Gå til innhold

Hip Hop-tråden - les reglene

ehs5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Eazy E var jo mannen som gjorde Black Eyed Peas kjent, så han er ikke "all gangsta" han heller :)

9275077[/snapback]

Eazy IKKE all gangsta?

Husker jeg så han fikk besøk fra en reporter fra MTV en gang i turfen sin. De satt bak på en pickup og kjørte rundt i området, hele tiden lagde Eazy rare tegn med hendene. Reporteren spurte wtf han drev med, Easy svarte: "Im saving your white ass" elns.

Skulle likt å sett Ashton K. prøve å punke han.

"You just got punk'd!" - "You just got shot!"

Lenke til kommentar
Husker jeg så han fikk besøk fra en reporter fra MTV en gang i turfen sin. De satt bak på en pickup og kjørte rundt i området, hele tiden lagde Eazy rare tegn med hendene. Reporteren spurte wtf han drev med, Easy svarte: "Im saving your white ass" elns.

9276006[/snapback]

Mulig å få sett dette noe sted? :wee:

Lenke til kommentar

Men easy blei ganske galen og bitter etter Dr. dre splitta leava og NWA ble dissbanded. Og det kan man veldig godt høre på alle sangene på de to siste soloplatene til easy. Easy var ganske gangsta, før han Joina NWA slanga han dope i Compton, var med i the crips, så han har rett når han sier at Dr-dre er en studio gangsta, da det mest gangstere Dre har gjort er og dytte en kvinnelig tv host ned ei trapp.

Lenke til kommentar
Eazy er faktisk mye bedre enn 2pac (for å ikke nevne Snoop og Dre) etter min mening. Han holder den gamle oldschool stilen, men er likevel utrolig gangsta.

Den eneste som faktisk noenlunde klarer å holde stilen er Snoop, selv om mye av greiene hans ikke er noe særlig idag iforhold til det det var tidligere. Nesten alle rappere er jo trash idag. Hva har egentlig skjedd? Alle har jo ofret sin egen musikk for penger og platesalg. Mest sannsynlig er nesten alle rappere idag kun "studio-gangstere" som Eazy kalte Snoop og Dre på den tida.

9274888[/snapback]

Easy kan jo ikke akkurat holde old school stilen siden han er død, pluss at Gagnsta rap er en ganske ny stil, og det er tross alt Dr. dre, sammens med easy e og NWA som har mainstreemet den type Rap, og ellers gjort den slik den er i dag. Hadde det ikke vært for Dr.dre og yellas talent og production talents, ville nok easy e har vært noen sted.

Men alle er meget gode artister :)

Lenke til kommentar
Poenget er, hvem bryr seg om de er gangstere?

Så lenge artistene ikke skryter på seg å være hardcore-gangsta(les:Fifty), så er det et fett for meg ;)

9277514[/snapback]

Enig, men poenget mitt var bare det at easy hadde rett om dre. men for all del, dr.dre er faktisk en av favoritene mine innen rap :thumbup:

Lenke til kommentar
Ironisk at Eazy var den minste og den med lysest stemme i NWA, men samtidig den som var mest gangsta :roll:

Han var foresten en Kelly Park Compton Crip helt fra tidlig i tenårene og til han døde.

9277554[/snapback]

Jau, etter som jeg har hørt, hadde ikke easy verken rappet eller noen spesiel interesse for musikk før Dr.dre og Ice cube overtalte han til og rappe, nettopp pga stemmen hans.

Lenke til kommentar
Hvordan i helvete fikk han aids egentlig?

9277645[/snapback]

Regner med han fikk det fra en groupie eller en elskerinne :p

9277647[/snapback]

Another question surrounding Eazy-E's death arose from the fact that on Snoop Doggy Dogg's first album Doggystyle which was released in 1993, two years before Eazy said he knew he had AIDS, you can hear the words "HIV pussy having Motherfucker" followed by the words "Eazy come, Eazy go", you can hear it right before the fifth track on the album which is "Lodi Dodi". It has been said that at sometime between 1992-1993 someone from Snoop or Dre's camp sent an AIDS infected woman to sleep with Eazy knowingly giving him the virus which would explain how Snoop knew Eazy-E had AIDS even before Eazy did.

Sannsynligvis var Snoop skyldig i Eazy's død.

http://en.wikipedia.org/wiki/Eazy-e

Endret av ArmenMinAU
Lenke til kommentar
Hvordan i helvete fikk han aids egentlig?

9277645[/snapback]

Regner med han fikk det fra en groupie eller en elskerinne :p

9277647[/snapback]

Another question surrounding Eazy-E's death arose from the fact that on Snoop Doggy Dogg's first album Doggystyle which was released in 1993, two years before Eazy said he knew he had AIDS, you can hear the words "HIV pussy having Motherfucker" followed by the words "Eazy come, Eazy go", you can hear it right before the fifth track on the album which is "Lodi Dodi". It has been said that at sometime between 1992-1993 someone from Snoop or Dre's camp sent an AIDS infected woman to sleep with Eazy knowingly giving him the virus which would explain how Snoop knew Eazy-E had AIDS even before Eazy did.

Sannsynligvis var Snoop skyldig i Eazy's død.

http://en.wikipedia.org/wiki/Eazy-e

9277725[/snapback]

hehe, spennende konspriasjonsteori, men men.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...