Gå til innhold

Hip Hop-tråden - les reglene


ehs5

Anbefalte innlegg

Nei,kanskje ikke i forhold til hva han selv har gjort før men det har da vært en del. Så har han jo også vært på turne en god stund,har nok hatt sin påvirkning det og.

8629032[/snapback]

 

Han gjorde ganske mye før ja, men sjekk ut hva Madlib er i stand til å gi ut på et år du.

 

 

 

The second YNQ-related release is titled Yesterdays Universe, which, according to a press release, "will feature the next phase in the YNQ universe: 10 new groups produced by Madlib, all of whom will have records released in the next 12 months."

 

Stones Throw will release the "Jewelz" 12"/EP in mid-June and Yesterdays Universe on July 17. The label will also release the third volume of Madlib's Beat Konducta series, Beat Konducta Vol. 3: Beat Konducta in India, in the first half of July.

 

He contributed production to Kweli's forthcoming Ear Drum (July 24, Blacksmith/Warner Bros.), and he is producing the entirety of Percee's Perseverance (August 14, Stones Throw). His work with Badu has been a little more untethered. They have collaborated on seven songs together so far, and they could all potentially appear on Badu's new album, though there is no official word on what that record will look like.

 

Link

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Indeed. Har dere hørt Disposable Arts? Er det av samme kaliber?

8624169[/snapback]

Disposable Arts er et kjempegodt album, gode beats, morsomme IDA skits og Ace leverer så absolutt. Albumet er verdt pengene uten tveka. Singlene Don't Understand og Acknowledge er kjempebra og plata er full av gems.

 

Skaffet A Long Hot Summer i forrige uke og er totalt forelsket i den skiva nå. Den har gått 24/7 og er min foreløpige favoritt. Plata treffer meg så perfekt at jeg knapt har ord, jeg har veldig glade ører for tiden. Passer bra til alt unntatt heavy drinking, og nytes best på headsettet en sen aften ute i parken med litt grønt innabords.

Endret av Sneakerholic
Lenke til kommentar
Indeed. Har dere hørt Disposable Arts? Er det av samme kaliber?

8624169[/snapback]

Disposable Arts er et kjempegodt album, gode beats, morsomme IDA skits og Ace leverer så absolutt. Albumet er verdt pengene uten tveka. Singlene Don't Understand og Acknowledge er kjempebra og plata er full av gems.

 

Skaffet A Long Hot Summer i forrige uke og er totalt forelsket i den skiva nå. Den har gått 24/7 og er min foreløpige favoritt. Plata treffer meg så perfekt at jeg knapt har ord, jeg har veldig glade ører for tiden. Passer bra til alt unntatt heavy drinking, og nytes best på headsettet en sen aften ute i parken med litt grønt innabords.

8636673[/snapback]

 

Entusiasmen din fikk meg til å sjekke ut albumet. Må innrømme det er skikkelig chill, skal nok høre mer av masta ace framover. takk for tipset.

 

edit: Revelations låta er jo bare så deilig

Endret av asad
Lenke til kommentar
Er det mogleg å få rapport frå Devin the dude-konserten på 16.mai?

Og eventuelt fra Das Efx-konserten i Stavanger?

8636451[/snapback]

 

Knall konsert! God stemning...ingen stressa vakter, selvom jointene rulla frem og tilbake over crowden..digg vær og Devin på sitt beste...en jævla god kveld!

 

Indeed. Har dere hørt Disposable Arts? Er det av samme kaliber?

8624169[/snapback]

Disposable Arts er et kjempegodt album, gode beats, morsomme IDA skits og Ace leverer så absolutt. Albumet er verdt pengene uten tveka. Singlene Don't Understand og Acknowledge er kjempebra og plata er full av gems.

8636673[/snapback]

 

 

Disposable Arts albumet er drit bra, kan ikke skryte nok av det...Masta Ace har true skills..gleder meg til å se han til sommer'n! :D

Lenke til kommentar
Skaffet A Long Hot Summer i forrige uke og er totalt forelsket i den skiva nå. Den har gått 24/7 og er min foreløpige favoritt. Plata treffer meg så perfekt at jeg knapt har ord, jeg har veldig glade ører for tiden. Passer bra til alt unntatt heavy drinking, og nytes best på headsettet en sen aften ute i parken med litt grønt innabords.

8636673[/snapback]

 

Word, deilig skive.

 

NP: Masta Ace - Good Ol' Love

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...