DanielL Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Syns den type låter er det som skiller han fra folk som Damian Marley og co,men hver sin smak så klart. Og ja,beatboxingen hans som han lærte opp da han var ung er særegen og morsom Lenke til kommentar
Larusso Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 B.I.G som tennåring, vil si han satt inne med gode skills ganske tidlig. 8762316[/snapback] Ja, flowen er vill 8762326[/snapback] Ja han er skillet både i studio og i freestyle, man kan si han er noe av det beste fra New york i nyere tid. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 De La Soul Feat. MF Doom: xaQkfYJoC3M Lenke til kommentar
Namek Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Har kjøpt den nye timbuktu plata nå... Har ikke hørt hele enda men synes den har vært bra hittil.. Kan nevnes at jeg også liker snook; Svensk hiphop er bra Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 (endret) avgjør kamp på egenhånd. Check! For ikke å gå helt off-topic, Dialated Peoples - Worse Comes To Worse. Endret 2. juni 2007 av Onyx Lenke til kommentar
Torsty Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Så....er det noen her som har oppdatering på den neste Wu-Tang plata? Har jo hørt at de var i studio og greier, sant? Lenke til kommentar
Thend Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 (endret) Ja, det har jeg også hørt. Men jeg nekter å tro på noe nytt Wu-Tang-album før jeg har det i fast kleptogrep. Jfr. OB4CL2 som skulle ha kommet i fjor sommer, det kommer vel kanskje før året er omme. Muligens. Men det er vel bedre å vente lenge på et bra album enn å få et dårlig med én gang. Endret 2. juni 2007 av unge thendrup Lenke til kommentar
Namek Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 avgjør kamp på egenhånd. Check! 8766575[/snapback] Hvordan kan man ikke elske Lebron? Han er litt vill Lenke til kommentar
Torsty Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Ja, det har jeg også hørt. Men jeg nekter å tro på noe nytt Wu-Tang-album før jeg har det i fast kleptogrep.Jfr. OB4CL2 som skulle ha kommet i fjor sommer, det kommer vel kanskje før året er omme. Muligens. Men det er vel bedre å vente lenge på et bra album enn å få et dårlig med én gang. 8768816[/snapback] Ja huff, hehe, men dette er jo vi vant med Har det egentlig kommi noen bra plater i det siste? Har spillt en del trommer i de siste månedene, så rappingen har liksom blitt litt glemt selv om jeg slenger på litt Keith Murray og Beatnuts noen ganger.... Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 (endret) Ja, det har jeg også hørt. Men jeg nekter å tro på noe nytt Wu-Tang-album før jeg har det i fast kleptogrep.Jfr. OB4CL2 som skulle ha kommet i fjor sommer, det kommer vel kanskje før året er omme. Muligens. Men det er vel bedre å vente lenge på et bra album enn å få et dårlig med én gang. 8768816[/snapback] Ja huff, hehe, men dette er jo vi vant med Har det egentlig kommi noen bra plater i det siste? Har spillt en del trommer i de siste månedene, så rappingen har liksom blitt litt glemt selv om jeg slenger på litt Keith Murray og Beatnuts noen ganger.... 8768954[/snapback] Jeg liker den "nye" Redman-skiva (den har jo vært ute en stund nå, men uansett). Du kan jo sjekke den ut hvis du ikke har hørt den. Ellers ser jo resten av året bra ut. Common, Kanye, T.I. (for de som liker ham, jeg er ikke noen stor fan) og, hvis vi har jævlig flaks, Detox. Alle de nevnte utenom Dre har nye sanger ute nå. Endret 3. juni 2007 av Oovz Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Naughty By Nature var rått! Flere som var der i dag? Fikk tatt Trech i hånda, og begge signerte bagen min. Lenke til kommentar
Aldrack Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Heldiggris! Spilte vel mange klassikere? Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 (endret) oh yes. tok av på hip hop hooray, desverre var det temmelig kjipt publikum Endret 3. juni 2007 av shizz kebab Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 noen anbefalinger av cd til max 300 på en norsk nettside. Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Ingen andre kriterier enn at det skal være rap? Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Ingen andre kriterier enn at det skal være rap? 8778815[/snapback] nei jeg liker 50 cent g-unit snoop dogg men vil ha noen vcd av flere artister. Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Young Buck-Buck The World T.I-King N.W.A-Straight Outta Compton Tror nok en av de vil godt likt:) Broren min har samme smak som deg og har virkelig fått sansen for NWA. Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Young Buck-Buck The WorldT.I-King N.W.A-Straight Outta Compton Tror nok en av de vil godt likt:) Broren min har samme smak som deg og har virkelig fått sansen for NWA. 8778876[/snapback] tenker jeg går får de 3 da tusen takk får hjelpen Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Du kan jo lytte litt på forhånd så du vet at det er musikk for deg Nok av smakebiter på iTunes Store om du vil høre. Lenke til kommentar
Mr. Ty Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 noen som vet hvilken låt som er i denne videoen? http://youtube.com/watch?v=-W3iNEV2oh8 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg