Gå til innhold

Hip Hop-tråden - les reglene


ehs5

Anbefalte innlegg

Hva synes folket om Eminem? Syntes denne var god: http://www.youtube.com/watch?v=OAmzIn5sUbE

8845531[/snapback]

"The way I am" er jo en veldig kjent låt . Virker som du aldri har hørt den før :p

8846169[/snapback]

 

 

Flashback til 8nde klasse :p (jeg er nå straks 22 btw )

8846565[/snapback]

For meg blir det flashback til ca. 6. klasse :p

 

Husker vi prøvde å være store gutter, noe som betydde; høre på Eminem og se South Park :) oldskewl.

 

Utrolig å tenke på at the way I am faktisk er snart 8 år gammel.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Akon er det verste pisset jeg har hørt.

Dette er sant. Hans stemme er så stygg, at jeg heller ville ha hørt et lite barn kommentere en fotballkamp. Sangene hans er like kjedelige som å se maling tørke (bortsett for at vi ser malingen, og hører musikken, hehe). Stemmen hans er rett og slett fordervet, høres ut som om stemmebåndet er vrengt inside-out. Største idioten som har plassert seg bak mikrofonen i hiphopens historie.

Endret av Onyx
Lenke til kommentar
For meg er Akon ren pop,har ikke noe med rap eller hip hop å gjøre i det hele tatt bortsett fra at han til tider lager låter med rappere.

 

Stuntet med 14-åringen og scenekastet ga meg heller ikke noe mer respekt for han.

8851584[/snapback]

 

Det som er kjipt er at Akon har på en måte blitt "den nye Nate Dogg", om dere skjønner hva jeg mener.

 

Og btw, det scenekastet var litt stil da.

Lenke til kommentar

Enda mer stil med mega-saksmålet han snart vil oppleve ;) Greit at karen var dum som kasta noe på scenen,men det var likevel en ganske overdreven reaksjon. Og hva hadde damen som fikk gutten på seg gjort galt?

 

Med den nye Nate Dogg mener du vel karen alle vil ha med i låtene sine i samme rollen som Nate har hatt? Han har nå langt fra samme statusen ennå(heldigvis).

Lenke til kommentar
Dette Akon-pratet deprimerer meg. Får veie opp med litt Quasimoto.

8853356[/snapback]

Ja det var godt å få lese eit innlegg uten kattejammerartisten over alle.

Har ikkje sansen for Quasimoto sjølv, men det er så og si det einaste som eg ikkje liker på Stones Throw. Kan anbefala podcastane derfra. Noko er berre sjukt men masse kult og.

 

Lenke til kommentar

Woohoo!

Reoppdaga gode, gamle sanger på en gammel brent-CD jeg fant igjen.

 

Eazy-E & Too Short - Player's Club, Hieroglyphics - At the helm, Fieldy's Dreams - Child Vigilante, High & Mighty - B-Boy Document '99 (feat. Mos Def), Baby Beesh - Image of a Pimp, Assassin feat. Short Cut & Miriam - Str8 M.O.B., Juvenile - Back That Ass Up, Kid Frost - Mamacita, MOP - Ante up, NTM - Tout n'est pas si facile og div. Nate Dogg, Snoop Doggy Dogg & Dr. Dre, Run DMC, Swollen Members, Tag Team, Pharoahe Monch etc.

 

Var herlig å høre igjen gamle sanger jeg hørte på i "ungdommen" :D

Lenke til kommentar
Woohoo!

Reoppdaga gode, gamle sanger på en gammel brent-CD jeg fant igjen.

 

Eazy-E & Too Short - Player's Club

Var herlig å høre igjen gamle sanger jeg hørte på i "ungdommen" :D

8857791[/snapback]

 

Den låta er ikke med Eazy-E og Too Short. Det er Rappin' 4-Tay. Hva får deg egentlig til å tro at det er de?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...