Propaganda Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 (endret) Godt mulig noen har skrevet om konsertene i Oslo de siste dagene, men jeg orker ikke lese flere sider tilbake..er slapp om dagen Lørdag: Willie D, Little Brother og Saigon på Rockefeller. Fy faen for en kveld! Her snakker vi masse pils..noen gode spliffs uttafor lokalet og sinnsykt mye fet musikk. Willie D tok helt av, selvom crowden egentlig var ganske liten. Hoppa ned på gulvet..gikk rundt i crowden å rappa...sinnsykt kult..aggresiv jævel Blei veldig imponert over at han klarte å lage så mye liv med tanke på hvor mange mennesker som var der. Vi snakker store ledige hull rundt omkring. Så var det Little Brother da. Må bare ærlig innrømme at detta er noe jeg ikke har fått med meg før. Ikke hørt no særlig av dem, og skammer meg over det. Dama har sett dem 2-3 ganger før, og mente dette var en av de dårligere konsertene dems, da må de andre ha vært sykt bra! Gutta dro bare igang med fet musikk, og hadde noen lættis danse moves, dødsfett! Så...sist men ikke minst....Saigon Tha Yardfather Har aldri hatt ett inntrykk av at han var så gangster...nå har jeg ikke sett bilde av han før heller da..(bryr meg fint lite om sånt.. ) ... Han dro igang som faen, og det var ikke en sang jeg ikke sto å bounca til... Ordentlig gangster rap, i love it Alt i alt var lørdagen en drit bra kveld, blei en shawarma på vei hjem og sov godt. Natt til 1..Mandag...Redman konsert på Rockefeller: Kom akkurat når Redman skulle på..noe som egentlig var døds digg, selvom jeg syns El Axel er fet. Dette er 2 konserten jeg så av Redman, og denna var bedre enn den forrige syns jeg. Rockefeller var stappfullt og det tok helt av. Redman dro igang med gamle slagere, og en del fra det nye albumet, RedGoneWild....ett album som jeg syns er jævli bra. Dama er helt gæærn etter å ta bilder, så hu fikk en del bra bilder av Red med speilrefleks kameraet sitt..kult å ha i samlinga Alt i alt..de siste dagene har vært jævli bra..håper det var noen andre enn meg som var der og opplevde det...Til resten...nedtur å misse det. *Edit: Var så slapp at jeg ikke orka lese noen sider tilbake, men jeg klarte å skrive ett sånt innlegg?...hissig tobakk detta her altså. Beklager også for at det er skrevet så jævli hulter til bulter, men jeg orker ikke fikse det ..hehe Endret 2. mai 2007 av Propaganda Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Haha, beste oppsumeringa noen sinne! Vurderer selv å bestille biletter til Nas-konserten, men er det slik at det er 50:50 om han kommer eller ikke, dropper jeg det. Det bør da være bedre enn som så. Vi snakker om Nas altså. Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 (endret) Nas-billett bestilt! 8515926[/snapback] Grattis! Kommern til oslo eller, isåfall når og hvor? 8516049[/snapback] takk takk, beste levende MC. 29. mai på sentrum scene. håper han kommer denne gangen da. Endret 2. mai 2007 av shizz kebab Lenke til kommentar
Thend Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Nas skal visstnok være ganske dårlig live, men han har jo lagd tidenes ræppalbum, så er man i Oslo bør man gå på konserten. Over til noe annet: NTM - Laisse pas trainer ton fils Faen så rått. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Er det noen som har noen forslag til "sommer Hip Hop"? Tenker da på lignende som "These Walls Dont Lie - Promoe" Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Nas skal visstnok være ganske dårlig live, men han har jo lagd tidenes ræppalbum, så er man i Oslo bør man gå på konserten. Over til noe annet: NTM - Laisse pas trainer ton fils Faen så rått. Konge sang. Har du hørt om Dontcha? Link: Dontcha - La Rue C'est Bang Bang. Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Er det noen som har noen forslag til "sommer Hip Hop"?Tenker da på lignende som "These Walls Dont Lie - Promoe" 8522343[/snapback] Inna Di Lights - sommerminner ( http://www.myspace.com/innadilights ) Lenke til kommentar
Dark Archon Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Vil bare minn på at Jumpoff snart sender nye battles for 2007 WRC snart ....er jeg den enenste som gleder meg? Lenke til kommentar
Aldrack Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 (endret) (eneste jeg fant )Bush Babees - The Love Song (Bush Babees har emm sinnsykt mye kult! Fu-Schnickens - What's Up Doc Endret 3. mai 2007 av Aldrack Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 På tide med noe nytt musikk. Eg har nesten bare hørt på det samme nå i 2år faktisk og selvom eg har mange album blir det litt lite variasjon på denne tiden. Noe nytt å anbefale? Noe latino hiphop eller noe sånt? Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 På tide med noe nytt musikk. Eg har nesten bare hørt på det samme nå i 2år faktisk og selvom eg har mange album blir det litt lite variasjon på denne tiden. Noe nytt å anbefale? Noe latino hiphop eller noe sånt? 8527878[/snapback] Latino eh? Tenker du på rap på spansk, eller latinos som rapper på engelsk eller andre språk? Er selv glad i latino rap, og fett å se at det er en del latino folk som bygger seg oppover..er faktisk mer og mer av det i Oslo..Breaknecks osv... Lenke til kommentar
Aldrack Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Delinquent Habits sitt Here Come the Horns er ganske kult Lenke til kommentar
Jan Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Er Dälek kjent for dykk? Noen som kjenner til noe lignende? 8504742[/snapback] Dälek, jeg har hørt navnet flere ganger, men aldri fått hørt noe av dem. Album- og/eller låtanbefalinger? 8506111[/snapback] De har utrolig mye bra. "Røff" og skitten sound. Finner de og et par samples på: http://ipecac.com/bio.php?id=12 Anbefaler plata Absence. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Her har dere en godlåt, folkens: Gang Starr - Royality. Lenke til kommentar
Banditt-1 Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Hey hip hop brødre! Dere må høre denne! Lenke til kommentar
StianG- Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Noen som vet om Devin the dude konserten i Bergen 11 mai er 18 eller 20? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg