Gå til innhold

Hip Hop-tråden - les reglene

ehs5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hmm....ny Common-låt ligger ute på allhiphop.com nå. Noen tanker? Jeg gleder meg som en unge til den nye skiva, og dette var en behagelig forsmak :)

8557476[/snapback]

Props for den linken der. Leste intervju med buck, bra saker.

edit: Låta til common var ganske chill.

Endret av asad
Lenke til kommentar

Hip hop?

Yndlings sjangeren min :D

DMX - Lord give me a sign

Limp Bizkit - Rollin (Remix)

Noen av mine favorittene mine. kanskje litt mer "rap" får andre enn får meg, men utrolige gode sanger. Er ikke Hip Hop verdens mest populærteste sjanger eller noe? :hmm:

Lenke til kommentar

Fikk nettop en anbefalig på Joell Ortiz, og det var nydelige saker, likte virkelig den karen.

De jeg hører mest på i disse dager....

Joell Ortiz - Hip Hop

Joell Ortiz - 125 Grams

Promoe - These Walls Dont Lie

Nas - Hip Hop Is Dead

Gang Starr - Skills

Tommy tee - Takin Ova!

Eminem - Superman

Eminem - Stan (ft. Dido)

Lenke til kommentar

Sjekket for noen dager siden gjennom min gamle musikk. Fant da den første cden jeg fikk, MC Music 2. Poenget er at på denne fant jeg en låt av en artist kalt Nana med Let It Rain. Husket at jeg likte denne godt og hørte gjennom den noen ganger.

Noen som vet noe om denne karen og om han fortsatt er aktiv? Har googlet og sjekket Allmusic.com men ikke kommet noe lenger.

Lenke til kommentar
Sjekket for noen dager siden gjennom min gamle musikk. Fant da den første cden jeg fikk, MC Music 2. Poenget er at på denne fant jeg en låt av en artist kalt Nana med Let It Rain. Husket at jeg likte denne godt og hørte gjennom den noen ganger.

Noen som vet noe om denne karen og om han fortsatt er aktiv? Har googlet og sjekket Allmusic.com men ikke kommet noe lenger.

8578102[/snapback]

Står endel om han på euro-rap.com

Blandt annet at han ga ut singelen I Close My Eyes i 2006

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...