asad Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Skal ikke cden til fiddy komme snart? Gleder meg faktisk noe jævlig til den. Digga massacre så altfor mye, får håpe han gir ut noe i den retningen der ( selv om alle hater det^^ ) 8904020[/snapback] Hahaha, fuck no! Fifty må bli sulten igjen. Massacre var et makkverk. Skjønner nesten ikke at jeg skal gidde å se ham på Quarten....singlene til den nye skiva er også et trist kapittel. 8905695[/snapback] De nye singlene var dritt ja. Vet ikke hvorfor, men jeg liker massacre mye mer enn de andre albumene. Tipper egentlig at det nye albumt ikke blir noe særlig, vi får se. Kjipt at han utsatte release-datoen, men han følger vel bare trenden. Til det skizz kebab sa: Sier som Unge T jeg, Hva? ^^ Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 20. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2007 Hva?! 8906928[/snapback] Henger meg på den. Lenke til kommentar
0000000000 Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 (endret) Hva?! 8906928[/snapback] Henger meg på den. 8908054[/snapback] Husker at det var ein nyheit om det på kingsize. Men den var lagt up 1. April, så du skal ikkje ta det for god fisk at det var heilt sant. Edit: Voxonic Inc. heitte visst programvaren/selskapet/whatever som skulle gjøre dette mulig. Endret 20. juni 2007 av Doughman Lenke til kommentar
DP Rusher Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Likte godt den nye Kurupt & J. Wells skiven Digital Smoke. Om du likte den siste Dogg Pound skiven kommer du garantert til å like denne. Produksjonen er usedvanlig tight, og selv om rappingen som vanlig ikke akkurat er å hoppe i taket av, er det uansett en flott sommerskive. Anbefales. Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 (endret) Hva?! 8906928[/snapback] Henger meg på den. 8908054[/snapback] http://www.voxonic.com/ http://www.kingsizemagazine.se/read.php?id=647 När Fifty släpper sitt tredje soloalbum "Before I Self Distruct" i juni, kommer han ge ut en limiterad utgåva av skivan på 50 olika språk, därbland, spanska, franska, tyska, svenska, danska och norska. Tenkte ikke på at det var første april, men det ser jo halvveis troverdig ut. btw, eksempel på fransk/engelsk/kinesisk: http://www.voxonic.com/audiofiles/audiodemo01.mp3 Endret 20. juni 2007 av shizz kebab Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 20. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2007 (endret) Så.. sært. Hvordan høres rimene ut da? Endrer de teksten så teksten rimer? Endret 20. juni 2007 av ehs5 Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 (endret) Aner ikke. dagens låt: Dizzee Rascal - Sirens Endret 20. juni 2007 av shizz kebab Lenke til kommentar
drama Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 (endret) er det bare meg eller får ikke outkast - wheelz of steel den oppmerksomheten den fortjener. aldri hørt noen nevne den før. skulle gjerne gitt dere en link men finner ikke den på youtube eller noe sted. uansett ukas tips outkast - wheelz of steel fra atliens! ps lasta opp som vedlegg no bs edit : jeg lasta opp som vedlegg men finner faen ikke linken Endret 21. juni 2007 av drama Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 21. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2007 Kjøp CD'en, dere. 8911162[/snapback] Co-sign. Lenke til kommentar
cErfik Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Aner ikke. dagens låt: Dizzee Rascal - Sirens 8909573[/snapback] Er Dizzee skiva bra? Har hørt mye spredt om den... Men den singelender ga meg ganske bra feeling.... Og nye skiven til Gest, er den wakk(som man ville trodd)? Vet at Her e Bergen er sinnsykt bumpin, men dette er jo mest pga ATP gutta... Hadde satt pris på om noen kunne gitt meg litt info om disse to skivene NP:Wu Tang - clan - Protect Ya Neck Terrorisin the jam like troops in Pakistian, Swingin trough your town like your neighbourhood spiderman Alltid digget den linjen der (Forbehold om leifs, er litt redusert) Lenke til kommentar
Aldrack Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 (endret) Det var en som postet en noe om Tumi and the Volume en stund tilbake. Har de noen fler album enn det som heter Tumi and the Volume? Jeg ser de har en live cd (Live At The Bassline), vet du om den er bra? Tenkte jeg skulle kjøpe enten live cden, eller studiocden, hvilken vil du anbefale? Edit: Dagens sang. Endret 21. juni 2007 av Aldrack Lenke til kommentar
Thend Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Det var meg. Jeg har bare hørt studioalbumet, men har lest mange godord om livealbumet. Så førstnevnte veit jeg er bra, sistnevnte regner jeg med er bra. Lenke til kommentar
Aldrack Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 (endret) Da prøver jeg meg på studialbumet. Det var flere sanger der også Edit: Prøvde å finne noe info om denne gjengen. Da dukket det opp noen andre navn også. Har du hørt om: Zubz "headphone music in a a parallel world" eller Rogue state alliance presents "The rogue state of mind"? Endret 21. juni 2007 av Aldrack Lenke til kommentar
Thend Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 (endret) Nei, ikke før nå. Endret 21. juni 2007 av unge thendrup Lenke til kommentar
Aldrack Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Det var synd. Jeg aner ikke hvem/hva det er, men de ble nevnt et sted i sammenheng med Tumi and the Volume. Skulle visstnok være av samme kvalitet. Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 er det bare meg eller får ikke outkast - wheelz of steel den oppmerksomheten den fortjener. aldri hørt noen nevne den før. skulle gjerne gitt dere en link men finner ikke den på youtube eller noe sted. uansett ukas tips outkast - wheelz of steel fra atliens! 8910331[/snapback] Den er undervurdert. Beste på ATLiens. Men synes det er værre med Snoop Dogg - Hennesey'n'Buddah. Beste sangen til Snoop, men den har fått veldig lite oppmerksomhet. I stedet hører folk på Gin'n'Juice =/ Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 (endret) Rollin down the street smokin endo, sippin on gin n juice...babeeeeh. Skal på Snoop 2. Juli i Bergen, fått billettene i posten Endret 21. juni 2007 av ArmenMinAU Lenke til kommentar
asad Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 (endret) Kanskje hvite rappere duger likevel . Se denne her gutta, totalt lættis! :!: http://www.thatvideosite.com/video/2249 Endret 21. juni 2007 av asad Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg