Gå til innhold

Hip Hop-tråden - les reglene


ehs5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skal ikke cden til fiddy komme snart? Gleder meg faktisk noe jævlig til den. Digga massacre så altfor mye, får håpe han gir ut noe i den retningen der ( selv om alle hater det^^ )

8904020[/snapback]

Hahaha, fuck no! Fifty må bli sulten igjen. Massacre var et makkverk. Skjønner nesten ikke at jeg skal gidde å se ham på Quarten....singlene til den nye skiva er også et trist kapittel.

8905695[/snapback]

 

De nye singlene var dritt ja. Vet ikke hvorfor, men jeg liker massacre mye mer enn de andre albumene. Tipper egentlig at det nye albumt ikke blir noe særlig, vi får se. Kjipt at han utsatte release-datoen, men han følger vel bare trenden.

 

Til det skizz kebab sa: Sier som Unge T jeg, Hva? ^^

Lenke til kommentar
Hva?!

8906928[/snapback]

Henger meg på den. :huh:

8908054[/snapback]

Husker at det var ein nyheit om det på kingsize. Men den var lagt up 1. April, så du skal ikkje ta det for god fisk at det var heilt sant.

 

Edit: Voxonic Inc. heitte visst programvaren/selskapet/whatever som skulle gjøre dette mulig.

Endret av Doughman
Lenke til kommentar
Hva?!

8906928[/snapback]

Henger meg på den. :huh:

8908054[/snapback]

 

http://www.voxonic.com/

 

http://www.kingsizemagazine.se/read.php?id=647

 

När Fifty släpper sitt tredje soloalbum "Before I Self Distruct" i juni, kommer han ge ut en limiterad utgåva av skivan på 50 olika språk, därbland, spanska, franska, tyska, svenska, danska och norska.

 

Tenkte ikke på at det var første april, men det ser jo halvveis troverdig ut.

 

btw, eksempel på fransk/engelsk/kinesisk: http://www.voxonic.com/audiofiles/audiodemo01.mp3

Endret av shizz kebab
Lenke til kommentar

er det bare meg eller får ikke outkast - wheelz of steel den oppmerksomheten den fortjener. aldri hørt noen nevne den før. skulle gjerne gitt dere en link men finner ikke den på youtube eller noe sted.

 

uansett ukas tips outkast - wheelz of steel fra atliens!

 

ps lasta opp som vedlegg no bs

edit : jeg lasta opp som vedlegg men finner faen ikke linken

Endret av drama
Lenke til kommentar
Aner ikke.

 

dagens låt: Dizzee Rascal - Sirens

8909573[/snapback]

 

Er Dizzee skiva bra? Har hørt mye spredt om den... Men den singelender ga meg ganske bra feeling....

 

Og nye skiven til Gest, er den wakk(som man ville trodd)? Vet at Her e Bergen er sinnsykt bumpin, men dette er jo mest pga ATP gutta... Hadde satt pris på om noen kunne gitt meg litt info om disse to skivene ;)

 

NP:Wu Tang - clan - Protect Ya Neck

 

Terrorisin the jam like troops in Pakistian, Swingin trough your town like your neighbourhood spiderman

 

Alltid digget den linjen der :love: (Forbehold om leifs, er litt redusert)

Lenke til kommentar

Det var en som postet en noe om Tumi and the Volume en stund tilbake. Har de noen fler album enn det som heter Tumi and the Volume? Jeg ser de har en live cd (Live At The Bassline), vet du om den er bra? Tenkte jeg skulle kjøpe enten live cden, eller studiocden, hvilken vil du anbefale?

 

Edit: Dagens sang.

Endret av Aldrack
Lenke til kommentar

Da prøver jeg meg på studialbumet. Det var flere sanger der også ;)

 

Edit: Prøvde å finne noe info om denne gjengen. Da dukket det opp noen andre navn også. Har du hørt om:

 

Zubz "headphone music in a a parallel world" eller

Rogue state alliance presents "The rogue state of mind"?

Endret av Aldrack
Lenke til kommentar
er det bare meg eller får ikke outkast - wheelz of steel den oppmerksomheten den fortjener. aldri hørt noen nevne den før. skulle gjerne gitt dere en link men finner ikke den på youtube eller noe sted.

 

uansett ukas tips outkast - wheelz of steel fra atliens!

8910331[/snapback]

Den er undervurdert. Beste på ATLiens.

 

Men synes det er værre med Snoop Dogg - Hennesey'n'Buddah. Beste sangen til Snoop, men den har fått veldig lite oppmerksomhet. I stedet hører folk på Gin'n'Juice =/

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...