Lakus Skrevet 13. august 2007 Rapporter Del Skrevet 13. august 2007 Necro - I Need Drugs er litt fet ^^ Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 13. august 2007 Rapporter Del Skrevet 13. august 2007 Jeg har blitt helt hekta på Eazy-E - Real Compton City G's Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 13. august 2007 Rapporter Del Skrevet 13. august 2007 Foretrekker den originale versjonen, gitt Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 13. august 2007 Rapporter Del Skrevet 13. august 2007 Det er jo egentlig den originale versjonen. Er det bare meg det skjer noe med når jeg hører de overdrevne synthesizer melodiene fra denne perioden? Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 13. august 2007 Rapporter Del Skrevet 13. august 2007 Det er vel Real Muthaphukking G's som er originalen? Gir ingen mening at de utgir en sensurert versjon først, for så å sprite den opp med banning. Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 13. august 2007 Rapporter Del Skrevet 13. august 2007 Jeg oppdaget en ny sub-sjanger innen rap^^ Death rap. Hørte på det nyeste albumet til Necro, og må inrømme jeg digga det. Har skaffa meg flere av hans album, og kan konkludere med at det er det groveste innen musikk jeg har hørt. Jævlig underholdene! anbefales 9269258[/snapback] Necro er konge! Anbefaler deg å sjekke ut broren hans, Ill Bill og "bandet" hans Non Phixion. Lenke til kommentar
asad Skrevet 13. august 2007 Rapporter Del Skrevet 13. august 2007 Jeg oppdaget en ny sub-sjanger innen rap^^ Death rap. Hørte på det nyeste albumet til Necro, og må inrømme jeg digga det. Har skaffa meg flere av hans album, og kan konkludere med at det er det groveste innen musikk jeg har hørt. Jævlig underholdene! anbefales 9269258[/snapback] Necro er konge! Anbefaler deg å sjekke ut broren hans, Ill Bill og "bandet" hans Non Phixion. 9270083[/snapback] Skal gjøre det garantert. thnx for tipset. Sitter og koser meg med The sexorcist nå. Btw, dead body disposal låta er vill! Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 13. august 2007 Rapporter Del Skrevet 13. august 2007 Artig tekst på den ja Virker som han har gjort det før Lenke til kommentar
asad Skrevet 13. august 2007 Rapporter Del Skrevet 13. august 2007 Artig tekst på den ja Virker som han har gjort det før 9270400[/snapback] Jeg kødder ikke, hvis jeg tilfeldigvis hadde drept noen inne i mitt eget hus og måtte kvitte meg med liket, ville jeg satt på den låta :!: 10 pimp commandments ( eller hvordan det skrives )er også grov som pokker! Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 13. august 2007 Rapporter Del Skrevet 13. august 2007 Liker Bury You With Satan, Gory Days og Scalpel best selv. Gory Days-albumet er et av mine definitive favorittalbum. Lenke til kommentar
Luis_Garcia Skrevet 13. august 2007 Rapporter Del Skrevet 13. august 2007 -MTV kan suge pikken min :!: Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 13. august 2007 Rapporter Del Skrevet 13. august 2007 Er det bare jeg som er lei Fifty? Og er det bare Fifty selv som ikke innser at buzzen rundt han og G-Unit er borte? Sorry for at det er jeg som sprekker nyheten, Fifty, men verden har fått nok! Lenke til kommentar
Big SturL Skrevet 13. august 2007 Rapporter Del Skrevet 13. august 2007 Word up. Men sitter faktisk og hører på Power of The Dollar, det er faktisk nokså kult Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 13. august 2007 Rapporter Del Skrevet 13. august 2007 Likte Get Rich or Die Trying utrolig godt da det kom selv, men har vel hørt meg lei på de fleste sangene. Både Fiddy og G-unit har mange bra sanger etter min mening, men de har blitt heller overskygget av den kommersielle suksessen hans, trenden det går i å hate ham og den utrolig latterlige personen han har vist seg å være i media. np: Bad Spit - Vietnam Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 13. august 2007 Rapporter Del Skrevet 13. august 2007 Word up. Men sitter faktisk og hører på Power of The Dollar, det er faktisk nokså kult 9272596[/snapback] Det er faktisk en go'tape. I øyeblikket er det How To Rob som får mest rotasjon. Den er faktisk feit Lenke til kommentar
Dark Archon Skrevet 13. august 2007 Rapporter Del Skrevet 13. august 2007 Jeg har blitt helt hekta på Eazy-E - Real Compton City G's 9269762[/snapback] Velkommen etter , har vært hekta på den de siste månedene jeg og . Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 13. august 2007 Rapporter Del Skrevet 13. august 2007 (endret) Hørte på den for noen måneder siden jeg også, men etter å ha spilt den en gang til for et par uker siden så har jeg blitt helt hekta. Får gåsehud når jeg ser Eazy igjen Endret 13. august 2007 av ArmenMinAU Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 13. august 2007 Rapporter Del Skrevet 13. august 2007 Jeg for min del er fortsatt helt mad hekta på Badspit, spesielt sammen med Brods. Håper han får den anerkjennelsen han fortjener en dag. np: Badspit - Malplassert Ellers har jo AZ kommet med utrolig mye fett i det siste. Lenke til kommentar
rublings Skrevet 14. august 2007 Rapporter Del Skrevet 14. august 2007 Jeg har blitt helt hekta på Eazy-E - Real Compton City G's 9269762[/snapback] Velkommen etter , har vært hekta på den de siste månedene jeg og . 9274720[/snapback] Drit fet sang.. Eazy er vel en "ekte" rapper vel.. I motsettning til 50 feks. Ikke like mye opptatt av rikdommen sin og media. Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 14. august 2007 Rapporter Del Skrevet 14. august 2007 (endret) Eazy er faktisk mye bedre enn 2pac (for å ikke nevne Snoop og Dre) etter min mening. Han holder den gamle oldschool stilen, men er likevel utrolig gangsta. Den eneste som faktisk noenlunde klarer å holde stilen er Snoop, selv om mye av greiene hans ikke er noe særlig idag iforhold til det det var tidligere. Nesten alle rappere er jo trash idag. Hva har egentlig skjedd? Alle har jo ofret sin egen musikk for penger og platesalg. Mest sannsynlig er nesten alle rappere idag kun "studio-gangstere" som Eazy kalte Snoop og Dre på den tida. Endret 14. august 2007 av ArmenMinAU Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg