DanielL Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Matisyahu er også rå når han er i gang Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Yeah all i know is i'm upstairs listenin to my will smith cd.. Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 (endret) Damian er fire. Sjekk ut albumet Welcome To Jamrock. 8658461[/snapback] Ahh låte welcome to zion var utrolig digg! NP: Damian Marley - Road To Zion (ft. Nas) Endret 21. mai 2007 av Best0 Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Da har jeg nettopp coppa Nas - Illmatic, Afroman - The Good Times, Will Smith - Big Willie Style og Beatnuts - Classic Nuts vol. 1..alt kom på 300 kroner tilsammen. aah, the freshness! Lenke til kommentar
Aldrack Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 De hadde Moment Of Truth til 60 kroner på Platekompaniet i Bergen i formiddag. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Folkens, synes det har vært lite T.I.-snakk i det siste! Her spilles King-albumet for all ros den er verdt! Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 (endret) King er ganske fett. Når er det TI vs TIP kommer? Endret 21. mai 2007 av shizz kebab Lenke til kommentar
DP Rusher Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Det skal komme 3 juli. Noen som vet om det blir dobbeltalbum btw? Mener å ha hørt rykter om det. Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Det skal komme 3 juli. Noen som vet om det blir dobbeltalbum btw? Mener å ha hørt rykter om det. 8668392[/snapback] Trodde tracklista bare hadde rundt 15 låter.. Lenke til kommentar
DP Rusher Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Kanskje like greit. Føler det der forskjellige personlighetsgreiene bare blir utrolig teit. Både Nelly og Cassidy har jo gjort det samme før. Får håpe det blir sammensatt og ikke delt opp i en soft og en hard del. Det er bare ultracorny spør du meg. Lenke til kommentar
cErfik Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Kanskje like greit. Føler det der forskjellige personlighetsgreiene bare blir utrolig teit. Både Nelly og Cassidy har jo gjort det samme før. Får håpe det blir sammensatt og ikke delt opp i en soft og en hard del. Det er bare ultracorny spør du meg. 8669023[/snapback] Word, syntes han bare skal fortsette med det samme, eller ta det ett hakk videre, King solgte jo som faen, og det var et heftig album... NP:T.I - Rubber Band Man Lenke til kommentar
jakotech Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Det skal komme 3 juli. Noen som vet om det blir dobbeltalbum btw? Mener å ha hørt rykter om det. 8668392[/snapback] Får håpe at han tar til fornuft og ser på andre rappere som har laga dobbeltalbum, det blir sjelden bra album tvers igjennom. Jay-Z sitt Blueprint 2 var stort sett kjipt, mens Nas - Streets Disciple var betre, men han kunne vore litt strengare på kvalitetskontrollen og fått ein enkel-cd som til gjengjeld hadde vore rimelig tight. På den andre sida så vil nok T.I. ha eit større stykke av "best-rapper-alive-kaka". Dei fleste har enten Jay-Z eller Nas på lista si, og ved å klare å lage noko som dei ikkje har klart så kan dedt vere at T.I. klatrer litt. Lenke til kommentar
Thend Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Regnes King som det beste albumet hans? Det var uansett ikke noe for meg... Dagens gla'låt: Charizma & Peanut Butter Wolf - Red Light, Green Light Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 (endret) http://youtube.com/watch?v=IIDXqk-fz6Y&mode=related&search= Gi meg en som slår denne karen i og få folk til å hyle. ;D edit: åå, kose låt der thendrup! Endret 22. mai 2007 av geedoo Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Kanskje like greit. Føler det der forskjellige personlighetsgreiene bare blir utrolig teit. Både Nelly og Cassidy har jo gjort det samme før. Får håpe det blir sammensatt og ikke delt opp i en soft og en hard del. Det er bare ultracorny spør du meg. Huff, ja, Nelly sitt dobbelalbum fra 2004 er bare tull. Suit og Sweat, og i tillegg ble det laget en kombinasjon av disse to platene. Sistnevnte er bare meningsløst, men heller en bedre løsning for de som ville ha hitsene fra begge album smashed up together i en og samme plate. Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 (endret) oldskewl eminem konsert. Endret 22. mai 2007 av ArmenMinAU Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Serr, Tech N9ne - Come Gangsta er så sinnsykt feit..! Lenke til kommentar
hsds Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Hadde dilla på Come Gangsta en stund ja Noen som har noen tips til chil musikk? Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Har i et år vært helt hekta på chill rap Kan komme med noen som er verdt å sjekke. *Foreign Exchange *Hi-Tek *Goodie Mob *Masta Ace *Pete Rock & C.L. Smooth Av låter kan jeg nevne: Hi-Tek ft Nas- Music For Life The Roots- What They Do DJ Jazzy Jeff- For Da Love Of Da Game Foreign Exchange- Hele Connected platen Gorillaz ft MF Doom- November Has Come Tommy Orion- Out Of This World With My Feet On The Ground Tungtvann- Sang Nr 7 Common- 8 Minutes To Sunrise Common- Go Apollo- Hvite Netter(Kanskje bare jeg som syns den er chill men) Big Noyd- Louder Muligens litt mange,men kun for at det skal være litt å velge mellom. Er ganske sikker på at noe vil falle i smak Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg