Gå til innhold

Hip Hop-tråden - les reglene


ehs5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har dere hørt om en feit rapper som kaller seg Lil' Fix....?

9030227[/snapback]

 

D r en jeg kjenner. Han mikser ganske gode sanger.Han bor i mortensrud. Du burde høre sangene hans.

9030270[/snapback]

 

Er han feit?

9030278[/snapback]

 

Han r kraftig og smart. Pleier ikke å snakke mye med han.

Lenke til kommentar
Har dere hørt om en feit rapper som kaller seg Lil' Fix....?

9030227[/snapback]

 

D r en jeg kjenner. Han mikser ganske gode sanger.Han bor i mortensrud. Du burde høre sangene hans.

9030270[/snapback]

 

Er han feit?

9030278[/snapback]

 

Han r kraftig og smart. Pleier ikke å snakke mye med han.

9030291[/snapback]

Det er jo uvanlig å gå rundt å snakke med seg selv...

Lenke til kommentar
Har dere hørt om en feit rapper som kaller seg Lil' Fix....?

9030227[/snapback]

 

D r en jeg kjenner. Han mikser ganske gode sanger.Han bor i mortensrud. Du burde høre sangene hans.

9030270[/snapback]

 

Er han feit?

9030278[/snapback]

 

Han r kraftig og smart. Pleier ikke å snakke mye med han.

9030291[/snapback]

Det er jo uvanlig å gå rundt å snakke med seg selv...

9030294[/snapback]

 

Du kan vel si at han er som meg siden begge er kraftige og smarte i motsetnng til deg! :tease:

Lenke til kommentar

Når jeg var i Spania snakket jeg med noen jenter fra Belgia, og de viste meg en del fransk rap. Har virkelig beaten på en av sangene stuck i hodet, husker dog ikke noe av teksten. Ganske chill og rolig sang, litt lys beat. Stemmen til rapperen var ganske mørk og hadde utrolig bra flow. Husker selvfølgelig ikke navnet på sangen eller artisten. Husker bare at navnet på sangen var på ca. 4 ord. :p

 

Noen som har NOE peiling på hva jeg snakker om? Må ha den sangen.

Lenke til kommentar
Stay fly. Ikke high.

 

Får fyre op med noen nordiske sommerlåter jeg da.

 

Fronda - Sommar

KTC - Sommerlåta (Disse gutta er drit bra!)

Innadilights - Sommerminner (myspace.com/innadilights)

9006929[/snapback]

Hahaha! KTC-gutta er fra nabolaget, et par år eldre enn meg. Kjenner broren til en av dem. Kan hooke deg opp med sanger, bare å si ifra ;)

 

Nå, på tide med en Quart-oppsumering.

 

Årets skuffelse: 50 Cent. Konserten var KJEDELIG. Han kom presis, hadde med seg Tony Yayo, dro alt for mange nyere låter og altfor få gamle. I tillegg klemte de inn fire låter fra Yayo-albumet. Tommel ned for 50.

 

Årets overraskelse: Killer Mike. Jeg ble helt imponert. Har hørt mye positivt om ham (og han har jo gjort det bra på de OutKast-låtene han er med på), men hadde hørt fint lite av musikken hans ellers. Tung sørstatshiphop som jeg satte stor pris på. Bonus for en freestyle hvor han brukte klærne til publikum som utgangspunkt for rimene. Dope!

 

Årets beste: The Roots. Sinnsyk energi live, og jeg har aldri sett en så dyktig live-rapper som Black Thought. I tillegg dro bassisten en helt drøy solo, og de dro ut Talib Kweli for å ta Get By med live instrumenter. Alle andre hiphopere som hadde spilt på Quart stod og så på konserten inne på scenen, og Talib, Tony Yayo m.fl. doblet som hypemen etter bass-soloen. Get By og Seed er mine to største konsertopplevelser noensinne.

 

Årets FETESTE BYTUR: Rederiet etter Roots-konserten. ALLE var der. Talib Kweli, Jean Grae, Questlove, resten av Roots foruten Black Thought, Tony Yayo og Killer Mike. Jeg håndhilste og slo av en prat med Yayo, som gikk rundt med champagneflaska og poserte på bilder. Det var faktisk helt drøyt, og den beste byturen jeg noensinne har hatt. Kompisene mine hilste på Killer Mike også, og fikk den nyeste mixtapen hans.

 

Dere har offisielt gått glipp av noe i år. Jeg skal tilbake neste år!!

Lenke til kommentar

^Æsj... Dæven jeg hadde lyst å gå i år... Faen.. Håper de har like gode Hip Hop artister neste år, og ikke begynner å få tak i masse store dritt navn pga. folk sier det var for dårlig program i år>< (Er forsåvidt nabo med foreldrene til Jørgen Skauge... Kanskje eg får gitt han noen godtips ;) )

Lenke til kommentar
Hundre takker til unge thendrup! De la soul er KONGE. Blir nok en liten shopping spree på platekompaniet nå.

8997214[/snapback]

 

Hurra! Hvilke plater går du for?

 

 

The grind date! Uten tvil. Litt tynt med penger atm så kommer til å kjøpe flere plater ettervært.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...