0000000000 Skrevet 8. august 2007 Rapporter Del Skrevet 8. august 2007 Word! Helt sykt fett...hadde aldri trodd det om Cham, endelig litt ordentlig hip hop med et godt budskap..med en "mainstream" artist altså. Fortsetter det sånn som dette kan det hende vi overlever. 9237213[/snapback] Cham, Chamillionaire. Forvekslinger kan oppstå. Chamillionaire har jo hatt noen fete sanger før dette(nei, tenker ikke på Ridin'), så kan ikke si meg overraska over at denne var bra. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 8. august 2007 Rapporter Del Skrevet 8. august 2007 Spilte Sound Of Revenge i butikken i dag, var absolutt ikke noe å hoppe i taket for. Noen kule sanger, men ikke en skive jeg går til innkjøp av. Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 9. august 2007 Rapporter Del Skrevet 9. august 2007 Word! Helt sykt fett...hadde aldri trodd det om Cham, endelig litt ordentlig hip hop med et godt budskap..med en "mainstream" artist altså. Fortsetter det sånn som dette kan det hende vi overlever. 9237213[/snapback] Tviler, slik det er idag klarer nesten ingen artister å lage bra låter uten å ha noe å klage på eller å være sint på. Når man begynner å pirke på verdenspolitikk slik som Chamillionaire så er det ikke mye igjen å klage over i gatene lengre. Alt har blitt sagt. Nå er det kanskje "glad hip-hop" som er neste tingen. Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 9. august 2007 Rapporter Del Skrevet 9. august 2007 Han rapper i hvertfall om noe. Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 9. august 2007 Rapporter Del Skrevet 9. august 2007 Andre enn meg som har oppdaget perlen Warlocks - Afterlife? Lenke til kommentar
Bakkem Skrevet 9. august 2007 Rapporter Del Skrevet 9. august 2007 Common på førsteplass på billboard top 200 Kjekt å se! Noen aceyalone fans her? Imo, top 5 noensinne. ybONcyD9AUI uk-UlN5nE4E Lenke til kommentar
cErfik Skrevet 9. august 2007 Rapporter Del Skrevet 9. august 2007 Må si Chamillionare får mye morro ut av "N" ordet har blitt ulovlig for rappere :!: 7fk6W8YhI-s 9233094[/snapback] Ah man jævlig fett. Digga piquet skjorten til Slick Rick damn det var hotness... Og takker for Letter P remixen big ups NP:Planet Asia - Respect My Team Lenke til kommentar
Big SturL Skrevet 10. august 2007 Rapporter Del Skrevet 10. august 2007 (endret) Vil bare anbefale: Raekwon - Rainy Dayz. Sannsynligvis favorittsangen min atm... http://www.youtube.com/watch?v=OCzDr73rAcY Og Guilliotine kommer etter den på ob4cl ;D Endret 10. august 2007 av Big SturL Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 10. august 2007 Rapporter Del Skrevet 10. august 2007 50 Cent gir ikke ut flere solo-album hvis Kanye selger mer, de første 2 ukene. Selv om jeg tviler på at det skjer, er det jo lov å håpe Så alle der ute som måtte gå med planer om å kjøpe skiva, ikke gjør(de 2 første ukene vaffal), og redd en hel nasjon! Btw: Legg merke til nervøsiteten til Fifty, han sier at Def Jam kommer til å kjøpe opp alle platene til Kanye. Somebody's scared Link: Kingsize Lenke til kommentar
DP Rusher Skrevet 10. august 2007 Rapporter Del Skrevet 10. august 2007 50 solgte vel over ti mill av sine forrige skiver, så jeg tror trygt vi kan si at Kanye ikke kommer til å selge mer.. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 10. august 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. august 2007 Haha. Nå fikk jeg en veldig trang til å sette av penger til Kanye-albumet. Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 10. august 2007 Rapporter Del Skrevet 10. august 2007 No shit,skulle kjøpe det uansett men nå skal jeg søren meg kjøpe en hl haug og gi den ut som gaver! God investering kaller jeg det. Lenke til kommentar
villhoppe Skrevet 10. august 2007 Rapporter Del Skrevet 10. august 2007 (endret) Then listen to thiz : ) http://youtube.com/watch?v=XgjIZR7vjvU one of the best varma opp for 50C ifjor Endret 10. august 2007 av villhoppe Lenke til kommentar
Camron Skrevet 10. august 2007 Rapporter Del Skrevet 10. august 2007 Hørt gjennom Finding Forever en del ganger nå, Common kan lett vinne VM i Chill! Lenke til kommentar
NorThy Skrevet 10. august 2007 Rapporter Del Skrevet 10. august 2007 (endret) Hørt gjennom Finding Forever en del ganger nå, Common kan lett vinne VM i Chill! 9253132[/snapback] sitter å hører gjennom det nå, og hittil Edit :og ja det høres ut som han kunne vinni det lett :!: Edit2 : Legge til kveldens link: Gangstarr - Peace Of Mine Endret 10. august 2007 av NorThy Lenke til kommentar
Dark Archon Skrevet 10. august 2007 Rapporter Del Skrevet 10. august 2007 Cuban Link Feat Fat Joe - Why Me? Fat Joe var en grei rapper for et par år siden, Cuban Link er bedre enn han i denne låta uansett dog. Cuban link var også ganske nice på denne tribute låta jeg fant : Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 10. august 2007 Rapporter Del Skrevet 10. august 2007 (endret) OBS: dette er ikke ment som noe "rap-suger-gå-å-dø"-svar Heisann Jeg som metall-hue satt her og lurte på hva det er i rap dere som rap så godt liker ved rap Er det tekstene? Er det beat'en? Er det sounden? Er det stemningen? Etc. Kan dere utdype svarene? Har lenge lurt på dette Endret 10. august 2007 av Blikeng91 Lenke til kommentar
Dark Archon Skrevet 10. august 2007 Rapporter Del Skrevet 10. august 2007 (endret) OBS: dette er ikke ment som noe "rap-suger-gå-å-dø"-svar Heisann Jeg som metall-hue satt her og lurte på hva det er i rap dere som rap så godt liker ved rap Er det tekstene? Er det beat'en? Er det sounden? Er det stemningen? Etc. Kan dere utdype svarene? Har lenge lurt på dette 9254008[/snapback] Litt av alt, særlig beatsene og teksten dog. Alt i alt synes jeg tekstene i Rap er ganske undervurdert av folk som har mer mainstream smak, de beste rapperene er jo glimrende poeter/diktere IMO Endret 10. august 2007 av Dark Archon Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 10. august 2007 Rapporter Del Skrevet 10. august 2007 OBS: dette er ikke ment som noe "rap-suger-gå-å-dø"-svar Heisann Jeg som metall-hue satt her og lurte på hva det er i rap dere som rap så godt liker ved rap Er det tekstene? Er det beat'en? Er det sounden? Er det stemningen? Etc. Kan dere utdype svarene? Har lenge lurt på dette 9254008[/snapback] For meg varierer det veldig. Som regel er det tekstene som står i fokus. Noen ganger føler jeg for å høre på rap med budskap, noen ganger chiller jeg med "bling-bling". Flow er alfa omega for min del. Det betyr nesten alt, kombinert med en god beat. Ser du spør om det er noe med stemninga, og det vil jeg faktisk si. Jeg får iallefall en god følelse når jeg hører på rap(i de fleste tilfeller). Liker musikk med litt rytme, og hvis jeg kan få rytme, flow og beat, da er jeg fornøyd Kan skjønne hvorfor folk ikke liker rap, da hiphopen har blitt litt vel bling-bling de siste åra. Fokuset er på feil sted, men det er fortsatt mye god rap der ute, både old skool og nyere saker Lenke til kommentar
Big SturL Skrevet 10. august 2007 Rapporter Del Skrevet 10. august 2007 også, jay-z - d'evils Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg