Don Vito Corleone Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Er fortsatt ikke min favoritt, uansett hvor bra du syntes han er. Har hørt endel av han før. Men orker ikke diskutere Raekwon. Om noen andre her på dotten har noen tips så ja takk:-=? Lenke til kommentar
Thend Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 (endret) Han er også langt fra min favorittræpper, det er OB4CL jeg er fan av, som er vel så mye et RZA-, Ghostface- og Raekwon-album featuring hele Wu-Tang som et Raekwon-soloalbum. Endret 2. juli 2007 av unge thendrup Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 (endret) Så netopp på MTV.. T.I skulle kåre det 10 beste sørstatsrappere....Gjett hvem som ble nr 1... Jo... T.I Outkast kom på en andreplass 8977831[/snapback] WHAT?! Hva skjedde med Scarface?? 8978415[/snapback] Slått nedi i støvla av Jeezy og Luda:P Mere Linderud shiznit! LOL-voice 5wF_ED5V8CM&mode=user&search= 8979447[/snapback] Det var sinna karer Endret 3. juli 2007 av AvieN Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 De gutta har laget flere låter. Det ligger til og med to stykker til av dem på Kingsize.no Lenke til kommentar
Thend Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Ønskereprise: Fikk meg albumet i går. Kos. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 ''T.I. Vs. T.I.P.'' var skuffende. Som T.I.-fan er det greit å ta en titt på albumet, men ikke noe vits å bruke penger på denne skiva ellers. Spar heller til ''Finding Forever'' fra Common. En ting til, man skulle tro at T.I. laget sitt femte album bare for å fylle opp kvoten sin med antall album, blir på en måte som måfå. ''King'' er uten tvil myyyye bedre. Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Likte ikke King engang, jeg. Jeg mener, det var helt ok...men ikke noe spesielt imo. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 (endret) Smak. Liker du South-stilen ellers da? Endret 3. juli 2007 av Onyx Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Næh, egentlig ikke. Hvertfall ikke slik det har blitt nå. Lenke til kommentar
El-Deno Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Hundre takker til unge thendrup! De la soul er KONGE. Blir nok en liten shopping spree på platekompaniet nå. Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Er det noen av dere jeg kan forvente å se på Quart? Gleder meg, kommer nok til å ta av, om enn ikke like mye som i fjor. Gleder meg spesielt til ?uestlove skal være DJ på et utested etter konserten på fredag... Hvis noen skal nedover, er det bare å si ifra. Jeg er åpen for øl! Lenke til kommentar
grimsbo Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Hvilke hip-hop artister er de mest kommersielle av alle sammen, og hvem er ikke kommersiel? Lenke til kommentar
Bakkem Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Likte ikke King engang, jeg. Jeg mener, det var helt ok...men ikke noe spesielt imo. 8994803[/snapback] Enig... Har ikke noe imot "sørstilen", bare den moderne kommersielle delen av den... Hører på K-Rino, Devin The Dude, Geto Boys, CunninLynguists, Little Brother+++ all day Lenke til kommentar
Thend Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Hundre takker til unge thendrup! De la soul er KONGE. Blir nok en liten shopping spree på platekompaniet nå. 8997214[/snapback] Hurra! Hvilke plater går du for? Hvilke hip-hop artister er de mest kommersielle av alle sammen, og hvem er ikke kommersiel? 8998687[/snapback] P Diddy, kanskje? Å sette seg ned å gjøre en oversikt over alle sammen blir vel litt i meste laget. Likte ikke King engang, jeg. Jeg mener, det var helt ok...men ikke noe spesielt imo. 8994803[/snapback] Enig... Har ikke noe imot "sørstilen", bare den moderne kommersielle delen av den... Hører på K-Rino, Devin The Dude, Geto Boys, CunninLynguists, Little Brother+++ all day 8998732[/snapback] Veldig enig. Crunkstilen synes jeg er fæl, men det kommer mye bra musikk fra sørstatene. Lenke til kommentar
TylerDurden Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Personlig har jeg alltid syntes at hip-hop er noe dritt, fordi den ofte er preget av idoter som rapper om bootylicious damer eller store biler. Ingen av tingene appelerte til meg, men i et nært tidsrom har jeg kommet over noe ganske interressante og gode hip hop artister. Som har et budskap og sier no. Large professor, Gangstarr og Talib Kewel. Noe andre artister å anbefale? Og jeg vil ikke ha noe Dr. Dre eller Snoop Dogg. Lenke til kommentar
Romvesen Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Sjekk ut Mos Def, eventuelt Blackstar som er et samarbeidsprosjekt mellom Mos Def og Talib Kweli Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Er det noen av dere jeg kan forvente å se på Quart? Gleder meg, kommer nok til å ta av, om enn ikke like mye som i fjor. Gleder meg spesielt til ?uestlove skal være DJ på et utested etter konserten på fredag... Hvis noen skal nedover, er det bare å si ifra. Jeg er åpen for øl! 8998421[/snapback] Er sinnsykt keen på å dra. Får se om jeg tar turen. Hvilke hip-hop artister er de mest kommersielle av alle sammen, og hvem er ikke kommersiel? 8998687[/snapback] De som hvertfall ikke er kommersielle er folk som Blac Haze. Likte ikke King engang, jeg. Jeg mener, det var helt ok...men ikke noe spesielt imo. 8994803[/snapback] Enig... Har ikke noe imot "sørstilen", bare den moderne kommersielle delen av den... Hører på K-Rino, Devin The Dude, Geto Boys, CunninLynguists, Little Brother+++ all day 8998732[/snapback] Som jeg skulle sagt det selv. Må ikke glemme OutKast heller. Lenke til kommentar
Thend Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Personlig har jeg alltid syntes at hip-hop er noe dritt, fordi den ofte er preget av idoter som rapper om bootylicious damer eller store biler. Ingen av tingene appelerte til meg, men i et nært tidsrom har jeg kommet over noe ganske interressante og gode hip hop artister. Som har et budskap og sier no. Large professor, Gangstarr og Talib Kewel. Noe andre artister å anbefale? Og jeg vil ikke ha noe Dr. Dre eller Snoop Dogg. 9000295[/snapback] Blackalicious, Atmosphere, MF Doom, Sage Francis, Brother Ali, Cannibal Ox. Pick & choose. Lenke til kommentar
Espein Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Jeg likte det Chamillionaire sa på et intervju på The Voice. Han sa det at røyking var bortkastet penger og han selv likte å spare pengene sine, selv om han ikke brukt no særlig av det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg