DP Rusher Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Horrorcore er jo en egen sjanger innen for rap, og Gravediggaz regnes vel som grunnleggerne av hele greien. Mesteparten av dagens horrorcorerap er sentrert rundt Detroit og resten av Michigan. Her er en link til et plateselskap som gir ut musikk i denne sjangeren: www.longrangedistribution.com Må vel bare få sagt at jeg ikke er stor fan av slik musikk selv. Lenke til kommentar
sindrejibb Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 (endret) Kan man si at Jedi Mind Tricks er horrorcore? EDIT: Ihvertfall tekstene er jo litt... "horror" :!: Endret 13. juli 2007 av sindrejibb Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Joell Ortiz - 125 Pt. 2 (Fresh Air) er fet. 9063913[/snapback] Word. Latino er også driit fet:) Lenke til kommentar
Larusso Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 For dem som var interesert i horrorcore rap, sjekk ut Necro og Insane clown posse, og snus litt rundt på Russel Simmons, han promota Horrorcore rap når Def jam records hadde problemer pga den økende konkurransen mellom dem og Death row records. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Non Phixion, Ill Bill, Jedi Mind Tricks, Army of The Pharaohes, Necro og RA the Rugged Man er vel alle horrorcore til en viss grad. Ellers har jo Bad Spit en del horrocore-ish musikk på trøndersk. www.myspace.com/badspit Check it out Lenke til kommentar
NorThy Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 (endret) Noen Redman låter: Tonight's Da Night Smash Sumthin Pick It Up Whateva Man Can't Wait Endret 13. juli 2007 av NorThy Lenke til kommentar
Torsty Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Var det ikke en av karene i Geto Boys, Bushwick Bill(han dvergen) som starta horrorcore? Men jeg vil nå si at Gravediggaz gjorde det kjent. Lenke til kommentar
Larusso Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Nja, det va nok Ganxta Nip og Brotha Lynch Hung som starta det hele på 80-tallet, så kom Gravediggaz og gjorde det kjent, men Russel simmons promota det med Def jam records på starten av 90.tallet når de hadde hard konkurranse mellom the west-coast og death row records, som var mye mer poppulært da en east-cost rap var. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 New Premo shit: Har ikke ord... Villeste jeg har hørt på lenge. Lenke til kommentar
Torsty Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 New Premo shit: 9068855[/snapback] Nice Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Talib Kweli - Never Been In Love Lenke til kommentar
jakotech Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Nokon som veit når denne blei laga? http://www.youtube.com/watch?v=YOEsF_ZWRzM...0M.L.%20Walters Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Nokon som veit når denne blei laga? http://www.youtube.com/watch?v=YOEsF_ZWRzM...0M.L.%20Walters Premo som står bak beaten? Sjekk Wiki over sanger han har laget, er en liste over det et sted, om ikke der så andre steder. Jakotech: Kunne du ha tatt deg tiden til å anmelde hip hop-album en gang? Lenke til kommentar
Thend Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Nokon som veit når denne blei laga? http://www.youtube.com/watch?v=YOEsF_ZWRzM...0M.L.%20Walters 9073296[/snapback] Ja, 1995. Discogs. Det er remixen du har der, originalen er enda fetere. Lenke til kommentar
Thend Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 (endret) Premier har originalen også. Arg. Du har t.o.m fått den av meg, din Common-fanboy. Endret 14. juli 2007 av unge thendrup Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Serr? Da har jeg slettet den. Du kan få lov til å sende den på nytt hvis du vil. Common er konge, og jeg vet du liker han! Lenke til kommentar
jakotech Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Nokon som veit når denne blei laga? http://www.youtube.com/watch?v=YOEsF_ZWRzM...0M.L.%20Walters Premo som står bak beaten? Sjekk Wiki over sanger han har laget, er en liste over det et sted, om ikke der så andre steder. Jakotech: Kunne du ha tatt deg tiden til å anmelde hip hop-album en gang? 9073387[/snapback] Det er ikkje lysten som held meg tilbake frå å anmelda hip hop-plater, men det er ikkje så alt for mykje me får inn. Me får ikkje lov til å anmelda plater som me får tak på ulovlege måter, og når det ikkje er altfor mykje penger i å skriva anmeldelser så er det ikkje så veldig aktuelt å kjøpa inn masse musikk berre for å anmelda det. (Sjølv om eg gjorde det når Tungtvannplata kom i fjor vår.) Personleg så skulle eg gjerne sett både T.I. og Pharoahe Monch-platene anmeldt til no i sommer. Men eg skal prøve å til anmeldelsar på både Common og Talib Kweli denne måneden. Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Hvem liker ikke Common? Sitter og hører på Misunderstood nå,snakk om gode saker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg