DP Rusher Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Nå driver jeg og leter etter en Memphis Bleek sang som jeg vet er veldig bra men jeg husker ikke navnet!! Drivi å tenkt på denne sangen i flere uker nå så jeg lurer på om noen kan poste navnet på de beste Memphis Bleek sangene de vet så jeg kan sjekke ? 8610651[/snapback] Kan du ikke bare sjekke her? Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Rett på første forsøk Ikke verst. Forresten fant jeg en rå låt av Tommy Orion på Urørt. Out Of This World With My Feet On The Ground. Utrolig chill og god flow av Orion. Lenke til kommentar
cErfik Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Ah på tide jeg poster her igjen, har vært litt sløv i det siste, men har følgt med så er ikke helt ute av "gamet" Har ikke så mye og si egentlig så slenger meg noen låt anbefalinger Planet Asia Ft Rasco - Take it Back Home (vet jeg har anbefalt denne før, men digger den) Tier'n og Lars - Gåtur (har du ikke fått med deg denne enda så shame on you) Tier'n og Lars ft Jan Eggum - Sånn kan det gå (samme som den over) Håper det faller i smak, om ikke så care Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Ok hørte nettopp to låter av Geto boys: "Still" og "feels good to be a gangster" - Rå som faen! I tillegg kom jeg over Wu tang clan - Da Mystery Of Chessboxin. Var helt rå. Noen som kjenner til flere låter av samme kaliber? Lenke til kommentar
Aldrack Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Scratching for de som liker det. Method man i form for de som liker det. Fra nye albumet til Jazzy Jeff. Hold It Down! Lenke til kommentar
Yamain Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 eeey duuudes,, sjekk ut http://www.uhort.no/artist/5710 16 år og greier tekstene kommer straight from tha heart yo! no fake shit here main! anmeld eller skriv i gb på uhort da bitches! Lenke til kommentar
Thend Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Fett, albumet vil sjekkes ut. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Spam er skikkelig unødvendig. Liker man ikke Hip-Hop så holder man seg borte fra en tråd som omhandler det. Et innlegg er slettet. Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 hva heter han som synger nesten helt på sluttwen der ( han "lille" gutten) er det philip, uansett kan noen finne flere sanger av han? Lenke til kommentar
Thend Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Han lille gutten er Philip, ja. Jeg synes ikke du skal kaste bort tida på å lete etter musikken hans (hat), men vær så god om du absolutt vil. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Aiht..da har jeg booka billetter og fly til Splash Festivalen i Tyskland....noen andre som skal? Gleder meg som en fuckings unge, ditcha både Hove og Roskilde i år, og ble til slutt Splash... Sjekk lineup'en a!! CLICK ME Detta blir bra...billig billett, billig å bo..billig drikke..og masse god musikk...drar nedover med dama, så detta kan bli en heidundranes god tur Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 hva heter han som synger nesten helt på sluttwen der ( han "lille" gutten) er det philip, uansett kan noen finne flere sanger av han? 8619615[/snapback] Personlig syns jeg også at han er rett og slett fryktelig. Han har gitt ut en plate som heter Skulk Med Stil,låten som ble mest kjent var Barn I Baren. Var også noen låter med Cast på den om jeg husker rett. Lenke til kommentar
Thend Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Aiht..da har jeg booka billetter og fly til Splash Festivalen i Tyskland....noen andre som skal? Gleder meg som en fuckings unge, ditcha både Hove og Roskilde i år, og ble til slutt Splash... Sjekk lineup'en a!! CLICK ME Detta blir bra...billig billett, billig å bo..billig drikke..og masse god musikk...drar nedover med dama, så detta kan bli en heidundranes god tur 8619779[/snapback] Plass til meg i kofferten? Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Plass til meg i kofferten? 8619938[/snapback] hehe..you wish ... Lenke til kommentar
DP Rusher Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 hva heter han som synger nesten helt på sluttwen der ( han "lille" gutten) er det philip, uansett kan noen finne flere sanger av han? 8619615[/snapback] Jævlig bra lineup ja. IAM, Snoop, Masta Ace, Redman, Talib, Roots, RJD2 og ikke minst Stones Throw. Skulle gjerne reist på denne selv, men får holde med Quart for min del. Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 noen som hvet hvor gammel han dere philip er a? Lenke til kommentar
Torstee Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Aiht..da har jeg booka billetter og fly til Splash Festivalen i Tyskland....noen andre som skal? Gleder meg som en fuckings unge, ditcha både Hove og Roskilde i år, og ble til slutt Splash... Sjekk lineup'en a!! CLICK ME Detta blir bra...billig billett, billig å bo..billig drikke..og masse god musikk...drar nedover med dama, så detta kan bli en heidundranes god tur 8619779[/snapback] Damn! Lyst til å bli med azz. Boy Better Know, Wiley, Roll Deep, The Mitchell Brothers osv Verste er at jeg har tid å spenn til å reise, men tror ikke jeg får med meg noen Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Aiht..da har jeg booka billetter og fly til Splash Festivalen i Tyskland....noen andre som skal? Gleder meg som en fuckings unge, ditcha både Hove og Roskilde i år, og ble til slutt Splash... Sjekk lineup'en a!! CLICK ME Detta blir bra...billig billett, billig å bo..billig drikke..og masse god musikk...drar nedover med dama, så detta kan bli en heidundranes god tur 8619779[/snapback] aah, snoop, cunnin, dilated, talib kweli, roots.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg