Jan Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 words ehs5.folk flest er dumme, verfall folk flest på forumet her Nå er det ikke meningen å gå off-topic her, men jeg har hørt nok drit fra det ynkelige lille deg. Hvertfall? Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 words ehs5.folk flest er dumme, verfall folk flest på forumet her Nå er det ikke meningen å gå off-topic her, men jeg har hørt nok drit fra det ynkelige lille deg. Agreed. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 (endret) Rykende_Kaffe: Du har nettopp definert 'paradoksalt inlegg'. Endret 1. mai 2005 av TLZ Lenke til kommentar
Freeky2k Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 riders on the storm. Hater den sangen! Men rap er generelt digg da Lenke til kommentar
Currybomb Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 words ehs5.folk flest er dumme, verfall folk flest på forumet her Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Så,hvem har kjøpt den nye Looptroop plata? Personlig blei jeg litt skuffa,ikke misforstå,plata er knall den,men savner noen gamle bounce sanger,i stil med Long Arm of the law osv... Plata er mye mer chill,og krever litt mer tålmodighet,og jeg trur ikke det er en dum ting... blir jo mer og mer glad i plata jo mer jeg hører på den.... trur jeg kommer til å kose meg lenge med denna plata. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Dere som har litt peiling på hiphop, kan kanskje hjelpe meg. link Lenke til kommentar
oleisbest Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Så,hvem har kjøpt den nye Looptroop plata? Personlig blei jeg litt skuffa,ikke misforstå,plata er knall den,men savner noen gamle bounce sanger,i stil med Long Arm of the law osv... Plata er mye mer chill,og krever litt mer tålmodighet,og jeg trur ikke det er en dum ting... blir jo mer og mer glad i plata jo mer jeg hører på den.... trur jeg kommer til å kose meg lenge med denna plata. Skaffa meg den og den nye Afu-Ra plata nå. Har kun fått hørt raskt gjennom en gang. En sang som festet seg veldig på hjernen var Chana Masala, gleder meg til å høre mer. Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 (endret) words ehs5.folk flest er dumme, verfall folk flest på forumet her Nå er det ikke meningen å gå off-topic her, men jeg har hørt nok drit fra det ynkelige lille deg. Hvertfall? hehe rapporter meg da vel beklager OT. Endret 1. mai 2005 av Rykende_Kaffe Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Så,hvem har kjøpt den nye Looptroop plata? Personlig blei jeg litt skuffa,ikke misforstå,plata er knall den,men savner noen gamle bounce sanger,i stil med Long Arm of the law osv... Plata er mye mer chill,og krever litt mer tålmodighet,og jeg trur ikke det er en dum ting... blir jo mer og mer glad i plata jo mer jeg hører på den.... trur jeg kommer til å kose meg lenge med denna plata. Skaffa meg den og den nye Afu-Ra plata nå. Har kun fått hørt raskt gjennom en gang. En sang som festet seg veldig på hjernen var Chana Masala, gleder meg til å høre mer. jepp,ålreit sang... utrolig deilig plata i grunn... Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 11. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2005 Uff, jeg finner så lite av hip-hop musikk nå for tida. Kan noen nevne en spesielt god amerikansk rap sang/plate? Vil ha noe mer å høre på nå... Uansett, 1337 post! Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Prøv litt classics da. Prøv Notorious BIG med albumet Life After Dead. Eller å nevne er jo The D.O.C og Eazy E - Eazy Duz it plata. Det er kvalitet. Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Kjøpte meg Nas sin "Illmatic" plate i forrige uke,den er absolutt verdt å sjekke ut. Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 ehs5: Sjekk ut Scarface - The Fix! Last også ned albumene til Dead Prez og Immortal Technique... Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Kjøpte meg Nas sin "Illmatic" plate i forrige uke,den er absolutt verdt å sjekke ut. Takker for tipset! Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Da gjennopliver jeg denne tråden med å anbefalle Common sin nye cd, "Be". Kanye West har produsert det meste på dette meget gode albumet. Er det noen som har noe å si om Looptroop sin nye cd? Jeg vurderer å kjøpe den. Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 common be er jo helt grei. men jeg syns beatsa blir sinnsykt kjedelige i lengden. Lenke til kommentar
M-J Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Er det noen som har noe å si om Looptroop sin nye cd? Jeg vurderer å kjøpe den. Cd`n virker lovende den. har ikke hørt mer en 2 sanger enda. Men Looptroop pleier ikke skuffe akkurat. Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Er det noen som har noe å si om Looptroop sin nye cd? Jeg vurderer å kjøpe den. Har likt svensk rap lenge og hørt min share med looptroop, synes albumet var bra, beatsa er velproduserte og tekstene er som vanlig overpolitiske. Lenke til kommentar
inept Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 (endret) -- trollepost fjernet av moderator -- Endret 24. mai 2005 av tom waits for alice Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg