Gå til innhold

Hip Hop-tråden - les reglene


ehs5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, det har jeg også hørt. Men jeg nekter å tro på noe nytt Wu-Tang-album før jeg har det i fast kleptogrep.

Jfr. OB4CL2 som skulle ha kommet i fjor sommer, det kommer vel kanskje før året er omme. Muligens.

Men det er vel bedre å vente lenge på et bra album enn å få et dårlig med én gang.

Endret av unge thendrup
Lenke til kommentar
Ja, det har jeg også hørt. Men jeg nekter å tro på noe nytt Wu-Tang-album før jeg har det i fast kleptogrep.

Jfr. OB4CL2 som skulle ha kommet i fjor sommer, det kommer vel kanskje før året er omme. Muligens.

Men det er vel bedre å vente lenge på et bra album enn å få et dårlig med én gang.

8768816[/snapback]

Ja huff, hehe, men dette er jo vi vant med ;)

 

Har det egentlig kommi noen bra plater i det siste? Har spillt en del trommer i de siste månedene, så rappingen har liksom blitt litt glemt selv om jeg slenger på litt Keith Murray og Beatnuts noen ganger....

Lenke til kommentar
Ja, det har jeg også hørt. Men jeg nekter å tro på noe nytt Wu-Tang-album før jeg har det i fast kleptogrep.

Jfr. OB4CL2 som skulle ha kommet i fjor sommer, det kommer vel kanskje før året er omme. Muligens.

Men det er vel bedre å vente lenge på et bra album enn å få et dårlig med én gang.

8768816[/snapback]

Ja huff, hehe, men dette er jo vi vant med ;)

 

Har det egentlig kommi noen bra plater i det siste? Har spillt en del trommer i de siste månedene, så rappingen har liksom blitt litt glemt selv om jeg slenger på litt Keith Murray og Beatnuts noen ganger....

8768954[/snapback]

Jeg liker den "nye" Redman-skiva (den har jo vært ute en stund nå, men uansett). Du kan jo sjekke den ut hvis du ikke har hørt den.

 

Ellers ser jo resten av året bra ut. Common, Kanye, T.I. (for de som liker ham, jeg er ikke noen stor fan) og, hvis vi har jævlig flaks, Detox. Alle de nevnte utenom Dre har nye sanger ute nå.

Endret av Oovz
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...