Luis_Garcia Skrevet 16. august 2007 Rapporter Del Skrevet 16. august 2007 Moro å se at hiphopperne stopper innon Norge. Har selv bare fått sett Snoop Dogg i år, men skal på Rakim i oktober 9294777[/snapback] Vi håper de fortsetter med det. Bare bra for Norge at vi får mange rapere vi ønsker oss til landet. Kanskje Snoop Dogg kunne lage en vane på at han dro til Norge en gang hvert år? Lenke til kommentar
Thend Skrevet 16. august 2007 Rapporter Del Skrevet 16. august 2007 (endret) Nattas låt: Fonky Family - Sans remission Mener å huske at det var DanielL som anbefalte de her for en stund sida. Takk for det, Si Dieu veut-albumet har noe av den beste produksjonen jeg har hørt på lenge. Endret 16. august 2007 av unge thendrup Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 16. august 2007 Rapporter Del Skrevet 16. august 2007 Vi håper de fortsetter med det. Bare bra for Norge at vi får mange rapere vi ønsker oss til landet. Kanskje Snoop Dogg kunne lage en vane på at han dro til Norge en gang hvert år? 9296440[/snapback] Ja, det hadde vært no Bone thugs.... kommer jo også til Norge i år. + at det sikkert blir booka flere før året er omme Lenke til kommentar
Bakkem Skrevet 16. august 2007 Rapporter Del Skrevet 16. august 2007 Who says hip hop is dead? jIHjuSWzGEA hahaha, Tonedeff eier... "If Nas says hip hop is dead, I say it's alive!" hahahaha Lenke til kommentar
Aldrack Skrevet 17. august 2007 Rapporter Del Skrevet 17. august 2007 Konge Outkast sang. Atliens - Two Dope Boys Lenke til kommentar
Camron Skrevet 17. august 2007 Rapporter Del Skrevet 17. august 2007 Fin låt å kvikkne litt med: Blackalicious - Make you feel that way Lenke til kommentar
Casiraghi Skrevet 17. august 2007 Rapporter Del Skrevet 17. august 2007 Hvis du får valget mellom å nevne tidenes 5 beste Hip-Hop låter, hva ville du valgt ut? Jeg har prøvd å knekke "nøtten" men må ærlig innrømme at det ikke er lett. Måtte blitt noe fra gode gamle Fugees, Diddy eller Snoop. Hva med dere andre? Lenke til kommentar
asad Skrevet 17. august 2007 Rapporter Del Skrevet 17. august 2007 Hvis du får valget mellom å nevne tidenes 5 beste Hip-Hop låter, hva ville du valgt ut? Jeg har prøvd å knekke "nøtten" men må ærlig innrømme at det ikke er lett. Måtte blitt noe fra gode gamle Fugees, Diddy eller Snoop. Hva med dere andre? 9302382[/snapback] Jeg vet ikke helt, men biggies "gimme the loot" ville garantert være blant min topp 5 Og "warning" da Lenke til kommentar
NorThy Skrevet 17. august 2007 Rapporter Del Skrevet 17. august 2007 Hvis du får valget mellom å nevne tidenes 5 beste Hip-Hop låter, hva ville du valgt ut? Jeg har prøvd å knekke "nøtten" men må ærlig innrømme at det ikke er lett. Måtte blitt noe fra gode gamle Fugees, Diddy eller Snoop. Hva med dere andre? 9302382[/snapback] Godt spørsmål.. Men denne hadde nok havna blandt en av de 5. Lenke til kommentar
jakotech Skrevet 17. august 2007 Rapporter Del Skrevet 17. august 2007 Ja det var eit bra spørsmål. Nas - Nas is like ... http://www.youtube.com/watch?v=UzxC0_KGCR0... er min absolutte favoritt, den er på heavy rotation i mitt anlegg, og har vore det i fleire år, klarer ikkje gå lei den sangen. Men det er jo nærmast umogleg å lage ei slik liste, det er jo så mange godbiter der ute. Som denne til dømes: http://www.youtube.com/watch?v=j3RieNmqAws Lenke til kommentar
villhoppe Skrevet 17. august 2007 Rapporter Del Skrevet 17. august 2007 Hvis du får valget mellom å nevne tidenes 5 beste Hip-Hop låter, hva ville du valgt ut? Jeg har prøvd å knekke "nøtten" men må ærlig innrømme at det ikke er lett. Måtte blitt noe fra gode gamle Fugees, Diddy eller Snoop. Hva med dere andre? 9302382[/snapback] Får man betenkningstid her - hater lister. ......men kommer tilbake med svar om en uke med en prioritert 5 listers atw har denne som en av de 5: Grandmaster Flash "Whitelines" Lenke til kommentar
Bakkem Skrevet 17. august 2007 Rapporter Del Skrevet 17. august 2007 Hvis du får valget mellom å nevne tidenes 5 beste Hip-Hop låter, hva ville du valgt ut? Jeg har prøvd å knekke "nøtten" men må ærlig innrømme at det ikke er lett. Måtte blitt noe fra gode gamle Fugees, Diddy eller Snoop. Hva med dere andre? 9302382[/snapback] Hmm.. fra toppen av hodet mitt: Wu-Tang - Da' Mystery of Chessboxin' JMT ft. Kool G Rap - Animal Rap... Denne er så syk.. Både G Rap og Vinnie rapper sinnsykt fett, alikevel outshiner Stoupe begge to med den feteste produksjonen noensinne! Kool G Rap - Men At Work CunninLynguists ft. Tonedeff - The Gates Kool G Rap - Ill Street Blues Lenke til kommentar
villhoppe Skrevet 18. august 2007 Rapporter Del Skrevet 18. august 2007 (endret) http://youtube.com/watch?v=XgjIZR7vjvU en av de 5 Endret 18. august 2007 av villhoppe Lenke til kommentar
Thend Skrevet 18. august 2007 Rapporter Del Skrevet 18. august 2007 (endret) http://youtube.com/watch?v=XgjIZR7vjvU en av de 5 9306218[/snapback] Virkelig? Den låta var jo selve definisjonen på uoppfinnsomhet og middelmådighet. Men smaken er som baken osv. Å velge fem låter blir vel umulig, men ei låt jeg alltid kommer tilbake til er De La Soul - Stakes Is High Endret 18. august 2007 av unge thendrup Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 18. august 2007 Rapporter Del Skrevet 18. august 2007 (endret) Klarer ikke velge en topp 5-liste. Men noe i denne duren ligger vel ganske høyt oppe. 2cjv7hEAytU Endret 18. august 2007 av shizz kebab Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 18. august 2007 Rapporter Del Skrevet 18. august 2007 Jeg har ikke tupac på min top5 liste over beste sanger isåfall. Lenke til kommentar
Aldrack Skrevet 18. august 2007 Rapporter Del Skrevet 18. august 2007 Noen som vet hva det betyr at det står (advisory) bak en plate som her. Hva er forskjellen på den øverste og nederste ATliens cden? Lenke til kommentar
jahas Skrevet 18. august 2007 Rapporter Del Skrevet 18. august 2007 Skal brenne en cd. Hva synes dere om denna lista? 1. 2Pac - Thug Mansion 2. 2Pac - Changes 3. 2Pac - Check out time 4. 2Pac - Life goes on 5. 2Pac - Lil homies 6. 2Pac - My Block 7. 2Pac - Run the streets 8. 2Pac - All eyes 9. 2Pac & Dr. Dre - California love 10. 2Pac feat Ashanti and TI - Pac`s life 11. 50 Cent - In tha club 12. 50 Cent - Just a little bit 13. 50 Cent - Window shopper 14. Jay z - Numb Encore Har dere noen andre forslag? Lenke til kommentar
Bakkem Skrevet 18. august 2007 Rapporter Del Skrevet 18. august 2007 (endret) jepp Denne listen er bedre: 1. Chino XL - What You Lookin' At 2. Jedi Mind Tricks feat. Kool G Rap - Animal Rap 3. Canibus - Poet Laureate II 4. Wu-Tang Clan - Da Mystery of Chessboxin' 5. Big Daddy Kane - Set It Off 6. iCON The Mic King - Hatred 7. El Axel feat. Phat Kat & R.A. The Rugged Man - Dirty Money 8. J-Live & R.A. The Rugged Man - Give It Up 9. Juggaknots - Trouble Man 10. Cool Calm Pete - F#$%@#$%ck Yoooouuuu (Feat Thirstin Howel III, Lathia Black) 11. Extended Famm - Celly 12. Josh Martinez & Sleep - Little By Little 13. Brother Ali - Prince Charming 14. Aceyalone - Deep & Wide 15. C-Rayz Walz - Dead Buffalos 16. K-Rino - Amnesia alle sangene kan lastes her: http://www.zshare.net/download/31468162d8e3fa/ Endret 18. august 2007 av Bakkem Lenke til kommentar
athorb Skrevet 18. august 2007 Rapporter Del Skrevet 18. august 2007 Tok nettopp et gjenhør med gode gamle 2001 (mitt favoritt-hiphopalbum siden 6. klasse). For en skive, hadde helt glemt hvor bra den er (eller hvor stor affeksjonsverdi den har, rettere sagt). Og når Still D.R.E kommer på; Hvor blir det av Detox? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg