ehs5 Skrevet 22. august 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. august 2007 (endret) Har du noen faste tider du spiller nå, thendrup? UGK er sjef. Apropos: _kC7Vhr3YhI Endret 22. august 2007 av ehs5 Lenke til kommentar
Thend Skrevet 22. august 2007 Rapporter Del Skrevet 22. august 2007 Nei, de har ikke fått satt opp det ennå. UGK er veldig ålreit. Lenke til kommentar
Minus Skrevet 22. august 2007 Rapporter Del Skrevet 22. august 2007 Heisann!Jeg har akkurat hørt Dr. Dre sin "Still D.R.E" og fikk mersmak. Fra før er vel Twista med "Sunshine" det eneste jeg har hørt på av hiphop. Leter etter sanger der det er en fin beat som lett kan slappes av til. Jeg har ikke begynt å tenke så mye på tekster enda, men det kommer vel. Noen som har noen anbefalinger? 9337395[/snapback] Vet kanskje ikke helt hva du er ute etter, men prøv noen av disse: Talib Kweli - The Blast Pete Rock & CL Smooth - Lots of Lovin' Nature - The Sermon Jay-Z - Heart of the City (Ain't No Love) Scarface - Guess Who's Back Clipse - Cot Damn Common - Be Hieroglyphics - You Never Knew Little Brother - Lovin It Little Brother - So Fabolous Nas - One Mic Common - The 6th Sense 9337564[/snapback] Takker! Da har jeg hørt ca halvparten, og jeg må si jeg likte det veldig godt! Dette kommer rett i bilen. Tusen takk. Lenke til kommentar
Bakkem Skrevet 23. august 2007 Rapporter Del Skrevet 23. august 2007 (endret) Noen som har hørt noe av Swollen members?Har de brae tekster? Og er det noen som kan anbefale noen band som Dirty Oppland?(trenger ikke være norsk) Digger tekstene til dirty, "du snakker oftetere en jenter fiser offentlig", "er du høyere en meg er du i fjerde etasje", "vi liker deg like lite som avholdsfolk liker å drikke,som missliker å like pipekicket", "er som fitte med tenner, ikke til å fucke med" og "du er sikkert skikkelig sterk, men du er en liten bitch som pippi!" Sitter å humrer for meg selv på bussen å sånn. Geniale folk. Altså jeg vil ha noen band eller sanger som inneholder mange gullkorn Anyone 9339059[/snapback] Få som har flere one liners enn Vakill(God gave me brains in both heads, so everytime I masterbate, I'm a stroke of genius) og Chino XL ("These homos been in the closets so long I'ma donate them to Salvation Army", ""My intention's the same, never bow down and snitch / Stay true like the black eyed peas before they added that bitch!") Endret 23. august 2007 av Bakkem Lenke til kommentar
Big SturL Skrevet 23. august 2007 Rapporter Del Skrevet 23. august 2007 Jævlig herlig sang: Jay-Z - Poppin Tags. Den er fra BP2-albumet. Fant den ikke på Youtube. Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 23. august 2007 Rapporter Del Skrevet 23. august 2007 Noen gode tips innen svensk rap? Har gått gjennom Petter,Timbuktu,Looptroop og Promoe men utover det har jeg så og si ikke peiling på hva som skjer der nede. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 23. august 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. august 2007 Prøv Max Peezay. Du finner noe på Youtube. Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 23. august 2007 Rapporter Del Skrevet 23. august 2007 Falt ikke helt i smak,leter etter noe litt mer laidback. Men hvem vet,om en uke kan det godt hende jeg blir helt hekta. Morsomt det med musikksmak. Lenke til kommentar
Thend Skrevet 23. august 2007 Rapporter Del Skrevet 23. august 2007 (endret) Har du hørt The Latin Kings? Chill. edit: Og litt artig at du kaller Sverige "der nede". Endret 23. august 2007 av unge thendrup Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 23. august 2007 Rapporter Del Skrevet 23. august 2007 Har hørt om dem men ikke gått særlig inn for å lete etter mer. Skal høre litt etter nå. Huff,tenkte over det selv nå men er bare tull å rette på det i ettertid. Selveid er veleid som de sier her inne Lenke til kommentar
Luis_Garcia Skrevet 23. august 2007 Rapporter Del Skrevet 23. august 2007 (endret) Heisann!Jeg har akkurat hørt Dr. Dre sin "Still D.R.E" og fikk mersmak. Fra før er vel Twista med "Sunshine" det eneste jeg har hørt på av hiphop. Leter etter sanger der det er en fin beat som lett kan slappes av til. Jeg har ikke begynt å tenke så mye på tekster enda, men det kommer vel. Noen som har noen anbefalinger? 9337395[/snapback] Jeg er ikke helt sikker, men har artist noe å si for deg? Eller bare at det er Hip Hop? Jeg er ikke helt sikker, men har artist noe å si for deg? Eller bare at det er Hip Hop? Jeg kunne selv anbefale min favoritt Nas: Hip Hop Is Dead Disicple Money Over Bullshit Carry On Traditon Hold Down Blocks Hustlers World Is Yours One Mic Sikkert flere, men kommer ikke på flere av mine favoritt akkurat nå. Endret 23. august 2007 av Luis_Garcia Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 23. august 2007 Rapporter Del Skrevet 23. august 2007 Falt ikke helt i smak,leter etter noe litt mer laidback. Men hvem vet,om en uke kan det godt hende jeg blir helt hekta. Morsomt det med musikksmak. 9344662[/snapback] http://profile.myspace.com/index.cfm?fusea...iendid=22835775 Lenke til kommentar
Thend Skrevet 23. august 2007 Rapporter Del Skrevet 23. august 2007 (endret) Må slenge med ei TLK-låt til: Kompisar från förr, fra 94, faktisk. Endret 23. august 2007 av unge thendrup Lenke til kommentar
DP Rusher Skrevet 23. august 2007 Rapporter Del Skrevet 23. august 2007 Noen gode tips innen svensk rap? Har gått gjennom Petter,Timbuktu,Looptroop og Promoe men utover det har jeg så og si ikke peiling på hva som skjer der nede. 9344452[/snapback] Ken, Thomas Rusiak, Blues, Ayo Ett Öga Rött var fete før iallfall. Er ikke så oppdatert over den svenske scenen nå. Lenke til kommentar
villhoppe Skrevet 23. august 2007 Rapporter Del Skrevet 23. august 2007 Noen gode tips innen svensk rap? Har gått gjennom Petter,Timbuktu,Looptroop og Promoe men utover det har jeg så og si ikke peiling på hva som skjer der nede. 9344452[/snapback] Ken, Thomas Rusiak, Blues, Ayo Ett Öga Rött var fete før iallfall. Er ikke så oppdatert over den svenske scenen nå. 9346382[/snapback] Fronda ruler i Sverige http://www.youtube.com/watch?v=hUvejpQ1d8w litt lame video, da Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 23. august 2007 Rapporter Del Skrevet 23. august 2007 Huff nei,Fronda er for meg det samme som Erik og Kriss er her. Lenke til kommentar
samebob Skrevet 23. august 2007 Rapporter Del Skrevet 23. august 2007 (endret) Fronda med sommer syns jeg er alraight. Veldig chill sang som gir meg sommerstemning med det samme. Endret 23. august 2007 av samebob Lenke til kommentar
0000000000 Skrevet 24. august 2007 Rapporter Del Skrevet 24. august 2007 AFC er konge. De beste sangene ligger ikkje innpå der. Let litt så finner du det sikkert. Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 24. august 2007 Rapporter Del Skrevet 24. august 2007 Fronda - Sommer er veldig digg. Og Spør dere meg er Erik og Kriss catchy og morsomme nok. Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 24. august 2007 Rapporter Del Skrevet 24. august 2007 De mistet meg allerede ved starten hvor de bare hadde laget en elendig vestkantvri på Put Your Lighters Up. Ellers var det mye av det tidligere som var bra,Latin Kings må sjekkes videre og Thomas Rusiak hadde jeg glemt helt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg