Onyx Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Nei,så stille som nå kan vi ikke ha det her! Trengs litt Common her: lLQf5Up-res Og med det sier jeg at på tirsdag så slippes ''Finding Forever'' ut. Ut å kjøpe samme dag. Stemmen hans er rett og slett behagelig. Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Om man skal kjøpe seg en plate i år må jeg si den er en god kandidat! Har mye å leve opp til med tanke på BE sånn jeg ser det. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Har allerede hørt hele plata, jeg skal ha den. Dessuten kommer Talib med sin nye plate i august, som også skal kjøpes. Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Så hva er din oppfatning av den satt opp mot Be? Lenke til kommentar
rublings Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Noen som har hørt den nye 50 cent sangen? Rytmen må være noe av det tøffeste jeg har hørt i det siste, bare syns at den ødelegges av 50 cent. "I get money, i get money, i get money." Akkuratt som vi ikke visste det Men rytmen er bra, syns jeg.. fbM9EP2G0LM Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 29. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2007 What the f... Det der var jo lavmål, selv for 50. 50 på dirty south beat, latterlig. 99 % av videobudsjettet må jo ha blitt brukt på bilen. Rytme? Hvor? ---- Aaanyways, ny Common-albumet skaffes selvfølgelig. Det jeg har hørt hittil har allerede toppet Be. Talib-plata burde også bli fett. Lenke til kommentar
rublings Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Ja nå sa jeg at det ikke var teksten som var bra da, ikke videoen heller Saken er at beaten var tøff. Kanskje jeg bare er svak for dirty south beat'er? Noen bra rappere å anbefale, for en noob som ikke er så oppdatert? Helst i dirty south stil. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Ikke helt på G med Dirty South, så jeg skal ikke gi noen tips Men hvem tror folket her inne slipper den feteste skiva siste halvdel av året? Talib, Kanye, 50, Common... Andre? Og hvem kommer til å selge best? Jeg vet (99% sikkert), at Fifty selger mest, selvom han kommer med det dårligste albumet Selv har jeg stor tro på Kanye sitt album. Lenke til kommentar
Faris Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 (endret) Noen som har hørt den nye 50 cent sangen? Fy faen, det var kvalmt Endret 30. juli 2007 av Faris Lenke til kommentar
athorb Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Har lenge gledet meg enormt til nye Kanye-albumet, og Commons nye skal visstnok være noe av det beste hittil i år. Er jo Kanye som har produsert det, håper han har spart litt krutt til sitt eget album. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 30. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2007 Ja nå sa jeg at det ikke var teksten som var bra da, ikke videoen heller Saken er at beaten var tøff. Kanskje jeg bare er svak for dirty south beat'er? Noen bra rappere å anbefale, for en noob som ikke er så oppdatert? Helst i dirty south stil. 9169922[/snapback] Neida, Dirty South kan være bra det, men det kan også være enormt ræva. Som den beaten der. Men hey, smaken er som baken, ikke sant. Lenke til kommentar
Bakkem Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Men hvem tror folket her inne slipper den feteste skiva siste halvdel av året? Talib, Kanye, 50, Common... Andre? Ingen av de. Kool G Rap, Wu-Tang Clan eller CunnninLynguists. Håper også at Mumbles /m Aceyalone og Saigon kommer med noe feita greier! Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Så hva er din oppfatning av den satt opp mot Be? Albumet ''Be'' er uten tvil hans beste prestasjon. For å gi deg en pekepinn mellom de to albumene, så ligger ''Finding Forever'' en hakk (og kun en bitteliten hakk) bak ''Be''. ''Be'' er nesten a classic, så jeg gir ''Finding Forever'' 8/10. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Noen som har hørt den nye 50 cent sangen? Rytmen må være noe av det tøffeste jeg har hørt i det siste, bare syns at den ødelegges av 50 cent. "I get money, i get money, i get money." Akkuratt som vi ikke visste det Men rytmen er bra, syns jeg.. fbM9EP2G0LM Har dere ikke sett min post? https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...dpost&p=9128198 Lenke til kommentar
Thend Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Commons nye album skal absolutt sjekkes ut. Men det redselsfulle coveret gir meg i grunn ingen lyst til å ha plata i samlinga. ______ Kveldens chill: Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 ''They Reminisce Over You.'' Under topp 5 all time favorites. Lenke til kommentar
DP Rusher Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Feet låt indeed Onyx, men jeg synes Lots of Lovin' fra samme album er bedre. Lenke til kommentar
Thend Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Jeg spiller hiphop på 8002 nå Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Jeg spiller hiphop på 8002 nå Konge. Lenke til kommentar
MKej Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Jeg spiller hiphop på 8002 nå 9174737[/snapback] Nice Tar du i mot ønsker ? Lenke til kommentar
Mr. Ty Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Noen som vet hvilken låt det her er? Høres ut som om det er noe med DMX, men er usikker.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg