shizz kebab Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Aah..Better Dayz-skiva til 'Pac er så sykt digg.. np: 2Pac - Mama's Just A Little Girl Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Har den leaka? :O 8951142[/snapback] Always. Us3 er gøy. NP: Us3 - True To The Game 8951989[/snapback] My god... Da må jeg vel nesten...... Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Synes ikke T.I. er noe spess bra jeg. Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Synes ikke T.I. er noe spess bra jeg. 8955436[/snapback] Co-sign. Ser ikke det helt store med ham. Anyway, fant igjen en gammel sang fra dagene jeg spilte det første Tony Hawk-spillet. Tror ikke det finnes en ordentlig musikkvideo til låta, så dere kan sjekke ut denne skatevideoen istedet: Aim feat. YZ - Ain't Got Time To Waste Vet ikke om noen av dere husker låta, men den gav meg litt nostalgi iallefall Lenke til kommentar
El-Deno Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Hei. Må spørre dere virkelig har peiling på rap. Kan dere anbefale meg noen artister/band som går i samme dur som Common, Lupe Fiasco eller Talib Kweli? Lenke til kommentar
NorThy Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Vet ikke om noen av dere husker låta, men den gav meg litt nostalgi iallefall 8955466[/snapback] Husker den der, fikk lyst til å leite fram playstaion igjen :!: Og er mye anna bra i soundtrack's til thony hawks spilllene Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Nye skiva til TI er ok. Fatter ikke hvorfor fyren er blitt kjent, han er avarage på det beste. Den skal jeg vente med. Lenke til kommentar
Thend Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Hei. Må spørre dere virkelig har peiling på rap. Kan dere anbefale meg noen artister/band som går i samme dur som Common, Lupe Fiasco eller Talib Kweli? 8955545[/snapback] Mos Def, The Roots, De La Soul. Begynn der. Lenke til kommentar
El-Deno Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Takker og bukker Hører mye på Mos Def og The Roots fra før da. Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 (endret) Pi-pi-pi-PIZZAFYLL! BHnMo-6yMXY Før de bleike sangene om Lørdagspizza og Full Pakke var det P-P-P-PIZZAFYLL som var kongen av streeten. En tidløs klassiker innen norsk rap. Endret 27. juni 2007 av shizz kebab Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Haha. Instant classic den der ja ^^ Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Pi-pi-pi-PIZZAFYLL! BHnMo-6yMXY Før de bleike sangene om Lørdagspizza og Full Pakke var det P-P-P-PIZZAFYLL som var kongen av streeten. En tidløs klassiker innen norsk rap. 8956813[/snapback] oldskewl. Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Nye skiva til TI er ok. Fatter ikke hvorfor fyren er blitt kjent, han er avarage på det beste. Den skal jeg vente med. 8956150[/snapback] Huff, synes T.I. gjør det dårlig for tiden. King og bakover funka, synes de låtene jeg har hørt fra det nyeste rett og slett ikke passer han Lenke til kommentar
Thend Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Takker og bukker Hører mye på Mos Def og The Roots fra før da. 8956401[/snapback] Bra. Men De La slår dem ner i støvla. Yay. Jeg anbefaler albuma: 3 Feet High & Rising, De La Soul Is Dead, Stakes Is High og The Grinde DAte. Lenke til kommentar
Juden Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Mange som sier at hip pop er tull. Hvorfor det? Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Fordi det ofte er noe mainstream piss. Lenke til kommentar
Juden Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Fordi det ofte er noe mainstream piss. 8957597[/snapback] og da har de rett? EDIT: 700 innlegg!!! Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 (endret) Fordi det ofte er noe mainstream piss. 8957597[/snapback] og da har de rett? EDIT: 700 innlegg! 8957612[/snapback] Eh, hæ? Rett i hva? Skjønner ikke helt hva du vil fram til, men fant en flott forklaring for deg: hip pop See: Nelly Ja Rule Puff Daddy Lil Bow Wow Fabolous In other words half-assed "rappers" who claim that they are the shit when the only people that should be receiving credit for their music are the producers. Since they are the ones that create the beats, it doesn't really matter about the music. Any ass clown can get a bomb ass producer and rap about bullshit and make millions of dollars. A prime example is anything off Nelly's latest album or that milkshake song that is on the air right now. Hip pop artist lyrics mostly include the following topics: 1. Sippin' Cristal Champagne 2. Rollin' in Escalades, Navigators, or other over-priced SUV's. 3. Talkin' about DUB rims or Spinners. 4. Lame ass choruses that includes 20 other rappers singing along from their mediocre label. 5. Talking about how hard the "gang" life was when they were raised in a suburb, not the hood (See Ja Rule). Hip Pop is bullshit people, it's a marketing tactic that brainwashes the minds of the youth of America into thinking that these lame ass rappers do have good lyrics. If you want good lyrics go listen to the real hip hop: KRS-One, Mos Def, Gangstarr, Rakim, and Common. Just to name a few. Most of the so-called "rap" that you hear on the radio is hip pop. What you see on MTV, that's hip pop. ---- Endret 27. juni 2007 av shizz kebab Lenke til kommentar
Thend Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Hippop brukes ofte om en type utvanna, sterkt kommersialisert form for hiphop som er tilpassa et større publikum. ______ Krættur, ny singel fra Kompani 69: Bxxi2pN01OI Jeg liker det disse gutta her driver med, ser fram til albumet. Lenke til kommentar
hsds Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 (endret) Den var rett og slett fet. Edit: Starten var fet.. Dabber litt av senere, men skal absolutt sjekke ut albummet. Noe info om når det kommer? Endret 28. juni 2007 av hsds Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg