shizz kebab Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 ...joda, Sommerminner er grei den men jeg får jo ikek lasta den ned fra den siden? Får bare en fil på 345kb... 8554355[/snapback] hmm veit ikke jeg ass, funka fett for meg. kan sende deg den på msn litt seinere Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Hmm....ny Common-låt ligger ute på allhiphop.com nå. Noen tanker? Jeg gleder meg som en unge til den nye skiva, og dette var en behagelig forsmak Lenke til kommentar
asad Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 (endret) Hmm....ny Common-låt ligger ute på allhiphop.com nå. Noen tanker? Jeg gleder meg som en unge til den nye skiva, og dette var en behagelig forsmak 8557476[/snapback] Props for den linken der. Leste intervju med buck, bra saker. edit: Låta til common var ganske chill. Endret 7. mai 2007 av asad Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Hmm....ny Common-låt ligger ute på allhiphop.com nå. Noen tanker? Jeg gleder meg som en unge til den nye skiva, og dette var en behagelig forsmak 8557476[/snapback] Gleder meg til skiva, synes ikke dette var like bra som mye jeg har hørt før men det blir spennende. takker for linken Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Ja, og da var nye singelen til Common ute på YouTube: Common - The People. Fader så digg sang. Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Hip hop? Yndlings sjangeren min DMX - Lord give me a sign Limp Bizkit - Rollin (Remix) Noen av mine favorittene mine. kanskje litt mer "rap" får andre enn får meg, men utrolige gode sanger. Er ikke Hip Hop verdens mest populærteste sjanger eller noe? Lenke til kommentar
DP Rusher Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Er ikke Hip Hop verdens mest populærteste sjanger eller noe? 8572933[/snapback] Kanskje i USA, men ikke i resten av verden. Men spiller det egentlig noen rolle? Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Heisann, jeg er ganske "ny" i Hiphop sjangeren, så jeg lurte på om noen hadde noe bra å anbefale? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Fikk nettop en anbefalig på Joell Ortiz, og det var nydelige saker, likte virkelig den karen. De jeg hører mest på i disse dager.... Joell Ortiz - Hip Hop Joell Ortiz - 125 Grams Promoe - These Walls Dont Lie Nas - Hip Hop Is Dead Gang Starr - Skills Tommy tee - Takin Ova! Eminem - Superman Eminem - Stan (ft. Dido) Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Du har nice smak Lakus. Np: Obie Trice - Detroit Summer Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 ...joda, Sommerminner er grei den men jeg får jo ikek lasta den ned fra den siden? Får bare en fil på 345kb... 8554355[/snapback] Prøv her: http://www11.nrk.no/urort/user/?id=42619 Lenke til kommentar
jaiw_3 Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Lurer litt på hva en sang heter som har dette i teksten "this is the anatomy of dr..." Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Kan det være denne? http://www.lyricsdownload.com/ill-bill-the...ing-lyrics.html Er et utdrag av den i bakgrunnen her: http://youtube.com/watch?v=GtrG1staQvw Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Sjekket for noen dager siden gjennom min gamle musikk. Fant da den første cden jeg fikk, MC Music 2. Poenget er at på denne fant jeg en låt av en artist kalt Nana med Let It Rain. Husket at jeg likte denne godt og hørte gjennom den noen ganger. Noen som vet noe om denne karen og om han fortsatt er aktiv? Har googlet og sjekket Allmusic.com men ikke kommet noe lenger. Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Sjekket for noen dager siden gjennom min gamle musikk. Fant da den første cden jeg fikk, MC Music 2. Poenget er at på denne fant jeg en låt av en artist kalt Nana med Let It Rain. Husket at jeg likte denne godt og hørte gjennom den noen ganger. Noen som vet noe om denne karen og om han fortsatt er aktiv? Har googlet og sjekket Allmusic.com men ikke kommet noe lenger. 8578102[/snapback] Står endel om han på euro-rap.com Blandt annet at han ga ut singelen I Close My Eyes i 2006 Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Takker Får vel sjekke ut låten og høre om han fortsatt har det. Lenke til kommentar
Thend Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Ingen poster på 11 timer? Noget maa gjøres dermed: NTM - Tous n'est pas si facile Litt dårlig lydkvalitet, kanskje, men låta er selve definisjonen av chill. Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Ingen poster på 11 timer? Noget maa gjøres dermed: NTM - Tous n'est pas si facile Litt dårlig lydkvalitet, kanskje, men låta er selve definisjonen av chill. 8585116[/snapback] Irriterende scratching i starten, men herlig låt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg