Gå til innhold

Hip Hop-tråden - les reglene


ehs5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hørt Popping my collar med Three six mafia?Dead Prez lager også digg musikk som kan minne om noe av det samme. Har du hørt det meste av tupac eller ønsker du anbefalinger på hans beste låter?

8742170[/snapback]

har en del tupac sanger som er knall og midt i blinken. pacs life, life goes on, changes, ghetto gospel og california love er di sangene jeg har som jeg liker. andre lignende av han?

Lenke til kommentar
Hørt Popping my collar med Three six mafia?Dead Prez lager også digg musikk som kan minne om noe av det samme. Har du hørt det meste av tupac eller ønsker du anbefalinger på hans beste låter?

8742170[/snapback]

 

Unnskyld meg, men hva er "likt" med Dead Prez og Three 6?

 

NEW COMMON!

 

Featuring scratches by the one & only DJ Premier og produsert av Kanye West.

8733281[/snapback]

Feet sang! Tror det faktisk er den besten Common-låta jeg har hørt.

 

--->iPod

8742805[/snapback]

Word up. Gleder meg som en unge til albumet nå. Ser ut som det blir årets sommerplate for min del.

Lenke til kommentar

Angående sommerplate... For folk som liker sånt, Dizzee gir ut ny CD neste mandag, 4. juni. Cop that! Og kjøp Wiley - Playtime Is Over i samme slengen, som også gir ut CD da. Det ryktes om at Playtime Is Over overgår begge de forrige albumene til Dizzee.

Lenke til kommentar
Paul Wall & Chamillioaire - True  .. sykt kul sang

 

Jeg så på God Morgen Norge for et par dager siden, og da var Tungtvann (tror jeg) der sammen med ei til. De fremførte en låt som egentlig var litt kul, men vet ikke hva den heter. Hu dama synger "Det e itjnå som kjæm tå sæ sjøl" i refrenget. noen som vet hva sangen heter?

8742902[/snapback]

 

Det er Gatas, ikke Tungtvann...

 

Sangen heter; Samvirkelaget - Itnå

 

Du finner den også i ordboka, under <smerte>

Lenke til kommentar

Jeg fikk tak i noe tysk rap, egentlig kun fordi coveret var så ekstremt. Men så ble jeg hyggelig overraska, mange av beatene er helt ville, og jeg har hørt på cden siden igår. SKjønner ikke mye av tysk, men dette var good shit. Anbefales for sikkert.

 

Edit: Plata heter " Neger Neger ". Tror ikke den er rasistisk , håper hvertfall ikke det. Hvis noen som har fått tak i cden kan fortelle sånn ca hva "neger neger" låta handler om , hadde det vært digg :)

 

post-7927-1180614349_thumb.jpg

Endret av asad
Lenke til kommentar
Elsker når Eminem setter i gang på den der. Noe helt annet enn Just Lose It eller Big Weenie for å si det sånn.

8750418[/snapback]

 

Ja. Har nå sitti og sett på en del eminem og dre videoer fra rundt 2001. Det var tider det, må si hipHop generellt har gått nedover siden da. Men uansett, er glad jeg var around på den tiden.

 

Enda en klassiker ( video ) , Still dre. Synes beaten er noe av det diggeste som noensinne har truffet mine øretrommer.

 

http://youtube.com/watch?v=NENz1rEJgRk&mode=related&search=

 

Og Whats the difference, utrolig beat og lyrics.

 

http://youtube.com/watch?v=pDgIUXnOWtc&mode=related&search=

Endret av asad
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...