Gå til innhold

Hip Hop-tråden - les reglene


ehs5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kanskje like greit. Føler det der forskjellige personlighetsgreiene bare blir utrolig teit. Både Nelly og Cassidy har jo gjort det samme før. Får håpe det blir sammensatt og ikke delt opp i en soft og en hard del. Det er bare ultracorny spør du meg.

8669023[/snapback]

 

Word, syntes han bare skal fortsette med det samme, eller ta det ett hakk videre, King solgte jo som faen, og det var et heftig album...

 

NP:T.I - Rubber Band Man

Lenke til kommentar
Det skal komme 3 juli. Noen som vet om det blir dobbeltalbum btw? Mener å ha hørt rykter om det.

8668392[/snapback]

Får håpe at han tar til fornuft og ser på andre rappere som har laga dobbeltalbum, det blir sjelden bra album tvers igjennom. Jay-Z sitt Blueprint 2 var stort sett kjipt, mens Nas - Streets Disciple var betre, men han kunne vore litt strengare på kvalitetskontrollen og fått ein enkel-cd som til gjengjeld hadde vore rimelig tight.

 

På den andre sida så vil nok T.I. ha eit større stykke av "best-rapper-alive-kaka". Dei fleste har enten Jay-Z eller Nas på lista si, og ved å klare å lage noko som dei ikkje har klart så kan dedt vere at T.I. klatrer litt.

Lenke til kommentar
Kanskje like greit. Føler det der forskjellige personlighetsgreiene bare blir utrolig teit. Både Nelly og Cassidy har jo gjort det samme før. Får håpe det blir sammensatt og ikke delt opp i en soft og en hard del. Det er bare ultracorny spør du meg.

Huff, ja, Nelly sitt dobbelalbum fra 2004 er bare tull. Suit og Sweat, og i tillegg ble det laget en kombinasjon av disse to platene. Sistnevnte er bare meningsløst, men heller en bedre løsning for de som ville ha hitsene fra begge album smashed up together i en og samme plate.

Lenke til kommentar

Har i et år vært helt hekta på chill rap :p Kan komme med noen som er verdt å sjekke.

 

*Foreign Exchange

*Hi-Tek

*Goodie Mob

*Masta Ace

*Pete Rock & C.L. Smooth

 

Av låter kan jeg nevne:

 

Hi-Tek ft Nas- Music For Life

The Roots- What They Do

DJ Jazzy Jeff- For Da Love Of Da Game

Foreign Exchange- Hele Connected platen

Gorillaz ft MF Doom- November Has Come

Tommy Orion- Out Of This World With My Feet On The Ground

Tungtvann- Sang Nr 7

Common- 8 Minutes To Sunrise

Common- Go

Apollo- Hvite Netter(Kanskje bare jeg som syns den er chill men)

Big Noyd- Louder

 

Muligens litt mange,men kun for at det skal være litt å velge mellom. Er ganske sikker på at noe vil falle i smak ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...