Gå til innhold

Hip Hop-tråden - les reglene

ehs5

Anbefalte innlegg

Og kanskje også litt om hvordan politikk har totalt forsvunnet fra dagens hiphop (for det meste).  :)

8592292[/snapback]

Det der er vel nesten det samme som å si at scratchingen er borte. Emm er det mye politikk i dagens hiphop. Det avhenger jo selvfølgelig noe av hvem man hører på. Jeg ville mye heller skrevet om likheter/forskjeller i dagens politiske sanger og for 10-20 år siden.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

L.O.L. Jeg visste du ville si det. Han har ikke mange låter med scratching heller. :wee:

Doomsday har det da, og den låta er jo grisefet. Great Day er også en höjdare. Rhinestone Cowboy, Fazers, Rhymes Like Dimes, ?, Go With The Flow, A Dead Mouse, Change The Beat, Strange Ways, Vats of Urine. Men den beste opplevelsen får jeg av å høre på albuma fra start til slutt.

Lenke til kommentar
no i haven't seen Kess,.. Nelix..

(oh yeah just you stay away from her with those lyrics)

please... aint nobody fuckin afta her

i'm outta here soon as i fix the flux capasitor

Star Trek-referanser. :love:

Men du har ikke hørt Operation: Doomsday, da? Skam Dem, mann. ;)

Endret av unge thendrup
Lenke til kommentar

Nei,den må ha sneket seg unna ørene mine på en uforklarlig måte. Men jeg skal nok få gjort noe med det om ikke alt for lenge ;)

Når vi først er innom artister som ikke helt får oppmerksomheten de fortjener, hørt platen Connected av Foreign Exchange?

Lenke til kommentar

Fy,den nyheten der gjorde kvelden min og gjorde all skuffelse av å ikke være ute i kveld til ingenting :D

Hvilken låt er favoritten der da? All That You Are og Sincere spilles daglig her,og anbefales til alle som ikke har hørt dem!

Lenke til kommentar
Noen her som har hørt om Akala? London-rapper jeg kom over på lista over Hovefestival-artister, han er vistnok broren til Ms. Dynamite og det jeg har hørt so far har vært helt knall! Noen som skal på Hove forresten?

8607104[/snapback]

Ja, skal på Hovefestivalen :)

Mest pga Lil Wayne og Dipset dog. Men skal høre litt mer av Akala.

Lenke til kommentar

Nå driver jeg og leter etter en Memphis Bleek sang som jeg vet er veldig bra men jeg husker ikke navnet!! Drivi å tenkt på denne sangen i flere uker nå så jeg lurer på om noen kan poste navnet på de beste Memphis Bleek sangene de vet så jeg kan sjekke ? :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...