Gå til innhold

Hip Hop-tråden - les reglene


ehs5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eminem var topp før men har mistet seg veldig i det siste. Dødsfallet til Proof skal ha hatt påvirkning på han og tatt han tilbake mot røttene sine men jeg har til overs å høre dette bortsett fra et minutts freestyle over Busta Rhyme's "Touch It".

 

Og spør du meg prøver Game bare å dra en "Jay Z". Si at han er ferdig for å komme tilbake om et år med nytt kommersielt piss. Beklager ordbruken,bare liker ikke karen.

Lenke til kommentar

Noen som har festivalplaner i sommer?

 

Jeg har bestilt to dagspass til Quarten nå. Blir 50 (ikke noen stor fan, men kan jo bli gøy hvis han fokuserer på de gamle låtene sine), Talib (gleder meg sinnsykt, gikk glipp av en konsert med ham i Oslo) og Roots (må bare bli kongebra). Noen andre som skal nedover?

Lenke til kommentar
Og spør du meg prøver Game bare å dra en "Jay Z". Si at han er ferdig for å komme tilbake om et år med nytt kommersielt piss. Beklager ordbruken,bare liker ikke karen.

8845927[/snapback]

 

I motsetning til mange andre rappere, har Game alltid fokusert veldig mye på musikken. Aner du hvor mange mixtapes han har klart å lage?

Lenke til kommentar
Noen som har festivalplaner i sommer?

 

Jeg har bestilt to dagspass til Quarten nå. Blir 50 (ikke noen stor fan, men kan jo bli gøy hvis han fokuserer på de gamle låtene sine), Talib (gleder meg sinnsykt, gikk glipp av en konsert med ham i Oslo) og Roots (må bare bli kongebra). Noen andre som skal nedover?

8846365[/snapback]

 

Har sett 50, er jo ganske fett live ettersom han for det meste har party-låter. Selv skal jeg bare på øya, Yo Majesty ser fett ut.

Lenke til kommentar
I motsetning til mange andre rappere, har Game alltid fokusert veldig mye på musikken. Aner du hvor mange mixtapes han har klart å lage?

8846422[/snapback]

Jeg liker da ikke karen mer fordi det ligger en del av han der ute? Skal innrømme han ikke er helt blant de verste når det gjelder tull utenom musikken,men hele den "g-unot" og det ble tull for min del. Og nei,er ikke noe G-Unit fan heller.

Lenke til kommentar
I motsetning til mange andre rappere, har Game alltid fokusert veldig mye på musikken. Aner du hvor mange mixtapes han har klart å lage?

8846422[/snapback]

Jeg liker da ikke karen mer fordi det ligger en del av han der ute?

8846500[/snapback]

 

Nei, men du hevder han bare gir ut kommersielt piss, og det er jeg uenig i. Han legger mye i arbeidet sitt.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...