Gå til innhold

Hip Hop-tråden - les reglene


ehs5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Saigon - C'mon Baby... Gleder meg sykt til album :D

http://www.xxlmag.com/online/?p=11760

9086580[/snapback]

 

Hva annet bør jeg sjekke ut av Saigon?

F.eks. den låta

har fått meg til å innse at det ligger noe bak hypen.

9090314[/snapback]

 

 

hmm... noen personlige favoritter:

Pop Quiz, Let A Nigga Know, NY Streets, Favorite Things, Saigon Sings the Blues, Nobody Cares /m Stic.Man & Lames... (Og selvfølgelig Letter P som er :w00t: )

 

Og ja, det er definitivt noe bak hypen. (Fyren er forresten en meget habil live artist. Var bedre enn både Little Brother & Willie D når han var i Bergen)

 

 

Dagens god låt:

 

K-Rino - Amnesia &

Lenke til kommentar
Tech n9ne`s nyeste album "misery loves company" var en skuffelse etter hans forrige. Noen fete låter men ikke noe spess :(

9097008[/snapback]

 

 

Såå enig...

 

Men det var jo en collab album, og en del av gjestene var rett og slett kjedelig.. Men også noe skuffende stil han har der.. Savner litt mer sanger med litt mer tema på en måte, som This Ring, Worst Enemy, Real Killer & Suicide Letters..

 

Det er få folk som er i nærheten av Tech N9ne på sitt beste, men han må slutte med stuff som Caribou Lou, Jellysickle, Yeah Ya Can, Sex Out South(makan til drittsang!) & That Box...

 

Men det skal også sies at ikke alt var like gale... Midwest Choppers var for eksempel meget bra. Noen som har noe mer av Dalima forresten? Har bare hørt han på denne og My World.. Har han gitt ut noen album eller mixtapeS?

Lenke til kommentar

Nye T.I plata var en skuffelse :( Selv om første delen av plata (T.I.P-delen) var rå, T.I parten hadde bare en eller to gode låter. De siste tre låtene var egentlige gode når jeg tenker meg om. Kan jo ikke dømme ei plate etter bare tre gjennomlyttinger.

 

*HOST* Kjøpte den nye R.Kelly plata :whistle:

 

Siden sommern endelig ser ut til å komme tilbake, er det jo en låt man burde finne fram igjen:

 

Souls of Mischief - 93 'til Infinity

Lenke til kommentar
Jeg har funnet ut at jeg må få skaffet meg noe nytt å høre på.

Har ikke fått tak i musikk på lenge, så på tide med no "nytt".

Hva slags artister -album vil dere anbefalle?

 

Edit: Legge ved en link: Gravediggaz - 1-800 Suicide

9104680[/snapback]

 

Beste så langt i år er Kurupt & J.Wells - Digital Smoke

 

Passer bra som sommermusikk også.

 

Edit: All We Smoke

Endret av DP Rusher
Lenke til kommentar
Mye fett som postes her i kveld.

 

Albumversjonen har også med et vers av Killah Priest, anbefales. Og det er i grunn ingenting som en superbillig musikkvideo.  :love:

9104006[/snapback]

 

 

Ohhh... Mer superbillig killa bees musikkvideo:

 

Hell Razah ft. Timbo King & Tragedy Khadafi & R.A. The Rugged Man - Renaissance

 

http://www.youtube.com/watch?v=aT4ebFn4m3s

 

<3 Rugged Man

Endret av Bakkem
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...