention's the same, never bow down and snitch / Stay true like the black eyed peas before they added that bitch!") ;)

Endret av Bakkem
Lenke til kommentar
Heisann!

Jeg har akkurat hørt Dr. Dre sin "Still D.R.E" og fikk mersmak. Fra før er vel Twista med "Sunshine" det eneste jeg har hørt på av hiphop. Leter etter sanger der det er en fin beat som lett kan slappes av til. Jeg har ikke begynt å tenke så mye på tekster enda, men det kommer vel. Noen som har noen anbefalinger?

9337395[/snapback]

 

Jeg er ikke helt sikker, men har artist noe å si for deg? Eller bare at det er Hip Hop?

 

Jeg er ikke helt sikker, men har artist noe å si for deg? Eller bare at det er Hip Hop?

 

Jeg kunne selv anbefale min favoritt Nas:

 

Hip Hop Is Dead

Disicple

Money Over Bullshit

Carry On Traditon

Hold Down Blocks

Hustlers

World Is Yours

One Mic

 

Sikkert flere, men kommer ikke på flere av mine favoritt akkurat nå.

Endret av Luis_Garcia
Lenke til kommentar
Noen gode tips innen svensk rap? Har gått gjennom Petter,Timbuktu,Looptroop og Promoe men utover det har jeg så og si ikke peiling på hva som skjer der nede.

9344452[/snapback]

 

Ken, Thomas Rusiak, Blues, Ayo Ett Öga Rött var fete før iallfall. Er ikke så oppdatert over den svenske scenen nå.

9346382[/snapback]

 

Fronda ruler i Sverige

 

http://www.youtube.com/watch?v=hUvejpQ1d8w

 

litt lame video, da

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...