ehs5 Skrevet 5. april 2005 Forfatter Del Skrevet 5. april 2005 (endret) Noen som skal på Lloyd Banks-konsert i kveld? Det skal jeg Ikke det at han er verdens beste rapper, men han er iallefall best i G-Unit, og albumet hans er bra beatmessig. Gleder meg På rockefeller, right? Nei, jeg skal ikke dit. Enig med det at han er den beste i G-unit "gjengen", men ikke labelen. Den tøffeste av dem er The Game. Endret 5. april 2005 av ehs5 Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Noen som skal på Lloyd Banks-konsert i kveld? Det skal jeg Ikke det at han er verdens beste rapper, men han er iallefall best i G-Unit, og albumet hans er bra beatmessig. Gleder meg På rockefeller, right? Nei, jeg skal ikke dit. Er på rockefeller, ja. Har fri i morgen jeg, så det passet jo fint med konsert i dag. Lenke til kommentar
Doffar Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Har ikke giddet å lest gjennom hele tråden. Men en ting jeg la raskt merke til av det jeg leste var at alle/de fleste hører på rap/hip-op og metall/rock. Er det ingen som hører på de gode slagerne som Savage Garden, Queen, All Satrs og Return? Det er jo det som er god musikk. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 5. april 2005 Forfatter Del Skrevet 5. april 2005 (endret) Du kunne i det minste lest første innlegg, som det står i tittelen. Du er i helt feil tråd! Endret 5. april 2005 av ehs5 Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 For alle dere som ikke har oppdaget dem så anbefaler jeg RJD2 og Copywrite. Begge er helt geniale! RJD2 lager noen av de kuleste produksjonene jeg har vært borti, og han er rimelig solid på cutsa. Han spiller en hel bråte instrumenter selv, og har en veldig særegen lyd og stil over beatsa sine.Copywrite flyter jævlig kult og har tøff stemme, og sier utrolig mye kult. Eksempler: - I don't blame you for being wack, I blame your fans for being dumb enough to feel you - Se signaturen min - I don't want to be mainstream, I want to piss in it - With rhymes like crowds in health clinics cause every line is sick De har laga mye hver for seg, men også en del sammen. MEGET fet collabo Det der ser kult ut, må sjekke ut Copywrite, og han produsenten. Takk for tipset Jeg har lyst til å dra på Lloyd Banks konserten, men jeg jobber nå og er ikke i oslo før kl 23. Men skal sjekke om jeg klarer å få dratt, har så lyst. Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Nå er jeg hjemme igjen, og konserten var bra! Er hes som bare f***, men det var dritkult. Jeg har sett Lloyd Banks live, dere andre kan bare angre på at dere ikke dro Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Jeg fikk ikke dratt nå på grunn av jobben. Men jeg så Lloyd Banks live på Interstate i fjor sammen med G-Unit. Det kjipe med det er at jeg vet litt av hva jeg gikk glipp av. Men jaja, kanskje neste gang... Forresten, var det noen på konserten som tok bilder som de føler for å dele med de som ikke kunne dra? Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 6. april 2005 Forfatter Del Skrevet 6. april 2005 Og forresten, er det noen som har noen bilder av Interstate fra sist høst/sommer? Virka ikke som om det var så mange der når jeg var der selv, men når jeg så et lite glimt av et videoklipp av publikum var det stor forskjell i forhold til det jeg hadde trodd. Lenke til kommentar
embark Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Får jeg komme med den sangen jeg kanskje synes er best innen Rap? Takk; Mobb Deep - Shook Ones (Part II) Utrolig kul sang. Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Og forresten, er det noen som har noen bilder av Interstate fra sist høst/sommer? Virka ikke som om det var så mange der når jeg var der selv, men når jeg så et lite glimt av et videoklipp av publikum var det stor forskjell i forhold til det jeg hadde trodd. Jeg tok noen bilder med mobilen min når G-Unit var på scenen. Det er ikke bra kvalitet og det er ikke mye man får sett, men jeg kan legge de ut når jeg kommer hjem hvis noen vil se på de. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Eg føler egentlig ikke så mye med på rap og sånt, men dere som "henger med" i undergrunnen. Vet dere når Zack de la Rocha kommer med soloalbumet sitt, begynner å tvile på om det kommer i det hele tatt eg... =/ Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 6. april 2005 Forfatter Del Skrevet 6. april 2005 Og forresten, er det noen som har noen bilder av Interstate fra sist høst/sommer? Virka ikke som om det var så mange der når jeg var der selv, men når jeg så et lite glimt av et videoklipp av publikum var det stor forskjell i forhold til det jeg hadde trodd. Jeg tok noen bilder med mobilen min når G-Unit var på scenen. Det er ikke bra kvalitet og det er ikke mye man får sett, men jeg kan legge de ut når jeg kommer hjem hvis noen vil se på de. Legg de ut hvis du vil. Kamerat av meg tok bilde av g-unit med mobil han også, hadde en av de første siemens telefonene, når v i kom hjem og så på bilde så vi bare litt lys og masse mørke. ^^ Lenke til kommentar
Jan Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Eg føler egentlig ikke så mye med på rap og sånt, men dere som "henger med" i undergrunnen. Vet dere når Zack de la Rocha kommer med soloalbumet sitt, begynner å tvile på om det kommer i det hele tatt eg... =/ Var jo annonsert i 2001. Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 (endret) Legg de ut hvis du vil. Som jeg sa, dårlig kvalitet, men bedre enn ikke noe. Skulle hatt med digitalkameraet mitt... Bilde1, Bilde2, Bilde3, Bilde4, Bilde5, Bilde6, Bilde7, Bilde8, Bilde9, Bilde10 Endret 6. april 2005 av SweeeTMaN Lenke til kommentar
And.rs Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 The game kommer til årets quart! + (snoop da) = Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 G-unit er søppel! Noen som skal på 2xh i Trondheim i slutten av måneden eller på dead prez i oslo på fredag? Lenke til kommentar
And.rs Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 kommer dead prez til oslo? Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 kommer dead prez til oslo? jepp de spiller på cosmopolite på fredag i anledning av African History Week. Sjekk billettservice.no for billetter. Skulle ønske jeg kunne dra, men eksamen nærmer seg og veien fra trondheim er lang og seig... Får iallefall Styles P m.fl på 2xh i slutten av mnd Peace Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Dead Prez i kveld ja... jeg skal!!!! knall måte å feire 20 års dagen min på :D... gleder meg som en unge.... Lenke til kommentar
Humbug Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Er vel en av heller få HipHoppere på Oslos Vestkant. Likker litt bedre de litt mindre kommerse. Gangstarr er nok favoritten men Anthony Hamilton, Immortal Technique Mos Def, Dj Quick og Devin the Dude er også rått. Synes alle bør høre Immortal Technique - Dance with the Devil og Gangstarr - Put up or shut Up Det er fet Hip hop Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg