Rykende_Kaffe Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 har hatt den en stund men fint at du legger den ut alltid en fryd å høre 50 bli børna Lenke til kommentar
reeeeg Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Takker, oleisbest! Har hatt Fat Joe sitt svar lenge, men aldri hørt Jadakiss sitt. Rått svar Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 fat joe sitt tror jeg faktisk ikke jeg har Lenke til kommentar
oleisbest Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 fat joe sitt tror jeg faktisk ikke jeg har Her er Fat-Joe sitt svar, ligger ute i wma format, men det får heller gå Fuck 50 Kan også finne begge sangene klare for streaming her Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Er det noen som vet om noen andre beefer som er på gang som det kunne vært morro å følge med på? Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 fat joe sitt tror jeg faktisk ikke jeg har Her er Fat-Joe sitt svar, ligger ute i wma format, men det får heller gå Fuck 50 Kan også finne begge sangene klare for streaming her takk den var fet da. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 noen andre beefer?? hmm,har jo alle mot Jarule ...den er jo kul... Jarule er så jævla nerd ass Lenke til kommentar
oleisbest Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Hvor er det folket leser hip-hop nyhetene sine på nett? Jeg bruker kingsize og stress av norske og vibe av utenlanske. Noen andre bra alternativer? Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Av norske går det på stress og kingsize her og. Utenlandske jeg leser er www.hiphopgame.com og www.allhiphop.com. Hadde vært bra å høre om noen vet om flere gode sider. Lenke til kommentar
And.rs Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Fat joe har jo også en annen diss til 50, Victim heter den. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Hadde vært kult å kunne fått hørt på radiokanalen HOT97 da. Det er der omtrent alle beefene finner vei og blir broadcastet. Lenke til kommentar
And.rs Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Hadde vært kult å kunne fått hørt på radiokanalen HOT97 da. Det er der omtrent alle beefene finner vei og blir broadcastet. Det fungerer fint det da - bare gå inn på www.hot97fm.com... Hører ofte på det jeg, men tidsforskjellen gjør det litt vanskelig å time bare. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Ok.....eg er dum. Kor får du til å spilt radio'n? Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 På radio lista i WinAmp ligger Hot97. Der kan du høre så mye du vil Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 På radio lista i WinAmp ligger Hot97. Der kan du høre så mye du vil TakkogTakk Lenke til kommentar
Mr.Devil Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 (endret) yet another one. Tror den er ganske så ny... Jadakiss - Buck 50 (Round 2) Dette er da streamet i real player Endret 29. mars 2005 av Mr.Devil Lenke til kommentar
And.rs Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 På radio lista i WinAmp ligger Hot97. Der kan du høre så mye du vil TakkogTakk Radiokanalen på winamp som heter Hot97 er ikke den samme som spilles i New York, og inneholder bare kommersiell musikk, og ingen ting annet men hvis man går in på www.Hot97fm.com kommer du til den "ordentlige hot97... Bare å lete, finner ut hvordan man hører på hvis man bare ser godt nok etter. Lenke til kommentar
reeeeg Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 For alle dere som ikke har oppdaget dem så anbefaler jeg RJD2 og Copywrite. Begge er helt geniale! RJD2 lager noen av de kuleste produksjonene jeg har vært borti, og han er rimelig solid på cutsa. Han spiller en hel bråte instrumenter selv, og har en veldig særegen lyd og stil over beatsa sine. Copywrite flyter jævlig kult og har tøff stemme, og sier utrolig mye kult. Eksempler: - I don't blame you for being wack, I blame your fans for being dumb enough to feel you - Se signaturen min - I don't want to be mainstream, I want to piss in it - With rhymes like crowds in health clinics cause every line is sick De har laga mye hver for seg, men også en del sammen. MEGET fet collabo Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Noen som skal på Lloyd Banks-konsert i kveld? Det skal jeg Ikke det at han er verdens beste rapper, men han er iallefall best i G-Unit, og albumet hans er bra beatmessig. Gleder meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg