Gå til innhold

Hip Hop-tråden - les reglene


ehs5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Så lenge millionene ruller inn i banken til Jay-Z, tror jeg ikke det er så synd i ham.

 

PLUSS han kan ha sex med Beyonce når han vil.

8834347[/snapback]

når Beyonce vil*

 

 

Jeg har aldri vært noen stor Jay-Z-fan, men han kan når han vil:

Endret av unge thendrup
Lenke til kommentar
Vet ikke om denne er nevnt før. men den er verdt å sjekke.

" God og gammal"

8832129[/snapback]

 

Ah. god damn.

8832657[/snapback]

Samme tenkte jeg når jeg først kom over den. Den gikk ganske mange ganger etter hverandre den dagen. Og spilles temelig ofte på mp3 spillern og

Lenke til kommentar
Vet ikke om denne er nevnt før. men den er verdt å sjekke.

" God og gammal"

8832129[/snapback]

 

Ah. god damn.

8832657[/snapback]

Samme tenkte jeg når jeg først kom over den. Den gikk ganske mange ganger etter hverandre den dagen. Og spilles temelig ofte på mp3 spillern og

8834623[/snapback]

 

Skammer meg litt over si det, men jeg har ikke hørt hele albumet engang. Lasta ned asap though. SKal kjøpe noen flere albums av Wu tang clan tenker jeg :thumbup:

Lenke til kommentar
Skammer meg litt over si det, men jeg har ikke hørt hele albumet engang. Lasta ned asap though. SKal kjøpe noen flere albums av Wu tang clan tenker jeg  :thumbup:

8834652[/snapback]

tror ikke jeg har hørt hele albumet jeg heller.

Men må nesten si at "gammel" rap som det der er bedre en mange av de nye som er nå.

Lenke til kommentar

 

Jay-Z vs. Mims

Real Madrid vs. Stålkameratene

8833292[/snapback]

 

 

This Is Why Im Hot av Mims må ha noen av de dårligste lyricsa jeg har hørt noensinne.. "This is why im hot - im hot caus im fly you aint caus you not this is why this is why this is why im hot"

 

 

:roll:

 

 

Beaten er derimot ganske digg syns jeg.

Lenke til kommentar

Hvis dere ikke har hørt Jedi Mind Tricks, burde dere funnet litt av dem. Synes faktisk nesten alt de lager er bra, og jeg har 7 album av dem! Men jeg jo nevne noen av de beste:

*Saviorself

*Blood In Blood Out (hørte helt sykt mye på den før, fortsatt bra, men litt lei etter et par år :p )

*Blood Reign (denne det går mest i nå)

*Muerte

*What's really good

Åhh, det er så mye bra. Gidder ikke å ramse opp alt. Hør!

Endret av sindrejibb
Lenke til kommentar

Violent by Design er rett og slett et storslått album. Visions of Gandhi ble jeg aldri noen stor fan av, og det siste albumet deres var heller ikke noe særlig, sett bortifra låta med Rugged Man.

Men i går skaffa jeg meg The Psycho-Social, Chemical, Biological, And Electro-Magnetic Manipulation Of Human Consciousness (tidenes albumtittel?) og det spratt rett opp på andreplass bak VbD. :)

 

Jeg synes Vinnie Paz kan bli litt slitsom til tider, det er først og fremst produksjonene til Stoupe som er det store. Kanskje er en av grunnene til at jeg foretrekker VbD at Jus Allah da var med i gruppa, så det bli litt mindre av Vinnie Paz.

Lenke til kommentar
Jeg synes Vinnie Paz kan bli litt slitsom til tider, det er først og fremst produksjonene til  Stoupe som er det store. Kanskje er en av grunnene til at jeg foretrekker VbD at Jus Allah da var med i gruppa, så det bli litt mindre av Vinnie Paz.

8840203[/snapback]

Kunne ikke vært mer enig. De to første albumene liker jeg veldig godt, men fra Visions of Ghandi og utover ble jeg lei. Hvis du liker Stoupe må du sjekke ut Rip the Jacker av Canibus. Tror hele albumet er produsert av Stoupe.

 

Edit:

Endret av Aldrack
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...