Gå til innhold

Hip Hop-tråden - les reglene


ehs5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Takker, du vet ikke hva låta heter?

9180928[/snapback]

 

Nei, da hadde jeg vel skrivi det. ;)

9180956[/snapback]

Nå skal jeg slutte å mase om denne låta, men sendte mail til selveste Hawk og fikk svaret:

Sistemann i videoen er Wolverine med låta "Hør Nå"

:w00t:

Endret av FredericC
Lenke til kommentar
Huff, ''They Reminisce Over You'' har tatt hånd om meg, helt hekta. :cry:

9187557[/snapback]

 

Ah.. Den er fett, hørte mye på den og Dilated People med Live On Stage når jeg spilte NBA Street vol2.

 

Hører på tiden 9th Wonder & Spectac - Shake -N- Beats. Digg shit.

Commons Finding Forever er bra, men Electric Circus er fortsatt favoritten.

Lenke til kommentar
Hva syntes folket om albumet Pac's Life?

9193912[/snapback]

 

Synes det var heller svakt. Likte den Swizz Beatz låten tho.

9194726[/snapback]

 

Spòr du meg vil jeg si det hvertfall var en veldig stor opptur fra Loyal To The Game. Làtene Untouchable, Sleep, Don't Stop, Don't Sleep, Soon As I Get Home, Whatz Next og Playa Cards Right Female. Sistnevnte er kanskje chilleste 2Pac-làta jeg har hòrt. Alt i alt synes jeg Pac's Life er et temmelig bra album, anmeldere som sier at greiene til 2Pac bare vannes ut mer og mer og blir verre og verre, og gir den terningkast 1 eller 2...det er bare ignorance

Lenke til kommentar
Hva syntes folket om albumet Pac's Life?

9193912[/snapback]

 

Synes det var heller svakt. Likte den Swizz Beatz låten tho.

9194726[/snapback]

 

Spòr du meg vil jeg si det hvertfall var en veldig stor opptur fra Loyal To The Game. Làtene Untouchable, Sleep, Don't Stop, Don't Sleep, Soon As I Get Home, Whatz Next og Playa Cards Right Female. Sistnevnte er kanskje chilleste 2Pac-làta jeg har hòrt. Alt i alt synes jeg Pac's Life er et temmelig bra album, anmeldere som sier at greiene til 2Pac bare vannes ut mer og mer og blir verre og verre, og gir den terningkast 1 eller 2...det er bare ignorance

9200026[/snapback]

 

lever 2 pac. hørt mye om han ble skutt, mange sier han er død mange sier han lever

Lenke til kommentar
lever 2 pac. hørt mye om han ble skutt, mange sier han er død mange sier han lever

9200069[/snapback]

 

Han er nok rimelig død ja. Husker jeg kicka skikkelig på teorien om at han levde, men det begynner å bli noen år siden ;)

 

Edit: Ser nå at Rakim kommer til Norge 4.10! Noen som skal dit eller?

Det er åtte dager etter jeg blir 18, trur nesten jeg tar min første Rockefeller-konsert da gitt ;)

Endret av Bob_3
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...