Andeby Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 jeg har nettopp kjøpt jaa9 og onklp sjåre brymæ. anbefales hveldig mye av meg.hvis dere er noen av dem som bare har hørt kjendisparty og stank ass ho og hater dem så blir denne plata noe helt annet Lenke til kommentar
M-J Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 (endret) sjåre brymæ skuffa egentlig meg. hadde regna med noe som var litt bedre. men var et par feite tracks der da! men anbefaller alle og som liker norsk hip-hop og besøke taktløs si hjemmeside og laste ned noen sanger derfra. sida er nede over helga. Endret 25. mai 2005 av M-J Lenke til kommentar
oleisbest Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 (endret) For at tråden ikke skal forsvinne helt. Her er en liten smakbit på Dr.Dre sitt nye album Detox, faller sikkert i smak hos en del av dere: LINK Ellers er det mange bra artiser som slipper album nå snart. Kan nevne Busta, Fat Joe, Noreaga, Kanye +++ Endret 1. juni 2005 av oleisbest Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 (endret) Linken funker ikke. Er denne sampelen ekte? Syns den hørtes litt merkelig ut. Endret 1. juni 2005 av lord_vivec9 Lenke til kommentar
oleisbest Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Ja si det, det finner vi vel ikke ut før albumet kommer ut. Uansett en kul beat med et lite refreng av Dre. Jeg har ikke hørt det før så litt nytt er det kanskje? Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 ohhh hip-hop tråden er tilbake Må si jeg gleder meg til Detox albumet,hva er release datoen? Lenke til kommentar
EivindO Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Noe som slår meg med nyere rap (spesielt gangsta-segmentet), er hvor skamdårlig produksjonen har blitt (jfr. 50 Cent - Wanksta). Det virker som kreativiteten skjæres til beinet, siden målgruppen ikke ser ut til å bry seg uansett. WORD Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 mange som skal på method man i kveld eller? Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Noe som slår meg med nyere rap (spesielt gangsta-segmentet), er hvor skamdårlig produksjonen har blitt (jfr. 50 Cent - Wanksta). Det virker som kreativiteten skjæres til beinet, siden målgruppen ikke ser ut til å bry seg uansett. WORD Dobbel ORD. Lenke til kommentar
Ithrin Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Trippel ORD. En annen ting jeg har merket meg er hvordan Pharell dukker opp over alt. Selv gode, gamle Snoop Dogg har blitt infisert av den heslige pop-produceren. Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Sånn har det vært en stund! Pharell dukker som du sier opp overalt. Han har jo vært me Snoop en liten stund nå da men.. Lenke til kommentar
oleisbest Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 (endret) Er jo lenge siden Pharrell dukket opp overalt. Er jo ikke noe spesielt med det, akkurat nå er det Kanye West som dukker opp overalt. Før Pharrel var det Nate Dogg. Artistene går jo såklart etter de producerene som er i vinden. Endret 3. juni 2005 av oleisbest Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Trippel ORD. En annen ting jeg har merket meg er hvordan Pharell dukker opp over alt. Selv gode, gamle Snoop Dogg har blitt infisert av den heslige pop-produceren. Er halveis enig at Pharrel er litt pop,men han lager mye bra også,selv om han er litt sellout.,.. Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 jeg syns Kanye West er oppskrytt. svert lite av han jeg får skikkelig feeling av. har hørt alt sammen før liksom Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Digger Kanye West. My rap-liking is on the verge of it's demise. I don't listen to rap as much as I used to. Kanye West is one of the few I still listen to, but he's fading out along with the rest. Til alle som ikke har hort den: Sjekk ut Kanye West feat. Ludacris & The Game - Where You At? Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 jeg syns Kanye West er oppskrytt.svert lite av han jeg får skikkelig feeling av. har hørt alt sammen før liksom enig... han har noe bra,men det meste blir for ''vanlig'' for min del Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Kanye West har et par greie låter, men jeg kan si meg enig i at han er oppskrytt, ja. Lenke til kommentar
reeeeg Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 (endret) Kanye West og The Neptunes har brukt opp seg selv. Jeg digga begge for et år siden, men det har blitt for mye av de. De har samme oppskrift og lyd på alle beats de lager.. To av årets album jeg anbefaler: Timbuktu - Alla vill till himmelen mein ingen vill dö Memphis Bleek - 534 Og til du som anbefaler taktløs: Har hørt et par låter, er brukbart. Syns ikke de fortjente å bli ukas Urørt, men det er absolutt potensiale der. EDIT: oh yeah, 900 posts Endret 5. juni 2005 av reeeeg Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 To av årets album jeg anbefaler: Timbuktu - Alla vill till himmelen mein ingen vill dö Memphis Bleek - 534 Timbuktu albumet anbefaler jeg også på det sterkeste Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Tja...liker ikke helt hip-hop. Vet ikke hvorfor, synes liksom hvem som helst kan gjøre det. De norske er bånn Men det var en jeg hørte, på MTV awards Europe eller no... Husker ikke helt hva han het, men han kunne ihvertfall synge, han hadde duett med Alicia Keys. Noen som kan fortelle meg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg