shizz kebab Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 http://www.stress.no/magazine.aspx?Nid=10802&cat=9 En 18 år gammel usignert rapper fra Windsor, Ontario havnet nylig i litt trøbbel etter at han prøvde å komme i kontakt med Eminem. Unge, sultne Kyle Spratt, stjal angivelig Ems babymamma Kims telefon da hun besøkte bingohallen der han jobber og kopierte Obie Trice og Eminems private nummere. Følg linken og du kan høre telfonsamtalene og diss sangen, ganske lattis egentlig 8784206[/snapback] Slim Sellout-låta var faktisk feit da. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Kanskje jeg får refs av dere pga. denne sangen her, men den er drit chill! Bør sjekkes ut: Fantasia - When I See You. Jepp, det er Fantasia! Lenke til kommentar
cErfik Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Kanskje jeg får refs av dere pga. denne sangen her, men den er drit chill! Bør sjekkes ut: Fantasia - When I See You. Jepp, det er Fantasia! 8784383[/snapback] Ah den var deilig og høre på ass.. Aeris Speats imiterer rapere Slenger med denne linken for dem som ikke har sett den... Jævlig dyktig ass... Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Jepp, hehe. Aries Spears er dritrå! Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Yo... Jeg leter noen HipHop/Rap sanger med skikkelige tøffe beats Sån som f. eks: MC Hush - Fired Up 50 Cent - Candy Shop (ikke så fan av den men kul beat) Birdman & Lil' Wayne - Leather So Soft Mike Jones - Mr. Jones (kuleste sangen) Takk ... Hei! Du kan sjekke en liten playlist jeg laget på YouTube her om dagen: Link. Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Aries Spears eier..DMX eide Lenke til kommentar
Camron Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Aeris Speats imiterer rapere Slenger med denne linken for dem som ikke har sett den... Jævlig dyktig ass... 8784607[/snapback] Det der virka nesten for godt til å være sant. Veldig bra gjort. :-)) Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Aries Spears eier..DMX eide 8784774[/snapback] Apropo DMX, en chill sang fra han: Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Det er jo bare litt synd at Tupac har fått ett stempel som at bare fjortiser hører på han da, han HAR jo produsert noen skikkelig fete låter, syns vertfall jeg da.. 8784280[/snapback] En av oppgavene på den skriftlige eksamenen jeg tok i engelsk i dag handlet faktisk om å analysere et av to tupac-dikt. Morsomt Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Det er jo bare litt synd at Tupac har fått ett stempel som at bare fjortiser hører på han da, han HAR jo produsert noen skikkelig fete låter, syns vertfall jeg da.. Har han produsert noe i det hele tatt? Er det i så fall noe jeg ikke har fått med meg? Regner med du mente at han har en del skikkelig fete låter. Selv er jeg ikke helt gal etter karen men låter som "Unconditional Love", "Dear Mama" og "How Do You Want It" spiller jeg jevnt og trutt. Når vi er inne på DMX: Aint No Sunshine Lenke til kommentar
Thend Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 (endret) Hiphop fra Sør-Afrika: fun fact: Tumi er medlem av Alarmclock Connection Endret 4. juni 2007 av unge thendrup Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Det er jo bare litt synd at Tupac har fått ett stempel som at bare fjortiser hører på han da, han HAR jo produsert noen skikkelig fete låter, syns vertfall jeg da.. 8784280[/snapback] Det er noe krampaktig over folk som forlater en artist med en gang de begynner å selge mange skiver. 95 prosent av det fjortiser hører på er main-stream produsert møkk, men blind høne kan også finne korn... Lenke til kommentar
drugis Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 haha fem minutter før klokka var passert midnat nå så søkte jeg på happy birthday å lasta ned en random sang fordi jeg har bursdag nå, skulle spille ved midnatt å sånn åsso kom jeg over flipsyde-happy birthday, steikje den var chill Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Grattis med dagen. Den sangen var veldig chill. Lenke til kommentar
Dark Archon Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Det er jo bare litt synd at Tupac har fått ett stempel som at bare fjortiser hører på han da, han HAR jo produsert noen skikkelig fete låter, syns vertfall jeg da.. 8784280[/snapback] En av oppgavene på den skriftlige eksamenen jeg tok i engelsk i dag handlet faktisk om å analysere et av to tupac-dikt. Morsomt 8784941[/snapback] Jeg fikk de samme spørsmålene på min Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Seriøst? Samme eksamen? Lenke til kommentar
Dark Archon Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Seriøst? Samme eksamen? 8794109[/snapback] Hele landet får jo de samme oppgavene som kjent, men jeg føler det er en viss sarkasme i kommentaren din . Det var litt "no shit Sherlock" over kommentaren min dog, det skal jeg ærlig innrømme Lenke til kommentar
asad Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Karen kjører ekte oldschool stilen :!: http://derrickcomedy.com/bboy.htm Lenke til kommentar
lubo.carson Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Bare jeg som syns (begge av 50 cent) Candy Shop er skremmende lik Magic Stick? Var skikkelig rap-frelst før, men har nå i tenårene beveget meg mer mot rock. Det er rap'en fra 90tallet som gjelder for meg. Notorious BIG, 2Pac, eminem, Snoop Dogg og Dr.Dre er bl.a noe som kjøres på mp3'en titt og ofte. Ellers hater jeg 50cent (etter de siste skivene), Pharrell (sånn det staves?) og ellers alle sånne nye rapartister som bare satser på jerntenner og store smykker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg