Gå til innhold

Hip Hop-tråden - les reglene


ehs5

Anbefalte innlegg

Folkens, skaff dere Ezmo. Man kan laste opp ubegrenset med musikk så du kan høre det når og hvor du vil, og best av alt kan man dele alle låtene med inntil 10 folk. Hadde vært kult å lett litt rundt i samlingene til folka her. Driver selv og laster opp et par tusen sanger nå.

 

Og ja, det er lovlig.

Endret av shizz kebab
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Folkens, skaff dere Ezmo. Man kan laste opp ubegrenset med musikk så du kan høre det når og hvor du vil, og best av alt kan man dele alle låtene med inntil 10 folk. Hadde vært kult å lett litt rundt i samlingene til folka her. Driver selv og laster opp et par tusen sanger nå.

 

Og ja, det er lovlig.

9042712[/snapback]

 

Høres interessant ut... Scanner/analyzer 6000 sanger nå =) Men hva skjer når jeg legger inn masse ny musikk på mappen jeg laster opp?? Må jeg gå inn å laste opp cd for cd då, eller kan jeg bare laste opp alt på nytt igjen så hopper han over det jeg har lastet opp tidligere? (Eller laster den automatisk opp alt jeg legger inn kanskje!? :cool: )

Lenke til kommentar
Baah, hørte en rå fet hip hop beat på The Voice nettopp. Var når han karn intervjua han biblioteker karn fra Quart..

Var mye scratcing og så hørte jeg "brothers and sisters".. Ikke mere:(

 

Ikke tilfeldigvis noen som vet noe?  :cool:

9052122[/snapback]

 

kan det vær ""Naughty by Nature - "Pin the Tail on the Donkey" kanskje?

fra soundtracken til Tony Hawk proskater 2

Lenke til kommentar

Leeeenge sia jeg har vært innom nå ass...kom hjem fra Splash Festival på mandag..og la meg bare si...its hip-hop heaven!

 

Syk stemning og sinnsykt mye fet rap.

 

Overraska over at jeg digga tysk rap så mye..skjønner ikke dritten men liker stilen...beatsa og flowen er fet..gotta learn german man.

 

Jeg må ærlig innrømme at jeg gikk glipp av Talib, Redman og Cunninglynguists...Dama blei uber drita helt plutselig og vi måtte stikke..kjipt, men sånn er livet..hu var like skuffa..Hu elsker Cunning og Talib mer enn hun elsker meg...(nesten :wee:)

 

Snoop konserten stakk jeg fra..han dro ikke i gang crowden i det hele tatt..jævli mange som bare rusla ut...

 

Dilated Peoples konserten var definitivt høydepunktet for min del. Sto nesten helt forran og gutta lagde så sinnsykt liv..en av de beste konsertene jeg har vært på.

 

Splash kan anbefales på det sterkeste..vi hadde 3 min med regn totalt..og greit, det var det værste regnet jeg har opplevd, men det var helt aiht.

 

De hadde visst flytta det til en ny spot i år, så det var litt sånn usikker stemning rundt alt, men det funka helt ålreit...:D

 

Da avslutter jeg med ett bilde, også skal jeg prøve å henge ut med i tråden...jeg er så slækk :wee:

post-43665-1184169405_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Blitt hekta på Erick Sermon - Music ft.Marvin Gaye

http://uk.youtube.com/watch?v=fle-zebSXNc

9040441[/snapback]

 

Ah, chill låt. :)

 

--

 

siden dere er inne på naughty by nature, må bare si at den desidert beste låta er Mourn You Til I Join You..skal finne den på youtube

 

her: http://uk.youtube.com/watch?v=mzq8Tq5QXxo&...related&search=

og her er den live: http://uk.youtube.com/watch?v=WYLU6wUH3nk

 

de har forresten signert sekken min :)

Endret av shizz kebab
Lenke til kommentar
Leeeenge sia jeg har vært innom nå ass...kom hjem fra Splash Festival på mandag..og la meg bare si...its hip-hop heaven!

 

Syk stemning og sinnsykt mye fet rap.

 

Overraska over at jeg digga tysk rap så mye..skjønner ikke dritten men liker stilen...beatsa og flowen er fet..gotta learn german man.

 

Jeg må ærlig innrømme at jeg gikk glipp av Talib, Redman og Cunninglynguists...Dama blei uber drita helt plutselig og vi måtte stikke..kjipt, men sånn er livet..hu var like skuffa..Hu elsker Cunning og Talib mer enn hun elsker meg...(nesten :wee:)

 

Snoop konserten stakk jeg fra..han dro ikke i gang crowden i det hele tatt..jævli mange som bare rusla ut...

 

Dilated Peoples konserten var definitivt høydepunktet for min del. Sto nesten helt forran og gutta lagde så sinnsykt liv..en av de beste konsertene jeg har vært på.

 

Splash kan anbefales på det sterkeste..vi hadde 3 min med regn totalt..og greit, det var det værste regnet jeg har opplevd, men det var helt aiht.

 

De hadde visst flytta det til en ny spot i år, så det var litt sånn usikker stemning rundt alt, men det funka helt ålreit...:D

 

Da avslutter jeg med ett bilde, også skal jeg prøve å henge ut med i tråden...jeg er så slækk :wee:

9052825[/snapback]

 

Høres fett ut man, synd at Snoop var slapp da......og gå glipp av Redman...aiai, han er rå live! :ph34r:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...