Thend Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Ja, Rip the Jacker har jeg. Fint album. Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Personlig synes jeg Inna Di Lights er helt perfekt musikk til været og atmosfæren om dagen. Utrolig avslappende og "sommerisk" musikk. <33 8840987[/snapback] Word! Drit bra. Forresten.. en Dipset-rapper, Stack Bundles, er skutt og drept. Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Er ikke rart en av dem ender opp skutt når man ser hvor mange fighter de starter der borte. Så når folk som Obie Trice kan bli skutt så kan det også skje dem. Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 noen som kan gi meg en bra nettside (på norsk) derf jeg kan lese om hip hop Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Tenker du historie eller rene nyheter? Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Tenker du historie eller rene nyheter? 8842689[/snapback] rene nyheter. feks at han som det stod over ble skutt. Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Selv bruker jeg Kingsize mest av norske sider. De pleier å være greit oppdatert,og forteller om både kommers og ikke kommers artister. Om du ikke har problemer med engelsk bør du også sjekke Spinemagazine. Når nye singler lekker ut eller noe som helst som omhandler rap så pleier det å stå der. Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Kingsize støttes..Stress.no kan også ha bra nyheter. Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Hva synes folket om Eminem? Syntes denne var god: http://www.youtube.com/watch?v=OAmzIn5sUbE Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 (endret) The Game announces his last album. Endret 12. juni 2007 av Onyx Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Eminem var topp før men har mistet seg veldig i det siste. Dødsfallet til Proof skal ha hatt påvirkning på han og tatt han tilbake mot røttene sine men jeg har til overs å høre dette bortsett fra et minutts freestyle over Busta Rhyme's "Touch It". Og spør du meg prøver Game bare å dra en "Jay Z". Si at han er ferdig for å komme tilbake om et år med nytt kommersielt piss. Beklager ordbruken,bare liker ikke karen. Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Hva synes folket om Eminem? Syntes denne var god: http://www.youtube.com/watch?v=OAmzIn5sUbE 8845531[/snapback] "The way I am" er jo en veldig kjent låt . Virker som du aldri har hørt den før Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Noen som har festivalplaner i sommer? Jeg har bestilt to dagspass til Quarten nå. Blir 50 (ikke noen stor fan, men kan jo bli gøy hvis han fokuserer på de gamle låtene sine), Talib (gleder meg sinnsykt, gikk glipp av en konsert med ham i Oslo) og Roots (må bare bli kongebra). Noen andre som skal nedover? Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Og spør du meg prøver Game bare å dra en "Jay Z". Si at han er ferdig for å komme tilbake om et år med nytt kommersielt piss. Beklager ordbruken,bare liker ikke karen. 8845927[/snapback] I motsetning til mange andre rappere, har Game alltid fokusert veldig mye på musikken. Aner du hvor mange mixtapes han har klart å lage? Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Noen som har festivalplaner i sommer? Jeg har bestilt to dagspass til Quarten nå. Blir 50 (ikke noen stor fan, men kan jo bli gøy hvis han fokuserer på de gamle låtene sine), Talib (gleder meg sinnsykt, gikk glipp av en konsert med ham i Oslo) og Roots (må bare bli kongebra). Noen andre som skal nedover? 8846365[/snapback] Har sett 50, er jo ganske fett live ettersom han for det meste har party-låter. Selv skal jeg bare på øya, Yo Majesty ser fett ut. Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 I motsetning til mange andre rappere, har Game alltid fokusert veldig mye på musikken. Aner du hvor mange mixtapes han har klart å lage? 8846422[/snapback] Jeg liker da ikke karen mer fordi det ligger en del av han der ute? Skal innrømme han ikke er helt blant de verste når det gjelder tull utenom musikken,men hele den "g-unot" og det ble tull for min del. Og nei,er ikke noe G-Unit fan heller. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Hva synes folket om Eminem? Syntes denne var god: http://www.youtube.com/watch?v=OAmzIn5sUbE 8845531[/snapback] "The way I am" er jo en veldig kjent låt . Virker som du aldri har hørt den før 8846169[/snapback] Flashback til 8nde klasse (jeg er nå straks 22 btw ) Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 I motsetning til mange andre rappere, har Game alltid fokusert veldig mye på musikken. Aner du hvor mange mixtapes han har klart å lage? 8846422[/snapback] Jeg liker da ikke karen mer fordi det ligger en del av han der ute? 8846500[/snapback] Nei, men du hevder han bare gir ut kommersielt piss, og det er jeg uenig i. Han legger mye i arbeidet sitt. Lenke til kommentar
Barlie Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Akon er Best! han kommer med gode tekster og sammarbeider med de fleste Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Akon er Best! han kommer med gode tekster og sammarbeider med de fleste 8847275[/snapback] [borat-stemme:] ..NOT! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg