oleisbest Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 (endret) Tja...liker ikke helt hip-hop.Vet ikke hvorfor, synes liksom hvem som helst kan gjøre det. De norske er bånn Men det var en jeg hørte, på MTV awards Europe eller no... Husker ikke helt hva han het, men han kunne ihvertfall synge, han hadde duett med Alicia Keys. Noen som kan fortelle meg? Han kunne i hvert fall synge? Hvis det er et krav for deg når det gjelder hip-hop skjønner jeg kanskje hvorfor du ikke liker hip-hop... Endret 7. juni 2005 av oleisbest Lenke til kommentar
oleisbest Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 To av årets album jeg anbefaler: Timbuktu - Alla vill till himmelen mein ingen vill dö Memphis Bleek - 534 Timbuktu albumet anbefaler jeg også på det sterkeste Fikk liksom aldri helt godfølelesen av Timbutku albumet. Må kanskje gi det en ny sjangs. Alle vil til himmelen var jo tøff. Memphis albumet gav meg absolutt ingen ting. Synest det var skikkelig svakt. Nesten så MADE var bedre. Er ikke helt sikker på om albumet kom i år, men er garantert et høydepunkt blant mange dårlige album i det siste. Hvis du liker annen hip-hop enn 50-cent og Eminem skaff deg Immortal Technique med Revolutionary 2 (kommer faktisk til Hultsfred festivalen i år), skikkelig kvalitets album. Ellers synest jeg Tech N9ne sitt nye album Vintage Tech var stilig. Ellers er Fat Joe "ute" med nytt album nå. Har lytta gjennom et par ganger, er kanskje litt skuffa, hadde store forventninger til albumet. Noen andre som har hørt det enda? Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 To av årets album jeg anbefaler: Timbuktu - Alla vill till himmelen mein ingen vill dö Memphis Bleek - 534 Timbuktu albumet anbefaler jeg også på det sterkeste Fikk liksom aldri helt godfølelesen av Timbutku albumet. Må kanskje gi det en ny sjangs. altså,hvis du sammenligner det med den forrige plata,så er jeg enig...men den nye plata er ganske digg... Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 7. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2005 Tja...liker ikke helt hip-hop.Vet ikke hvorfor, synes liksom hvem som helst kan gjøre det. De norske er bånn Men det var en jeg hørte, på MTV awards Europe eller no... Husker ikke helt hva han het, men han kunne ihvertfall synge, han hadde duett med Alicia Keys. Noen som kan fortelle meg? Usher? Hakke peil. Lenke til kommentar
DarkStarr Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Hakke fulgt så veldig mye med på denne tråden(selvom jeg digger rap) og dette kan sikkert høres dumt ut, men uansett, er det noen som rapper her eller? eller noen producers? (bare lurer) Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Jeg rapper i Crunkfunk (sjekk www.crunkfunk.com) Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Hakke fulgt så veldig mye med på denne tråden(selvom jeg digger rap) og dette kan sikkert høres dumt ut, men uansett, er det noen som rapper her eller? eller noen producers? (bare lurer) er du på jakt etter sånne folk,så stikk innom www.hip-hop.no Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 En god kompis av meg lagde "Hvem Faen" beaten til DirtyOppland. Kan si jeg var blandt de aller første i landet som hørte den... Ellers har han kommet med flere beats på Glasskår skiva til Karpe. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Den "nye" til Common "The Corner" er bra. Lenke til kommentar
reeeeg Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Ellers synest jeg Tech N9ne sitt nye album Vintage Tech var stilig. Huff, for et tørt album! Tydelig at folk har forskjellig smak Darkstarr: Jeg produserer litt.. Morbidhamster: Dompapp du prater om? Lenke til kommentar
DarkStarr Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Hakke fulgt så veldig mye med på denne tråden(selvom jeg digger rap) og dette kan sikkert høres dumt ut, men uansett, er det noen som rapper her eller? eller noen producers? (bare lurer) er du på jakt etter sånne folk,så stikk innom www.hip-hop.no Har jo seff bruker der da, men lurte på om det var noen på DETTE forumet som rapper Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Dompapp du prater om? Nope, Scheme. Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 worder oleisbest med Immortal Technique Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Immortal Technique er chill Lenke til kommentar
DarkStarr Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 (endret) Immortal Technique er chill Digger det, rapper ikke bare for spenn og synger om ogsen putetrekk de har i bilder og gullkjeder.... Endret 9. juni 2005 av DarkStarr Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 (endret) Så,hvem har kjøpt den nye Looptroop plata? Kjempebra album, men jeg liker The Struggle Continues bedre da. Chana Masala er kjempefengende da, den kommer til å sitte fast i hodet mitt leeeenge. Edit: Og selvfølgelig Rainbow Faces, glad låt! Endret 11. juni 2005 av king_of_kong Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 synes nye Common plata er bra jeg.. produsert av Kanye som er et geni.. og snart er det ny Kanye plate og noen som har hørt Diamonds? Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 (endret) jeg syns common plata var gørr kjedelig. spesielt beatsa. synses liksom den stilen er rimelig oppbrukt men det er jo smak og behag Endret 13. juni 2005 av Rykende_Kaffe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg