Gå til innhold

Hip Hop-tråden - les reglene

ehs5

Anbefalte innlegg

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Nei,så stille som nå kan vi ikke ha det her!

Trengs litt Common her:

lLQf5Up-res

Og med det sier jeg at på tirsdag så slippes ''Finding Forever'' ut. Ut å kjøpe samme dag. Stemmen hans er rett og slett behagelig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

What the f... Det der var jo lavmål, selv for 50. 50 på dirty south beat, latterlig. 99 % av videobudsjettet må jo ha blitt brukt på bilen. Rytme? Hvor?

----

Aaanyways, ny Common-albumet skaffes selvfølgelig. Det jeg har hørt hittil har allerede toppet Be. Talib-plata burde også bli fett.

Lenke til kommentar
Ja nå sa jeg at det ikke var teksten som var bra da, ikke videoen heller :p

Saken er at beaten var tøff. Kanskje jeg bare er svak for dirty south beat'er?

Noen bra rappere å anbefale, for en noob som ikke er så oppdatert? Helst i dirty south stil.

9169922[/snapback]

Neida, Dirty South kan være bra det, men det kan også være enormt ræva. Som den beaten der. Men hey, smaken er som baken, ikke sant.
Lenke til kommentar
Men hvem tror folket her inne slipper den feteste skiva siste halvdel av året? Talib, Kanye, 50, Common... Andre?

Ingen av de.

Kool G Rap, Wu-Tang Clan eller CunnninLynguists.

Håper også at Mumbles /m Aceyalone og Saigon kommer med noe feita greier!

Lenke til kommentar
Så hva er din oppfatning av den satt opp mot Be?

Albumet ''Be'' er uten tvil hans beste prestasjon. :)

For å gi deg en pekepinn mellom de to albumene, så ligger ''Finding Forever'' en hakk (og kun en bitteliten hakk) bak ''Be''. ''Be'' er nesten a classic, så jeg gir ''Finding Forever'' 8/10.

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Noen som har hørt den nye 50 cent sangen? Rytmen må være noe av det tøffeste jeg har hørt i det siste, bare syns at den ødelegges av 50 cent. "I get money, i get money, i get money." Akkuratt som vi ikke visste det  :ermm:

Men rytmen er bra, syns jeg..

fbM9EP2G0LM

Har dere ikke sett min post? :p

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...dpost&p=9128198

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...