Propaganda Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Damn! Lyst til å bli med azz. Boy Better Know, Wiley, Roll Deep, The Mitchell Brothers osv Verste er at jeg har tid å spenn til å reise, men tror ikke jeg får med meg noen 8621543[/snapback] Dra aleine homie...du kommer ikke til å angre..og jeg kan garantere deg at du får hookups der nede...festivallivet forandrer mennesker.. Lenke til kommentar
Aldrack Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Ja, og da var nye singelen til Common ute på YouTube: Common - The People. Fader så digg sang. 8570362[/snapback] Syntes denne fikk uforskammet lite oppmerksomhet. Bumper den til alles glede Lenke til kommentar
jakotech Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Ja, og da var nye singelen til Common ute på YouTube: Common - The People. Fader så digg sang. 8570362[/snapback] Syntes denne fikk uforskammet lite oppmerksomhet. Bumper den til alles glede 8622275[/snapback] Chill sang! Men den er litt anonym i forhold til kva vi veit Common kan servere. Han må gjere betre om han skal toppe det forrige albumet, men så var det til gjengjeld sjukt bra. Eg har siden sist eg skreiv her fått tak i Joell Ortiz-plata, det er tight, og eg trur det har potensiale til å vokse etterkvart som eg høyrer meir på det. Har også fått høyrt på Masta Ace sitt A Long Hot Summer-album og kan vel konkludera med at det fekk for lite oppmerksomhet i forhold til kvaliteten når det kom ut. Lenke til kommentar
DP Rusher Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Har også fått høyrt på Masta Ace sitt A Long Hot Summer-album og kan vel konkludera med at det fekk for lite oppmerksomhet i forhold til kvaliteten når det kom ut. 8623407[/snapback] Det har du helt rett i. Definitivt et av de beste albumene som har kommet ut etter år 2000. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Vi får se da, hva Common leverer med sitt syvende album. Jeg håper det blir bra, og som du poengterer Jakotech, albumet ''Be'' er enda så hot at jeg svir fingrene mine på CD-plata når jeg tar på den. ''Be'' oser av kvalitet fra første spor. Liker hans nye sang fordi han synger om ''The People'', og liker veldig godt at han nevner Barack Obama. This summer is about to be great! Lenke til kommentar
DP Rusher Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Får bare håpe Kanye West klarer å koke sammen noe ålreit da. Han har egentlig gitt ut veldig lite interessant siden Late Registration, men kanskje er dette og hans neste soloalbum nettopp årsaken til det. Gleder meg ihvertfall. Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Får bare håpe Kanye West klarer å koke sammen noe ålreit da. Han har egentlig gitt ut veldig lite interessant siden Late Registration, men kanskje er dette og hans neste soloalbum nettopp årsaken til det. Gleder meg ihvertfall. 8623520[/snapback] Han har jo produsert ganske mye i tiden etter Late Registration,så det er vel grunnen til at det har tatt sin tid med hans eget album. Nedprioritert sitt eget prosjekt for andre. Rhymefests "Blue Collas" kom vel etter Late Registration? Og "Food And Liquor" kom jo også i ettertid. Har selv fullt troen på at Kanyes tredje album vil bli bra,bare "Bittersweet" alene er en god grunn til å glede seg. For ikke å snakke om "Harder" hvor han skal sample Daft Punk som jeg er glad i musikken til. Common sitt vet jeg blir bra uansett,er noe spesielt når den karen stiller seg foran micen og starter. Lenke til kommentar
Thend Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Har også fått høyrt på Masta Ace sitt A Long Hot Summer-album og kan vel konkludera med at det fekk for lite oppmerksomhet i forhold til kvaliteten når det kom ut. 8623407[/snapback] Det har du helt rett i. Definitivt et av de beste albumene som har kommet ut etter år 2000. 8623422[/snapback] Indeed. Har dere hørt Disposable Arts? Er det av samme kaliber? Lenke til kommentar
DannyVice Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 KRS-One & Marley Marl - HipHop Lives Lenke til kommentar
cErfik Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 (endret) KRS-One & Marley Marl - HipHop Lives 8624238[/snapback] Oh shit det der er fire... Holdt nesten på og si:"De lager ikke slik musikk lengre" Men KRS er jo kjent for og levere raw og ekte shit..... EDIT:Misunner deg Propaganda, en helt syk lineup på den konserten der ass.... Endret 16. mai 2007 av c3rfik Lenke til kommentar
Aldrack Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Respekt til KRS for at han fortsatt klarer å lage skikkelige sanger! Her er forresten enda en Common singel The Game. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Mennene bak sangen The Game er Kanye West og DJ Premier. Det diskuteres om Premier er bak hele beaten eller Kanye, men det skal visst være et sammarbeid bak beaten. Scratchingen er fra Premier i alle fall. Lenke til kommentar
DP Rusher Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Han har jo produsert ganske mye i tiden etter Late Registration,så det er vel grunnen til at det har tatt sin tid med hans eget album. Nedprioritert sitt eget prosjekt for andre. Rhymefests "Blue Collas" kom vel etter Late Registration? Og "Food And Liquor" kom jo også i ettertid. 8623802[/snapback] Ganske mye? Sjekk produsentdiscographien hans her. Det er jo ingenting i forhold til hva han har gjort tidligere. På Food & Liquor & Blue Collar produserte han bare en låt dessuten. Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 KRS-One & Marley Marl - HipHop Lives 8624238[/snapback] aah, sweet! Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Ganske mye? Sjekk produsentdiscographien hans her. Det er jo ingenting i forhold til hva han har gjort tidligere. På Food & Liquor & Blue Collar produserte han bare en låt dessuten. 8627695[/snapback] Nei,kanskje ikke i forhold til hva han selv har gjort før men det har da vært en del. Så har han jo også vært på turne en god stund,har nok hatt sin påvirkning det og. Sant det,bare The Cool?Syns jeg husket han var bak Daydreaming og kanskje Sunshine men husket med andre ord feil. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Gratulerer med dagen! Hipp-hipp, hurra! Lenke til kommentar
jakotech Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Ja happy nasjonaldag alle sammen. Finnes det noko nasjonalromantisk norsk hip-hop som kan spilles i den anledning? Alle er flinke til å representere nabolaget og byen sin, men det er vel litt verre med landet... ...uten at nasjonalromantikk nødvendigvis er noko som saknes i norsk hip-hop Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 17. mai 2007 Del Skrevet 17. mai 2007 Gratla med dagen. Jekotech: Diaz & Petter: Norge mot Sverige Erik & Kriss: Lille Norge Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 17. mai 2007 Del Skrevet 17. mai 2007 Gratla med dagen. Jekotech: Diaz & Petter: Norge mot Sverige Erik & Kriss: Lille Norge 8631257[/snapback] Gratulerer Tommy Tee - Defenders of The North Sea Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg