Gå til innhold

Hip Hop-tråden - les reglene

ehs5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Han er også langt fra min favorittræpper, det er OB4CL jeg er fan av, som er vel så mye et RZA-, Ghostface- og Raekwon-album featuring hele Wu-Tang som et Raekwon-soloalbum.

Endret av unge thendrup
Lenke til kommentar
Så netopp på MTV.. T.I skulle kåre det 10 beste sørstatsrappere....

Gjett hvem som ble nr 1... Jo... T.I :p Outkast kom på en andreplass

8977831[/snapback]

WHAT?! Hva skjedde med Scarface??

8978415[/snapback]

Slått nedi i støvla av Jeezy og Luda:P

Mere Linderud shiznit! LOL-voice

5wF_ED5V8CM&mode=user&search=

8979447[/snapback]

Det var sinna karer ;)

Endret av AvieN
Lenke til kommentar

''T.I. Vs. T.I.P.'' var skuffende. Som T.I.-fan er det greit å ta en titt på albumet, men ikke noe vits å bruke penger på denne skiva ellers. Spar heller til ''Finding Forever'' fra Common.

En ting til, man skulle tro at T.I. laget sitt femte album bare for å fylle opp kvoten sin med antall album, blir på en måte som måfå. ''King'' er uten tvil myyyye bedre.

Lenke til kommentar

Er det noen av dere jeg kan forvente å se på Quart? Gleder meg, kommer nok til å ta av, om enn ikke like mye som i fjor. Gleder meg spesielt til ?uestlove skal være DJ på et utested etter konserten på fredag...

Hvis noen skal nedover, er det bare å si ifra. Jeg er åpen for øl! :)

Lenke til kommentar
Likte ikke King engang, jeg. Jeg mener, det var helt ok...men ikke noe spesielt imo.

8994803[/snapback]

Enig...

Har ikke noe imot "sørstilen", bare den moderne kommersielle delen av den...

Hører på K-Rino, Devin The Dude, Geto Boys, CunninLynguists, Little Brother+++ all day ;)

Lenke til kommentar
Hundre takker til unge thendrup! De la soul er KONGE. Blir nok en liten shopping spree på platekompaniet nå.

8997214[/snapback]

Hurra! Hvilke plater går du for?

Hvilke hip-hop artister er de mest kommersielle av alle sammen, og hvem er ikke kommersiel?

8998687[/snapback]

P Diddy, kanskje? Å sette seg ned å gjøre en oversikt over alle sammen blir vel litt i meste laget. :wee:

Likte ikke King engang, jeg. Jeg mener, det var helt ok...men ikke noe spesielt imo.

8994803[/snapback]

Enig...

Hører på K-Rino, Devin The Dude, Geto Boys, CunninLynguists, Little Brother+++ all day ;)

8998732[/snapback]

Veldig enig. Crunkstilen synes jeg er fæl, men det kommer mye bra musikk fra sørstatene.

Lenke til kommentar

Personlig har jeg alltid syntes at hip-hop er noe dritt, fordi den ofte er preget av idoter som rapper om bootylicious damer eller store biler. Ingen av tingene appelerte til meg, men i et nært tidsrom har jeg kommet over noe ganske interressante og gode hip hop artister. Som har et budskap og sier no. Large professor, Gangstarr og Talib Kewel.

Noe andre artister å anbefale? Og jeg vil ikke ha noe Dr. Dre eller Snoop Dogg.

Lenke til kommentar
Er det noen av dere jeg kan forvente å se på Quart? Gleder meg, kommer nok til å ta av, om enn ikke like mye som i fjor. Gleder meg spesielt til ?uestlove skal være DJ på et utested etter konserten på fredag...

Hvis noen skal nedover, er det bare å si ifra. Jeg er åpen for øl! :)

8998421[/snapback]

Er sinnsykt keen på å dra. Får se om jeg tar turen.

Hvilke hip-hop artister er de mest kommersielle av alle sammen, og hvem er ikke kommersiel?

8998687[/snapback]

De som hvertfall ikke er kommersielle er folk som Blac Haze.

8994803[/snapback]

Enig...

8998732[/snapback]

Som jeg skulle sagt det selv. Må ikke glemme OutKast heller.

Lenke til kommentar
Personlig har jeg alltid syntes at hip-hop er noe dritt, fordi den ofte er preget av idoter som rapper om bootylicious damer eller store biler. Ingen av tingene appelerte til meg, men i et nært tidsrom har jeg kommet over noe ganske interressante og gode hip hop artister. Som har et budskap og sier no. Large professor, Gangstarr og Talib Kewel.

Noe andre artister å anbefale? Og jeg vil ikke ha noe Dr. Dre eller Snoop Dogg.

9000295[/snapback]

Blackalicious, Atmosphere, MF Doom, Sage Francis, Brother Ali, Cannibal Ox. Pick & choose. :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...