Gå til innhold

Hip Hop-tråden - les reglene


ehs5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Andre her inne som irriterer seg over denne?

 

"92% of teens have moved on to rap. If you are part of the 8% who still listen to real music, copy and paste this into your signature."

 

Har dette blitt diskutert her inne før,eventuelt i denne tråden? Hvis ikke syns jeg virkelig det burde det,da de som har denne tydeligvis ikke har peiling på hva rap er.

Lenke til kommentar

Det er sant at noen tar den litt langt når de går rundt og kaller tupac en gud,og skal late som de har vokst opp i Harlem osv. Men å si rett ut at rap er mindre ekte musikk enn annet kun fordi det eneste man har hørt er ren mainstream fjortiser hører på, blir helt feil for meg.

Lenke til kommentar

Bortsett fra at det provoserer de som faktisk liker den sjangeren som nevnes. Men er helt enig,det er ikke store poenget i det. Er vel kun en metode for noen å late som de har bedre musikksmak enn alle andre.

 

Samtidig er kanskje dette feil sted å spørre om det,da de fleste her er enige om at rap faktisk er god musikk. Hadde vært morsomt å spørre de som bruker dette om å begrunne setningen,men det ville vel bare endt i en opp-topic diskusjon om hva som er best musikk av hip hop og diverse andre sjangrer.

Lenke til kommentar

Hei

Jeg lurer på om noen av dere vet om noen ikke alt for vanskelige programmer som man kan mekke beats og slik? Hadde funket fint med et program som man bare kunne sette sammen en vokal og beat også. :thumbup:

 

Jeg har sett det, ja. Irriterende, men på en måte også forståelig. Bare tenk på alle tupacfjortisene.

8780279[/snapback]

 

Er jeg fjortiss fordi jeg er fan av Tupac? :D

Endret av Hawkn
Lenke til kommentar
Er jeg fjortiss fordi jeg er fan av Tupac? :D

8781301[/snapback]

 

Med tupacfjortis mener jeg folk som har Tupacs 4 siste album, Eminems 2 siste og kanskje et av 50 cent. De går gjerne i "gangsterklær", skriver Thug Life med sprittusj på armen og er generelt "tøffe & kule". Du kjenner typen. :)

 

Åpnes på eget ansvar:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
i101804212_71951_3.jpg
Endret av unge thendrup
Lenke til kommentar
Er jeg fjortiss fordi jeg er fan av Tupac? :D

8781301[/snapback]

 

Med tupacfjortis mener jeg folk som har Tupacs 4 siste album, Eminems 2 siste og kanskje et av 50 cent. De går gjerne i "gangsterklær", skriver Thug Life med sprittusj på armen og er generelt "tøffe & kule". Du kjenner typen. :)

 

Åpnes på eget ansvar:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
i101804212_71951_3.jpg

8781458[/snapback]

 

 

Fy faen Thendrup :| Det kunne du latt vær, jeg har den plakaten på rommet mitt :(

Lenke til kommentar
Er jeg fjortiss fordi jeg er fan av Tupac? :D

8781301[/snapback]

 

Med tupacfjortis mener jeg folk som har Tupacs 4 siste album, Eminems 2 siste og kanskje et av 50 cent. De går gjerne i "gangsterklær", skriver Thug Life med sprittusj på armen og er generelt "tøffe & kule". Du kjenner typen. :)

 

Åpnes på eget ansvar:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
i101804212_71951_3.jpg

8781458[/snapback]

Gidd me billde a mei a!! Fy faen ass 2Paac 4 Evr lizzm

Lenke til kommentar
Vurderer å sjekke ut Eazy-E. Er det verd det?

8782862[/snapback]

 

Kan ikke slå feil ;)

 

Kom over en ny låt på myspace til A-laget i dag dum dum di du Den heter så mye som: Det e deffor vi e fet..

 

Denne er bumpin, selvom jeg er litt lei av at "alle" bruker denne beaten for tiden. Den var fet når det var orginalen og Lil Wayne sin Murder Dem....

 

Så sjekk ut om du liker norsk rap med litt dirty influence ;)

Lenke til kommentar

Yo...

 

Jeg leter noen HipHop/Rap sanger med skikkelige tøffe beats :cool:

 

Sån som f. eks:

 

MC Hush - Fired Up

 

50 Cent - Candy Shop (ikke så fan av den men kul beat)

 

Birdman & Lil' Wayne - Leather So Soft

 

Mike Jones - Mr. Jones :whistle: (kuleste sangen)

 

Takk :thumbup: ...

Lenke til kommentar

http://www.stress.no/magazine.aspx?Nid=10802&cat=9

 

En 18 år gammel usignert rapper fra Windsor, Ontario havnet nylig i litt trøbbel etter at han prøvde å komme i kontakt med Eminem. Unge, sultne Kyle Spratt, stjal angivelig Ems babymamma Kims telefon da hun besøkte bingohallen der han jobber og kopierte Obie Trice og Eminems private nummere.

 

Følg linken og du kan høre telfonsamtalene og diss sangen, ganske lattis egentlig :p

Endret av c3rfik
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...