Gå til innhold

Hip Hop-tråden - les reglene


ehs5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettes-xwByZdFZ
Jeg oppdaget en ny sub-sjanger innen rap^^ Death rap. Hørte på det nyeste albumet til Necro, og må inrømme jeg digga det. Har skaffa meg flere av hans album, og kan konkludere med at det er det groveste innen musikk jeg har hørt. Jævlig underholdene! anbefales

9269258[/snapback]

 

Necro er konge! Anbefaler deg å sjekke ut broren hans, Ill Bill og "bandet" hans Non Phixion.

Lenke til kommentar
Jeg oppdaget en ny sub-sjanger innen rap^^ Death rap. Hørte på det nyeste albumet til Necro, og må inrømme jeg digga det. Har skaffa meg flere av hans album, og kan konkludere med at det er det groveste innen musikk jeg har hørt. Jævlig underholdene! anbefales

9269258[/snapback]

 

Necro er konge! Anbefaler deg å sjekke ut broren hans, Ill Bill og "bandet" hans Non Phixion.

9270083[/snapback]

 

Skal gjøre det garantert. thnx for tipset. Sitter og koser meg med The sexorcist nå. Btw, dead body disposal låta er vill!

Lenke til kommentar
Artig tekst på den ja ;) Virker som han har gjort det før :p

9270400[/snapback]

 

Jeg kødder ikke, hvis jeg tilfeldigvis hadde drept noen inne i mitt eget hus og måtte kvitte meg med liket, ville jeg satt på den låta :!:

 

10 pimp commandments ( eller hvordan det skrives )er også grov som pokker!

Lenke til kommentar

Likte Get Rich or Die Trying utrolig godt da det kom selv, men har vel hørt meg lei på de fleste sangene. Både Fiddy og G-unit har mange bra sanger etter min mening, men de har blitt heller overskygget av den kommersielle suksessen hans, trenden det går i å hate ham og den utrolig latterlige personen han har vist seg å være i media.

 

 

np: Bad Spit - Vietnam

Lenke til kommentar

Eazy er faktisk mye bedre enn 2pac (for å ikke nevne Snoop og Dre) etter min mening. Han holder den gamle oldschool stilen, men er likevel utrolig gangsta.

 

Den eneste som faktisk noenlunde klarer å holde stilen er Snoop, selv om mye av greiene hans ikke er noe særlig idag iforhold til det det var tidligere. Nesten alle rappere er jo trash idag. Hva har egentlig skjedd? Alle har jo ofret sin egen musikk for penger og platesalg. Mest sannsynlig er nesten alle rappere idag kun "studio-gangstere" som Eazy kalte Snoop og Dre på den tida.

Endret av ArmenMinAU
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...