shizz kebab Skrevet 20. august 2007 Rapporter Del Skrevet 20. august 2007 Neon som vet noe om det kommende albumet til Madcon? Lenke til kommentar
NorThy Skrevet 21. august 2007 Rapporter Del Skrevet 21. august 2007 (endret) Denne er å blir genial: digger videon. wBJnfel2428 Endret 21. august 2007 av NorThy Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 21. august 2007 Rapporter Del Skrevet 21. august 2007 Foretrekker: gMCS7s8YikA Lenke til kommentar
FallenGB Skrevet 21. august 2007 Rapporter Del Skrevet 21. august 2007 Noen som vet om noen sanger eller artister som er ganske lik denne sangen http://www.youtube.com/watch?v=aH1GxUhGFmE har lasta ned noen tupac,50cent og eminem sanger noen som vet om noen gode ? takker til alle Lenke til kommentar
Thend Skrevet 21. august 2007 Rapporter Del Skrevet 21. august 2007 Du kan jo bare bruke en liten halvtime på å bla deg gjennom sidene bakover her og se om du kommer over noe kos. Lenke til kommentar
athorb Skrevet 21. august 2007 Rapporter Del Skrevet 21. august 2007 Må si jeg er litt skuffa over Common-skiva. Likte singlene, og fikk ganske store forventninger. Men det er de eneste sangene som skiller seg ut, resten blir litt anonyme. Ingen ny Be dette her. (Selvfølgelig kan det hende at skiva bare trenger litt tid. Det trengte jo faktisk Be også). Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 21. august 2007 Rapporter Del Skrevet 21. august 2007 Må si jeg er litt skuffa over Common-skiva. Likte singlene, og fikk ganske store forventninger. 9333268[/snapback] Hva heter disse singlene? Skulle gjerne likt å hørt dem før jeg kjøpe platen. Lenke til kommentar
athorb Skrevet 21. august 2007 Rapporter Del Skrevet 21. august 2007 The Game PzSpynvL9N0 The People WwT_aSfTOXU Spesielt The Game er dritfet. Lenke til kommentar
Big SturL Skrevet 22. august 2007 Rapporter Del Skrevet 22. august 2007 Hvordan Fiddy burde høres ut... http://www.youtube.com/watch?v=y2lcd02dV78 http://www.youtube.com/watch?v=Er1SnJZrd1A Ja, vet det ikke er noe Illmatic akkurat, men hvertfall 100x bedre enn shitten han ga ut etter 2001... Lenke til kommentar
El-Deno Skrevet 22. august 2007 Rapporter Del Skrevet 22. august 2007 Må si jeg er litt skuffa over Common-skiva. Likte singlene, og fikk ganske store forventninger. Men det er de eneste sangene som skiller seg ut, resten blir litt anonyme. Ingen ny Be dette her. (Selvfølgelig kan det hende at skiva bare trenger litt tid. Det trengte jo faktisk Be også). 9333268[/snapback] Kødder du? Plata er jo skam bra. Syntes mange av sangene skiller seg ut, fra annet Hip-Hop. Lenke til kommentar
DP Rusher Skrevet 22. august 2007 Rapporter Del Skrevet 22. august 2007 Kødder du? Plata er jo skam bra. Syntes mange av sangene skiller seg ut, fra annet Hip-Hop. 9336259[/snapback] Det skiller seg selvsagt ut fra det meste av dagens generelle hiphop, men Kanye West er blir bare mindre og mindre innovativ og uforutsigbar for hvert år som går. Desverre går dette utover albumets produksjon, som for meg faktisk høres litt kjedelig ut. Hadde Common gått en litt annen vei og latt f.eks Madlib produsere skiven sin tror jeg resultatet hadde blitt ganske så annerledes på en positiv måte. Lenke til kommentar
A-dog Skrevet 22. august 2007 Rapporter Del Skrevet 22. august 2007 Angående hip-hop er det faktisk ikke et hellt dumvittet innlegg i si;d idag. Mirakuløst nok. Lenke til kommentar
Minus Skrevet 22. august 2007 Rapporter Del Skrevet 22. august 2007 Heisann! Jeg har akkurat hørt Dr. Dre sin "Still D.R.E" og fikk mersmak. Fra før er vel Twista med "Sunshine" det eneste jeg har hørt på av hiphop. Leter etter sanger der det er en fin beat som lett kan slappes av til. Jeg har ikke begynt å tenke så mye på tekster enda, men det kommer vel. Noen som har noen anbefalinger? Lenke til kommentar
DP Rusher Skrevet 22. august 2007 Rapporter Del Skrevet 22. august 2007 Heisann!Jeg har akkurat hørt Dr. Dre sin "Still D.R.E" og fikk mersmak. Fra før er vel Twista med "Sunshine" det eneste jeg har hørt på av hiphop. Leter etter sanger der det er en fin beat som lett kan slappes av til. Jeg har ikke begynt å tenke så mye på tekster enda, men det kommer vel. Noen som har noen anbefalinger? 9337395[/snapback] Vet kanskje ikke helt hva du er ute etter, men prøv noen av disse: Talib Kweli - The Blast Pete Rock & CL Smooth - Lots of Lovin' Nature - The Sermon Jay-Z - Heart of the City (Ain't No Love) Scarface - Guess Who's Back Clipse - Cot Damn Common - Be Hieroglyphics - You Never Knew Little Brother - Lovin It Little Brother - So Fabolous Nas - One Mic Common - The 6th Sense Lenke til kommentar
MKej Skrevet 22. august 2007 Rapporter Del Skrevet 22. august 2007 Noen som vet om nettradioer som sender bra Hip Hop/Rap ? Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 22. august 2007 Rapporter Del Skrevet 22. august 2007 Angående hip-hop er det faktisk ikke et hellt dumvittet innlegg i si;d idag. Mirakuløst nok. 9337340[/snapback] Åh, det temaet han tar opp har blitt tatt opp så mange ganger, er så lei av det. Hip hop is dying, vi vet det. Lenke til kommentar
samebob Skrevet 22. august 2007 Rapporter Del Skrevet 22. august 2007 Noen som har hørt noe av Swollen members? Har de brae tekster? Og er det noen som kan anbefale noen band som Dirty Oppland?(trenger ikke være norsk) Digger tekstene til dirty, "du snakker oftetere en jenter fiser offentlig", "er du høyere en meg er du i fjerde etasje", "vi liker deg like lite som avholdsfolk liker å drikke,som missliker å like pipekicket", "er som fitte med tenner, ikke til å fucke med" og "du er sikkert skikkelig sterk, men du er en liten bitch som pippi!" Sitter å humrer for meg selv på bussen å sånn. Geniale folk. Altså jeg vil ha noen band eller sanger som inneholder mange gullkorn Anyone Lenke til kommentar
Thend Skrevet 22. august 2007 Rapporter Del Skrevet 22. august 2007 (endret) Hva med Lord Finesse? "I'm so gifted my name should be Santa Clause", "I'm like Stevie Wonder, I can't see a nigga beatin' me", "I been through more skins than the average dermatologist", osv. osv. Big L er også god på dette. "I'm so ahead of my time my parents haven't met yet", "I got girls that make that chick Toni Braxton look like Whoopie". Endret 22. august 2007 av unge thendrup Lenke til kommentar
samebob Skrevet 22. august 2007 Rapporter Del Skrevet 22. august 2007 Haha, Hørtes bra ut. Får teste de ut da Lenke til kommentar
Thend Skrevet 22. august 2007 Rapporter Del Skrevet 22. august 2007 (endret) Noen som vet om nettradioer som sender bra Hip Hop/Rap ? 9338715[/snapback] Her Endret 22. august 2007 av unge thendrup Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg