Gå til innhold

Hip Hop-tråden - les reglene

ehs5

Anbefalte innlegg

Ja nå sa jeg at det ikke var teksten som var bra da, ikke videoen heller :p

Saken er at beaten var tøff. Kanskje jeg bare er svak for dirty south beat'er?

Noen bra rappere å anbefale, for en noob som ikke er så oppdatert? Helst i dirty south stil.

9169922[/snapback]

Neida, Dirty South kan være bra det, men det kan også være enormt ræva. Som den beaten der. Men hey, smaken er som baken, ikke sant.

9171413[/snapback]

Lil Flip hadde akkurat samme sample på en av sangene sine fra plata han slapp i år, selv om beatsa er ganske forskjellige :p

50 har tatt å kopiert en Ghost-sang fra Pretty Toney, sangen var med på den plata han slapp i 05, anyways. Jævlig uinteressant :tease:

Rublings, sjekk ut:

Devin The Dude

Outkast(helst gamle)

Z-Ro

Lil Keke

Pimp C

Bun B

UGK

Juvenile

C-Murder

Young Dro

Eller så kan du bare søke på "Screwed Up Click" på wikipedia. skal komme opp en lang liste med gode rappere der. Kan forsåvidt søke på "No Limit Records" "Cashmoney Records" og "Rap-A-Lot" i samme slengen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg spiller hiphop på 8002 nå

:)

9174737[/snapback]

Nice :cool:

Tar du i mot ønsker ? :D

9174776[/snapback]

Seff. Om jeg har dem, og om de kommer gjennom kvalitetskontrollen. ;)

9174870[/snapback]

Ok :)

Har følgende ønsker:

Beatnuts - Watch Out Now

CNN - Invincible

Dead Prez - Bigger than Hip Hop

Dialated Peoples - worse comes to worst

Keith Murray - Nobody Do It Better Feat.Tyrese

Joell Ortiz - Hip-Hop

Fabolous - Breathe

NAS - Get Down :love:

NAS - Dance

Håper du får tid til og spille noen av disse :thumbup:

Endret av MKej
Lenke til kommentar

Har hørt på en stund nå, ble spilt mye bra, Thendrup. Keep it up. Nettlinja mi begynte å fucke seg, det lagget for mye, så jeg gadd ikke å høre på mer.

NP: Don Martin & Supa Sayed - Grorud Granitt

vUJwHGRtXtc

Endret av ehs5
Lenke til kommentar

Hmm, er vel først i det siste at jeg virkelig har fått øynene opp for skikkelig hip-hop. Har vært hip-hop fan siden jeg var 10år, kjøpte vel Illmatic i en alder av 12, men har nå innsett at hip-hop stort sett døde sammen med Tupac. Ikke at jeg hører så mye på han, men han døde jo '96; og etter det er det ikke kommet ut så mye bra.

Hører jo på mye ny hiphop også, som Weezy, Clipse og Game, samt nyere musikk av Gang Starr, Jay-Z og Fat Joe; men ingen av de har shit på de gamle slagerne.

Av annen old skool shit hører jeg vel på 2 Live Crew og Common Sense. Vet at de ikke er fra NY, men still.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...