Gå til innhold

Hip Hop-tråden - les reglene

ehs5

Anbefalte innlegg

Tja...liker ikke helt hip-hop.

Vet ikke hvorfor, synes liksom hvem som helst kan gjøre det.

De norske er bånn

Men det var en jeg hørte, på MTV awards Europe eller no...

Husker ikke helt hva han het, men han kunne ihvertfall synge, han hadde duett med Alicia Keys.

Noen som kan fortelle meg?

Han kunne i hvert fall synge? Hvis det er et krav for deg når det gjelder hip-hop skjønner jeg kanskje hvorfor du ikke liker hip-hop...

Endret av oleisbest
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

To av årets album jeg anbefaler:

Timbuktu - Alla vill till himmelen mein ingen vill dö

Memphis Bleek - 534

Timbuktu albumet anbefaler jeg også på det sterkeste :)

Fikk liksom aldri helt godfølelesen av Timbutku albumet. Må kanskje gi det en ny sjangs. Alle vil til himmelen var jo tøff. Memphis albumet gav meg absolutt ingen ting. Synest det var skikkelig svakt. Nesten så MADE var bedre.

Er ikke helt sikker på om albumet kom i år, men er garantert et høydepunkt blant mange dårlige album i det siste. Hvis du liker annen hip-hop enn 50-cent og Eminem skaff deg Immortal Technique med Revolutionary 2 (kommer faktisk til Hultsfred festivalen i år), skikkelig kvalitets album. Ellers synest jeg Tech N9ne sitt nye album Vintage Tech var stilig.

Ellers er Fat Joe "ute" med nytt album nå. Har lytta gjennom et par ganger, er kanskje litt skuffa, hadde store forventninger til albumet. Noen andre som har hørt det enda?

Lenke til kommentar

To av årets album jeg anbefaler:

Timbuktu - Alla vill till himmelen mein ingen vill dö

Memphis Bleek - 534

Timbuktu albumet anbefaler jeg også på det sterkeste :)

Fikk liksom aldri helt godfølelesen av Timbutku albumet. Må kanskje gi det en ny sjangs.

altså,hvis du sammenligner det med den forrige plata,så er jeg enig...men den nye plata er ganske digg...

Lenke til kommentar
Tja...liker ikke helt hip-hop.

Vet ikke hvorfor, synes liksom hvem som helst kan gjøre det.

De norske er bånn :)

Men det var en jeg hørte, på MTV awards Europe eller no...

Husker ikke helt hva han het, men han kunne ihvertfall synge, han hadde duett med Alicia Keys.

Noen som kan fortelle meg?

Usher? Hakke peil.

Lenke til kommentar
Hakke fulgt så veldig mye med på denne tråden(selvom jeg digger rap) og dette kan sikkert høres dumt ut, men uansett, er det noen som rapper her eller? eller noen producers? (bare lurer)

er du på jakt etter sånne folk,så stikk innom www.hip-hop.no

Har jo seff bruker der da, men lurte på om det var noen på DETTE forumet som rapper ;)

Lenke til kommentar
Så,hvem har kjøpt den nye Looptroop plata?

Kjempebra album, men jeg liker The Struggle Continues bedre da.

Chana Masala er kjempefengende da, den kommer til å sitte fast i hodet mitt leeeenge.

Edit: Og selvfølgelig Rainbow Faces, glad låt! :D

Endret av king_of_kong
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...