Gå til innhold

Hip Hop-tråden - les reglene


ehs5

Anbefalte innlegg

Nå driver jeg og leter etter en Memphis Bleek sang som jeg vet er veldig bra men jeg husker ikke navnet!! Drivi å tenkt på denne sangen i flere uker nå så jeg lurer på om noen kan poste navnet på de beste Memphis Bleek sangene de vet så jeg kan sjekke ?  :)

8610651[/snapback]

 

Kan du ikke bare sjekke her?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ah på tide jeg poster her igjen, har vært litt sløv i det siste, men har følgt med så er ikke helt ute av "gamet"

 

Har ikke så mye og si egentlig så slenger meg noen låt anbefalinger ;)

 

Planet Asia Ft Rasco - Take it Back Home

 

(vet jeg har anbefalt denne før, men digger den)

 

Tier'n og Lars - Gåtur (har du ikke fått med deg denne enda så shame on you)

 

Tier'n og Lars ft Jan Eggum - Sånn kan det gå (samme som den over)

 

 

 

Håper det faller i smak, om ikke så care

Lenke til kommentar

Aiht..da har jeg booka billetter og fly til Splash Festivalen i Tyskland....noen andre som skal?

 

Gleder meg som en fuckings unge, ditcha både Hove og Roskilde i år, og ble til slutt Splash... Sjekk lineup'en a!! CLICK ME

 

Detta blir bra...billig billett, billig å bo..billig drikke..og masse god musikk...drar nedover med dama, så detta kan bli en heidundranes god tur :D

Lenke til kommentar
hva heter han som synger nesten helt på sluttwen der ( han "lille" gutten) er det philip, uansett kan noen finne flere sanger av han?

8619615[/snapback]

Personlig syns jeg også at han er rett og slett fryktelig. Han har gitt ut en plate som heter Skulk Med Stil,låten som ble mest kjent var Barn I Baren. Var også noen låter med Cast på den om jeg husker rett.

Lenke til kommentar
Aiht..da har jeg booka billetter og fly til Splash Festivalen i Tyskland....noen andre som skal?

 

Gleder meg som en fuckings unge, ditcha både Hove og Roskilde i år, og ble til slutt Splash... Sjekk lineup'en a!! CLICK ME

 

Detta blir bra...billig billett, billig å bo..billig drikke..og masse god musikk...drar nedover med dama, så detta kan bli en heidundranes god tur :D

8619779[/snapback]

 

Plass til meg i kofferten?

Lenke til kommentar
hva heter han som synger nesten helt på sluttwen der ( han "lille" gutten) er det philip, uansett kan noen finne flere sanger av han?

8619615[/snapback]

 

Jævlig bra lineup ja. IAM, Snoop, Masta Ace, Redman, Talib, Roots, RJD2 og ikke minst Stones Throw. Skulle gjerne reist på denne selv, men får holde med Quart for min del.

Lenke til kommentar
Aiht..da har jeg booka billetter og fly til Splash Festivalen i Tyskland....noen andre som skal?

 

Gleder meg som en fuckings unge, ditcha både Hove og Roskilde i år, og ble til slutt Splash... Sjekk lineup'en a!! CLICK ME

 

Detta blir bra...billig billett, billig å bo..billig drikke..og masse god musikk...drar nedover med dama, så detta kan bli en heidundranes god tur :D

8619779[/snapback]

 

Damn! Lyst til å bli med azz. Boy Better Know, Wiley, Roll Deep, The Mitchell Brothers osv :dribble: Verste er at jeg har tid å spenn til å reise, men tror ikke jeg får med meg noen :no:

Lenke til kommentar
Aiht..da har jeg booka billetter og fly til Splash Festivalen i Tyskland....noen andre som skal?

 

Gleder meg som en fuckings unge, ditcha både Hove og Roskilde i år, og ble til slutt Splash... Sjekk lineup'en a!! CLICK ME

 

Detta blir bra...billig billett, billig å bo..billig drikke..og masse god musikk...drar nedover med dama, så detta kan bli en heidundranes god tur :D

8619779[/snapback]

 

aah, snoop, cunnin, dilated, talib kweli, roots.. :love:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...