Gå til innhold

Hip Hop-tråden - les reglene


ehs5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg skjønner ikke dere jeg, Akon er Best! etterfulgt av Eminem og Ludacris

 

Akon er hiphop fordi han har beats og han sammarbeider med mange

8930731[/snapback]

Jeg mener virkelig ikke å være guffen, men: AAAAAAHAHHAAHHAHAHA!.

8931479[/snapback]

 

Slenger meg med på denne jeg også, ikke vondt ment Barlie :thumbup:

 

:!:

Lenke til kommentar
Vil si wu tang clan er noe av det bedre.

Denne & denne for eksempel

8935398[/snapback]

 

 

Jupp... Beste rap gruppe noensinne.. Kanskje sammen med CunninLynguists, men de har så forskjellig stil, så litt vanskelig å sammenligne =)

Og siden jeg snakker om cunninlynguists, og noen snakket om Devin the dude annbefaler jeg å se

eller hva nå du vil kalle det til CL sitt nye album med Devin the Dude, Witchdoctor & Phonte fra Little Brother =)

 

 

Ellers vil jeg gjøre comeback i denne tråden med å fastslå at Kool G Rap er tidenes beste rapper... Folk som ikke har G Rap i top 3 listen er respektløse =)

Lenke til kommentar

Meeh...syns det blir for teit å si at "Folk som ikke har G Rap i top 3 listen er respektløse."

 

Så hvis min top 3 liste er:

 

1. Ghostface Killah

2. Method Man

3. Rakim

 

Folk får ha hvilke som helst rappere som sine favs for min del.

 

Ja, jeg er stor fan av Wu ;) Gammelt og nytt. Hvis du vil ha noen sjeldne Wu-killa-bees-plater, så får du bare spørre :)

Lenke til kommentar

Folk får ha hvilke som helst rappere som sine favs for min del.

 

Ja, jeg er stor fan av Wu ;) Gammelt og nytt. Hvis du vil ha noen sjeldne Wu-killa-bees-plater, så får du bare spørre :)

8945878[/snapback]

 

Jaja, selvfølgelig, folk trenger ikke ha han på top 20 favoritter for den saks skyld, men om de lager en liste over de BESTE rapperene og ikke har han i top 3, har de gått glipp av noe ;)

 

 

Kossn killa bees plater har du? Har du de 2 black market militia mixtapesene og Remedy albumene??

Lenke til kommentar

Ah da var jeg tilbake fra en hyttetur og fant fram en god cd av wu tang her også.

 

Live in london(noe underground greier) etter det jeg har hørt og lest er den ganske vanskelig og få tak i. Er en vinyl rip av noe slag, skikkelig bootleg cd med andre ord. Mye fett selv om den ikke er så lang(er på rundt 30min)..

 

Og siden det er litt wu snakk i tråden nå fyrer jeg på med Wu Tang clan - Carefull

 

EDIT:Var vist ikke hele videon, men du får med det en del av sangen hvertfall ;)

Endret av c3rfik
Lenke til kommentar
Hvis du vil ha noen sjeldne Wu-killa-bees-plater, så får du bare spørre :)

8945878[/snapback]

Så gjerne.

 

Og siden det er litt wu snakk i tråden nå fyrer jeg på med Wu Tang clan - Carefull

 

EDIT:Var vist ikke hele videon, men du får med det en del av sangen hvertfall ;)

8947635[/snapback]

Den der er også knall.

 

hele videon

Endret av NorThy
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...