Gå til innhold

Hip Hop-tråden - les reglene


ehs5

Anbefalte innlegg

Word! Helt sykt fett...hadde aldri trodd det om Cham, endelig litt ordentlig hip hop med et godt budskap..med en "mainstream" artist altså.

 

Fortsetter det sånn som dette kan det hende vi overlever.

9237213[/snapback]

Cham, Chamillionaire. Forvekslinger kan oppstå.

 

Chamillionaire har jo hatt noen fete sanger før dette(nei, tenker ikke på Ridin'), så kan ikke si meg overraska over at denne var bra.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Word! Helt sykt fett...hadde aldri trodd det om Cham, endelig litt ordentlig hip hop med et godt budskap..med en "mainstream" artist altså.

 

Fortsetter det sånn som dette kan det hende vi overlever.

9237213[/snapback]

Tviler, slik det er idag klarer nesten ingen artister å lage bra låter uten å ha noe å klage på eller å være sint på. Når man begynner å pirke på verdenspolitikk slik som Chamillionaire så er det ikke mye igjen å klage over i gatene lengre. Alt har blitt sagt.

 

Nå er det kanskje "glad hip-hop" som er neste tingen.

Lenke til kommentar
Må si Chamillionare får mye morro ut av "N" ordet har blitt ulovlig for rappere  :!:

 

7fk6W8YhI-s

9233094[/snapback]

 

Ah man jævlig fett. Digga piquet skjorten til Slick Rick damn det var hotness...

 

Og takker for Letter P remixen big ups

 

NP:Planet Asia - Respect My Team

Lenke til kommentar

50 Cent gir ikke ut flere solo-album hvis Kanye selger mer, de første 2 ukene. Selv om jeg tviler på at det skjer, er det jo lov å håpe :p Så alle der ute som måtte gå med planer om å kjøpe skiva, ikke gjør(de 2 første ukene vaffal), og redd en hel nasjon!

 

Btw: Legg merke til nervøsiteten til Fifty, han sier at Def Jam kommer til å kjøpe opp alle platene til Kanye. Somebody's scared :w00t:

 

Link: Kingsize

Lenke til kommentar
OBS: dette er ikke ment som noe "rap-suger-gå-å-dø"-svar

 

Heisann

 

Jeg som metall-hue satt her og lurte på hva det er i rap dere som rap så godt liker ved rap :)

 

Er det tekstene?

Er det beat'en?

Er det sounden?

Er det stemningen?

Etc.

 

Kan dere utdype svarene? Har lenge lurt på dette ;)

9254008[/snapback]

 

Litt av alt, særlig beatsene og teksten dog. Alt i alt synes jeg tekstene i Rap er ganske undervurdert av folk som har mer mainstream smak, de beste rapperene er jo glimrende poeter/diktere IMO

Endret av Dark Archon
Lenke til kommentar
OBS: dette er ikke ment som noe "rap-suger-gå-å-dø"-svar

 

Heisann

 

Jeg som metall-hue satt her og lurte på hva det er i rap dere som rap så godt liker ved rap :)

 

Er det tekstene?

Er det beat'en?

Er det sounden?

Er det stemningen?

Etc.

 

Kan dere utdype svarene? Har lenge lurt på dette ;)

9254008[/snapback]

 

For meg varierer det veldig. Som regel er det tekstene som står i fokus. Noen ganger føler jeg for å høre på rap med budskap, noen ganger chiller jeg med "bling-bling". Flow er alfa omega for min del. Det betyr nesten alt, kombinert med en god beat.

 

Ser du spør om det er noe med stemninga, og det vil jeg faktisk si. Jeg får iallefall en god følelse når jeg hører på rap(i de fleste tilfeller). Liker musikk med litt rytme, og hvis jeg kan få rytme, flow og beat, da er jeg fornøyd :w00t:

 

Kan skjønne hvorfor folk ikke liker rap, da hiphopen har blitt litt vel bling-bling de siste åra. Fokuset er på feil sted, men det er fortsatt mye god rap der ute, både old skool og nyere saker ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...