Gå til innhold

Hip Hop-tråden - les reglene


ehs5

Anbefalte innlegg

Damn! Lyst til å bli med azz. Boy Better Know, Wiley, Roll Deep, The Mitchell Brothers osv :dribble: Verste er at jeg har tid å spenn til å reise, men tror ikke jeg får med meg noen :no:

8621543[/snapback]

 

Dra aleine homie...du kommer ikke til å angre..og jeg kan garantere deg at du får hookups der nede...festivallivet forandrer mennesker..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ja, og da var nye singelen til Common ute på YouTube:

 

Common - The People.

 

Fader så digg sang.

8570362[/snapback]

Syntes denne fikk uforskammet lite oppmerksomhet. Bumper den til alles glede :w00t:

8622275[/snapback]

Chill sang!

Men den er litt anonym i forhold til kva vi veit Common kan servere.

Han må gjere betre om han skal toppe det forrige albumet, men så var det til gjengjeld sjukt bra.

 

Eg har siden sist eg skreiv her fått tak i Joell Ortiz-plata, det er tight, og eg trur det har potensiale til å vokse etterkvart som eg høyrer meir på det. Har også fått høyrt på Masta Ace sitt A Long Hot Summer-album og kan vel konkludera med at det fekk for lite oppmerksomhet i forhold til kvaliteten når det kom ut.

Lenke til kommentar

Vi får se da, hva Common leverer med sitt syvende album. Jeg håper det blir bra, og som du poengterer Jakotech, albumet ''Be'' er enda så hot at jeg svir fingrene mine på CD-plata når jeg tar på den.

 

''Be'' oser av kvalitet fra første spor.

 

Liker hans nye sang fordi han synger om ''The People'', og liker veldig godt at han nevner Barack Obama. :)

 

This summer is about to be great!

Lenke til kommentar
Får bare håpe Kanye West klarer å koke sammen noe ålreit da. Han har egentlig gitt ut veldig lite interessant siden Late Registration, men kanskje er dette og hans neste soloalbum nettopp årsaken til det. Gleder meg ihvertfall.

8623520[/snapback]

Han har jo produsert ganske mye i tiden etter Late Registration,så det er vel grunnen til at det har tatt sin tid med hans eget album. Nedprioritert sitt eget prosjekt for andre. Rhymefests "Blue Collas" kom vel etter Late Registration? Og "Food And Liquor" kom jo også i ettertid.

 

Har selv fullt troen på at Kanyes tredje album vil bli bra,bare "Bittersweet" alene er en god grunn til å glede seg. For ikke å snakke om "Harder" hvor han skal sample Daft Punk som jeg er glad i musikken til.

 

Common sitt vet jeg blir bra uansett,er noe spesielt når den karen stiller seg foran micen og starter.

Lenke til kommentar
Har også fått høyrt på Masta Ace sitt A Long Hot Summer-album og kan vel konkludera med at det fekk for lite oppmerksomhet i forhold til kvaliteten når det kom ut.

8623407[/snapback]

 

Det har du helt rett i. Definitivt et av de beste albumene som har kommet ut etter år 2000.

8623422[/snapback]

Indeed. Har dere hørt Disposable Arts? Er det av samme kaliber?

Lenke til kommentar
Han har jo produsert ganske mye i tiden etter Late Registration,så det er vel grunnen til at det har tatt sin tid med hans eget album. Nedprioritert sitt eget prosjekt for andre. Rhymefests "Blue Collas" kom vel etter Late Registration? Og "Food And Liquor" kom jo også i ettertid.

8623802[/snapback]

 

Ganske mye? Sjekk produsentdiscographien hans her. Det er jo ingenting i forhold til hva han har gjort tidligere. På Food & Liquor & Blue Collar produserte han bare en låt dessuten.

Lenke til kommentar
Ganske mye? Sjekk produsentdiscographien hans her. Det er jo ingenting i forhold til hva han har gjort tidligere. På Food & Liquor & Blue Collar produserte han bare en låt dessuten.

8627695[/snapback]

Nei,kanskje ikke i forhold til hva han selv har gjort før men det har da vært en del. Så har han jo også vært på turne en god stund,har nok hatt sin påvirkning det og.

 

Sant det,bare The Cool?Syns jeg husket han var bak Daydreaming og kanskje Sunshine men husket med andre ord feil.

Lenke til kommentar

Ja happy nasjonaldag alle sammen. Finnes det noko nasjonalromantisk norsk hip-hop som kan spilles i den anledning? Alle er flinke til å representere nabolaget og byen sin, men det er vel litt verre med landet...

 

 

...uten at nasjonalromantikk nødvendigvis er noko som saknes i norsk hip-hop

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...