Gå til innhold

Hip Hop-tråden - les reglene

ehs5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For dem som var interesert i horrorcore rap, sjekk ut Necro og Insane clown posse, og snus litt rundt på Russel Simmons, han promota Horrorcore rap når Def jam records hadde problemer pga den økende konkurransen mellom dem og Death row records.

Lenke til kommentar

Non Phixion, Ill Bill, Jedi Mind Tricks, Army of The Pharaohes, Necro og RA the Rugged Man er vel alle horrorcore til en viss grad.

Ellers har jo Bad Spit en del horrocore-ish musikk på trøndersk.

www.myspace.com/badspit

Check it out :)

Lenke til kommentar

Nja, det va nok Ganxta Nip og Brotha Lynch Hung som starta det hele på 80-tallet, så kom Gravediggaz og gjorde det kjent, men Russel simmons promota det med Def jam records på starten av 90.tallet når de hadde hard konkurranse mellom the west-coast og death row records, som var mye mer poppulært da en east-cost rap var.

Lenke til kommentar
Nokon som veit når denne blei laga?

http://www.youtube.com/watch?v=YOEsF_ZWRzM...0M.L.%20Walters

Premo som står bak beaten? Sjekk Wiki over sanger han har laget, er en liste over det et sted, om ikke der så andre steder.

Jakotech: Kunne du ha tatt deg tiden til å anmelde hip hop-album en gang?

9073387[/snapback]

Det er ikkje lysten som held meg tilbake frå å anmelda hip hop-plater, men det er ikkje så alt for mykje me får inn. Me får ikkje lov til å anmelda plater som me får tak på ulovlege måter, og når det ikkje er altfor mykje penger i å skriva anmeldelser så er det ikkje så veldig aktuelt å kjøpa inn masse musikk berre for å anmelda det. (Sjølv om eg gjorde det når Tungtvannplata kom i fjor vår.)

Personleg så skulle eg gjerne sett både T.I. og Pharoahe Monch-platene anmeldt til no i sommer. Men eg skal prøve å til anmeldelsar på både Common og Talib Kweli denne måneden.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...