Onyx Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Enig med ehs5, går ikke ann å sammenlige Nas og 2pac. Eastcoast vs. westcoast. Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Hva synes dere om nye skiva til Redman? Ikke noe spess imo. En 4'er. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Hva skjer egentlig? It Ain't Hard To Tell har sklidd inn i hodet på meg, får den ikke ut. Lenke til kommentar
faia Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 (endret) Liker hiphopen fra 80-90tallet jeg, oldschool. Ellers hører jeg kun på elektronisk Endret 22. april 2007 av faia Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Dagens tips: 8446293[/snapback] Aah, classic. np: Redman - Blow Treez (Ft. Ready Roc & Method Man) Lenke til kommentar
Thend Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Liker hiphopen fra 80-90tallet jeg, oldschool. Ellers hører jeg kun på elektronisk 8446240[/snapback] Ekte oldschool er 70-tallet. Men har du noen favoritter? Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Kveldens tips: Tittelen taler for produsenten. Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 All Eyez On Me er fantastisk, men den ekke så lett å finne i Norge. Ellers - Me Against The World, Greatest Hits, Until The End of Time og Better Dayz. 8444908[/snapback] Takk for anbefalingene. Er ikke så stor fan av Greatest Hits album av en eller annen grunn, men får se hva jeg får til. Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 All Eyez On Me er fantastisk, men den ekke så lett å finne i Norge. Ellers - Me Against The World, Greatest Hits, Until The End of Time og Better Dayz. 8444908[/snapback] Takk for anbefalingene. Er ikke så stor fan av Greatest Hits album av en eller annen grunn, men får se hva jeg får til. 8447901[/snapback] Bare hyggelig. ikke jeg heller, men det er en grei start for å bli kjent med artister man ikke har hørt så mye fra. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 (endret) Hva syns folket om Gravediggaz? Oppdaget de for ikke så lenge siden, og har skjønt at den første plata, Niggamortis, er den beste. Etter den forandra de stilen mye. Dette er en slags nattsvart goth-horror hiphop, alle rapperne har raspete stemmer og gjør masse rart med stemmen sin. Vanvittig kult å høre på. Tekstene er rimelig drøye også. Går mye i blod og død. Endret 23. april 2007 av Bitex Lenke til kommentar
Thend Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 (endret) Niggamortis aka 6 Feet Deep er grisefett, de andre albuma deres har jeg ikke hørt, og RZA og Prince Paul var vel kanskje bare med på det første? Edit: RZA var med, men Prince Paul ga seg. Da sier det seg sjøl at kvaliteten går ned. Og har du hørt Necro? Endret 23. april 2007 av unge thendrup Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Nei, men fant mange referanser til ham i Google. Det ligner på deres gamle stil? Lenke til kommentar
Thend Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Hmm, nja. Mye tekster om død og fordervelse (og med det apell til metallfans ), men han har en ganske annen ræppestil, for å si det sånn. Du kan kanskje sjekke ut albuma Gory Days og I Need Drugs og se om det er noe. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 (endret) Nynne på suicide it's a suicide..suicide it's a suicide. Diary of a Madman er også knall. Digger raspestemmene. AAAAAAAAAH AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH Ser litt anmeldelser av Necro..er det sånn metal/rap krysning ala Ice-T? Alle snakker om at han lager hip hop med låtstrukturer basert på hardrock..men fant noen klipp, det var jo ikke værst det der. Han ser jo ut som Eminem Ja jeg liker metal, men når jeg hører på hip hop, syns jeg det skal være ekte og skikkelig. Endret 23. april 2007 av Bitex Lenke til kommentar
Thend Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 (endret) Han har en del metallsamples og har også lagd låter med noen (visstnok, jeg aner ikke) kjente metallfolk. Over the years Necro has increased his referencing and colloborations with underground metal acts, as evidenced by his 2004 album "Pre-Fix For Death", which features many references and collaborations with heavy metal musicians from Obituary, Hatebreed, Slipknot, and Voivod. Endret 23. april 2007 av unge thendrup Lenke til kommentar
0000000000 Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 (endret) Han ser jo ut som Eminem 8453166[/snapback] Og der stopper likheten mellom de to. Edit: Sexorcist albumet hans er rått, for de som liker sånt altså. Endret 23. april 2007 av Doughman Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Joda, har skjønt det..hørt på noen samples. Gikk tilbake til Niggamortis though. Var bare halvveis i skiva når jeg ble sidetracked, hehe. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Stress.no med et nytt og groovy utseende. På tide. Lenke til kommentar
cErfik Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Hva synes dere om nye skiva til Redman? Ikke noe spess imo. En 4'er. 8446058[/snapback] Syntes Redman skiva var fire jeg ass, litt annerledes rap som jeg har ventet på gir den rundt 4+ eller 5..... Må lære meg de nye sangen også sånn at jeg kan synge med på konserten hans nå på lørdag Ang Gravediggaz så er de 2 første best imo, taper seg litt utover skivene og låter. Men fett om du liker den typen. Og sjekk ut Necro, du kan ikke angre enkelt sanger som jeg digger er bla. Youre Dead og Violins og violence(denne fiolinbeaten er noe for seg selv) NP:Big Pun - Die 4 my niggaz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg