Gå til innhold

Hip Hop-tråden - les reglene


ehs5

Anbefalte innlegg

http://www.stress.no/magazine.aspx?Nid=10802&cat=9

 

En 18 år gammel usignert rapper fra Windsor, Ontario havnet nylig i litt trøbbel etter at han prøvde å komme i kontakt med Eminem. Unge, sultne Kyle Spratt, stjal angivelig Ems babymamma Kims telefon da hun besøkte bingohallen der han jobber og kopierte Obie Trice og Eminems private nummere.

 

Følg linken og du kan høre telfonsamtalene og diss sangen, ganske lattis egentlig :p

8784206[/snapback]

 

Slim Sellout-låta var faktisk feit da.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Yo...

 

Jeg leter noen HipHop/Rap sanger med skikkelige tøffe beats :cool:

 

Sån som f. eks:

 

MC Hush - Fired Up

 

50 Cent - Candy Shop (ikke så fan av den men kul beat)

 

Birdman & Lil' Wayne - Leather So Soft

 

Mike Jones - Mr. Jones :whistle: (kuleste sangen)

 

Takk :thumbup: ...

Hei!

 

Du kan sjekke en liten playlist jeg laget på YouTube her om dagen: Link.

Lenke til kommentar
Det er jo bare litt synd at Tupac har fått ett stempel som at bare fjortiser hører på han da, han HAR jo produsert noen skikkelig fete låter, syns vertfall jeg da..

8784280[/snapback]

 

En av oppgavene på den skriftlige eksamenen jeg tok i engelsk i dag handlet faktisk om å analysere et av to tupac-dikt. Morsomt :)

Lenke til kommentar
Det er jo bare litt synd at Tupac har fått ett stempel som at bare fjortiser hører på han da, han HAR jo produsert noen skikkelig fete låter, syns vertfall jeg da..

Har han produsert noe i det hele tatt? Er det i så fall noe jeg ikke har fått med meg?

 

Regner med du mente at han har en del skikkelig fete låter. Selv er jeg ikke helt gal etter karen men låter som "Unconditional Love", "Dear Mama" og "How Do You Want It" spiller jeg jevnt og trutt.

 

Når vi er inne på DMX: Aint No Sunshine

Lenke til kommentar
Det er jo bare litt synd at Tupac har fått ett stempel som at bare fjortiser hører på han da, han HAR jo produsert noen skikkelig fete låter, syns vertfall jeg da..

8784280[/snapback]

Det er noe krampaktig over folk som forlater en artist med en gang de begynner å selge mange skiver. 95 prosent av det fjortiser hører på er main-stream produsert møkk, men blind høne kan også finne korn...

Lenke til kommentar
Det er jo bare litt synd at Tupac har fått ett stempel som at bare fjortiser hører på han da, han HAR jo produsert noen skikkelig fete låter, syns vertfall jeg da..

8784280[/snapback]

 

En av oppgavene på den skriftlige eksamenen jeg tok i engelsk i dag handlet faktisk om å analysere et av to tupac-dikt. Morsomt :)

8784941[/snapback]

 

 

Jeg fikk de samme spørsmålene på min :D

Lenke til kommentar

Bare jeg som syns (begge av 50 cent) Candy Shop er skremmende lik Magic Stick?

 

Var skikkelig rap-frelst før, men har nå i tenårene beveget meg mer mot rock. Det er rap'en fra 90tallet som gjelder for meg. Notorious BIG, 2Pac, eminem, Snoop Dogg og Dr.Dre er bl.a noe som kjøres på mp3'en titt og ofte.

 

Ellers hater jeg 50cent (etter de siste skivene), Pharrell (sånn det staves?) og ellers alle sånne nye rapartister som bare satser på jerntenner og store smykker.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...