Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 7. august 2007 Rapporter Del Skrevet 7. august 2007 Trenger noe deathrap alà Necro. Agressiv evil shit. Noen tips? Lenke til kommentar
Big SturL Skrevet 7. august 2007 Rapporter Del Skrevet 7. august 2007 Sabac - Sabacolypse gunzemann Lenke til kommentar
DP Rusher Skrevet 7. august 2007 Rapporter Del Skrevet 7. august 2007 Tenkte egentlig på album de har gitt ut som gruppe. Men jeg er enig, Cuban Linx er enormt bra. 9228959[/snapback] Kan egentlig bare følge discographien kronologisk for å finne ut hva som er best. Enter The Wu-Tang Wu-Tang Forever The W Iron Flag Lenke til kommentar
NorThy Skrevet 7. august 2007 Rapporter Del Skrevet 7. august 2007 (endret) Kan egentlig bare følge discographien kronologisk for å finne ut hva som er best. Enter The Wu-Tang Wu-Tang Forever The W Iron Flag 9229551[/snapback] Vil si meg temmelig enig med den rekkefølga derder. Edit: D-12 - Purple Hills ,, bilr aldri lei den. Eller videon for den saksskyld :!: Endret 7. august 2007 av NorThy Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 7. august 2007 Rapporter Del Skrevet 7. august 2007 Sabac - Sabacolypse gunzemann 9229240[/snapback] Takk for tipset sturla Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 8. august 2007 Rapporter Del Skrevet 8. august 2007 Vil si meg temmelig enig med den rekkefølga derder. Edit: D-12 - Purple Hills ,, bilr aldri lei den. Eller videon for den saksskyld :!: 9230263[/snapback] Hvorfor høre på den sensurerte versjonen, når du kan høre på originalversjonen Purple Pills? Lenke til kommentar
NorThy Skrevet 8. august 2007 Rapporter Del Skrevet 8. august 2007 Vil si meg temmelig enig med den rekkefølga derder. Edit: D-12 - Purple Hills ,, bilr aldri lei den. Eller videon for den saksskyld :!: 9230263[/snapback] Hvorfor høre på den sensurerte versjonen, når du kan høre på originalversjonen Purple Pills? 9230827[/snapback] for videon er genial Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 8. august 2007 Rapporter Del Skrevet 8. august 2007 Åja glemte at de kun lagde video til Purple Hills. Ja, ganske genial Lenke til kommentar
Thend Skrevet 8. august 2007 Rapporter Del Skrevet 8. august 2007 Dere husker denne? Wu-Tang Clan - Gravel Pit Lenke til kommentar
NorThy Skrevet 8. august 2007 Rapporter Del Skrevet 8. august 2007 Dere husker denne? Wu-Tang Clan - Gravel Pit 9232274[/snapback] Selvsagt. den der blir nok ikke gelmt Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 8. august 2007 Rapporter Del Skrevet 8. august 2007 Må si Chamillionare får mye morro ut av "N" ordet har blitt ulovlig for rappere :!: 7fk6W8YhI-s Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 8. august 2007 Rapporter Del Skrevet 8. august 2007 WOW Det var en lang video. Lenke til kommentar
Thend Skrevet 8. august 2007 Rapporter Del Skrevet 8. august 2007 Kjekk låt, men Slick Rick skulle hatt et vers til. Lenke til kommentar
-Silhouette Skrevet 8. august 2007 Rapporter Del Skrevet 8. august 2007 Hva er det folk mener er så bra med hip hop? Jeg føler det meste virker ganske likt. Ikke så likt, men temmelig. Men hip hop dansing er noe evig kult! Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 8. august 2007 Rapporter Del Skrevet 8. august 2007 Det som er bra er når noen klarer å lage noen fete rim til en fet beat. Hvorfor mener du det er så likt? Da har du nok kun hørt på den vanlige kommersielle 50 cent-type hip hopen, som kun er ment til å høres bra ut i alles ører uten at de faktisk sier noe som maker sense. (checkoutmaaah22'sngrillzblingbling). Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 8. august 2007 Rapporter Del Skrevet 8. august 2007 Må si Chamillionare får mye morro ut av "N" ordet har blitt ulovlig for rappere :!: 7fk6W8YhI-s 9233094[/snapback] SYKT fett! Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 8. august 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. august 2007 (endret) Dritfett!! Har egentlig aldri likt Chamillionaire mye, men nå overrasket han meg. Damn. Edit: Tenkte på første delen, andre delen var helt ok. Endret 8. august 2007 av ehs5 Lenke til kommentar
-Silhouette Skrevet 8. august 2007 Rapporter Del Skrevet 8. august 2007 Det som er bra er når noen klarer å lage noen fete rim til en fet beat. Hvorfor mener du det er så likt? Da har du nok kun hørt på den vanlige kommersielle 50 cent-type hip hopen, som kun er ment til å høres bra ut i alles ører uten at de faktisk sier noe som maker sense. (checkoutmaaah22'sngrillzblingbling). 9234619[/snapback] Hehe, ja d stemmer for det meste. Men jeg har hørt noen utenom faktisk, som er ganske bra. Noen sanger ifra filmen "Take the Lead", hvis noen har hørt om den. Husker ikke noen av folkene, men tror d var en sang som hette "I like that".. den var tøff. Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 8. august 2007 Rapporter Del Skrevet 8. august 2007 (endret) Dritfett!! Har egentlig aldri likt Chamillionaire mye, men nå overrasket han meg. Damn. Edit: Tenkte på første delen, andre delen var helt ok. 9236941[/snapback] Word! Helt sykt fett...hadde aldri trodd det om Cham, endelig litt ordentlig hip hop med et godt budskap..med en "mainstream" artist altså. Fortsetter det sånn som dette kan det hende vi overlever. Endret 8. august 2007 av shizz kebab Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 8. august 2007 Rapporter Del Skrevet 8. august 2007 Hip Hop Police er jo dødsfet Særlig introen, når han snakker med purken. Kool video, kool sang Btw: Morsomt å se Chamillionaire som hvit Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg