shizz kebab Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Make it rain er fire! 8371656[/snapback] Takket være Lil' Wayne. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Bare en liten påminnelse til dere som ikke har sjekka ut El Axe skiva, gjør det asap den er helt bangin... NP:El Axel - Showtime (Move Your Arms) 8311589[/snapback] Rå skive! Som eg skulle lagd den selv. Han representerer en del av mine tanker på den platen! Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 (endret) Bare en liten påminnelse til dere som ikke har sjekka ut El Axe skiva, gjør det asap den er helt bangin... NP:El Axel - Showtime (Move Your Arms) 8311589[/snapback] Rå skive! Som eg skulle lagd den selv. Han representerer en del av mine tanker på den platen! 8373934[/snapback] Du poster alt for lite her. Hvorfor forsvant du helt plutselig? Av og til er det ganske bra å bo i Danmark. Kjøpte 8 halvlitere for 60 kroner i dag, det er 20 grader og sol nå og grillfest i kveld. Lader opp med ....husker ikke hvem av dere som anbefalte den, men props til den det var. Jeg gjetter på c3rfik... Endret 13. april 2007 av Oovz Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Du poster alt for lite her. Hvorfor forsvant du helt plutselig?Eg vet ikke. Får bli flinkere til å henge her med dere hiphop hoder. Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Son of Light - Deep Green er nå i min besittelse, og er ikke lenge til Lil Brother og Saigon-konserten heller. Livet er jo ganske bra. Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 350 kr. Vet ikke om det er mye eller lite, men var ikke så lett å finne til noen annen pris at det gjorde noe. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Aiht, da har jeg finni en artist jeg ikke har hørt før ( kanskje jeg bare er helt dust ), men for deg som liker chill og bra hip-hop...sjekk ut Beanie Sigel. The B.Coming albumet er jævla digg Lenke til kommentar
DannyVice Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Ble så skuffa over El Axel albumet jeg. Hadde altfor store forhåpninger. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Ohh, i morgen blir det Public Enemy. Jeg stiller med veggklokke rundt halsen. Lenke til kommentar
Thend Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 350 kr. Vet ikke om det er mye eller lite, men var ikke så lett å finne til noen annen pris at det gjorde noe. 8376370[/snapback] Jeg hadde glatt gitt 350 kr for albumet. Ohh, i morgen blir det Public Enemy. Jeg stiller med veggklokke rundt halsen. 8377658[/snapback] Cold, cold lampin'! Lenke til kommentar
Dark Archon Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Ohh, i morgen blir det Public Enemy. Jeg stiller med veggklokke rundt halsen. 8377658[/snapback] Det minner meg om denne>>>>>>gangsta insurance Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Make it rain er fire! 8371656[/snapback] Takket være Lil' Wayne. 8371987[/snapback] True, det er vel en grunn til at de fleste ikke kan stort mere enn refrenget. Smif-N-Wessun - Gun Rap Herlig beat! Lenke til kommentar
jakotech Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Lenge siden eg har vært inne her no, men er det nokon som har høyrt på Ruff draft-albumet til J Dilla? Er det et album som blir gitt ut for at dei etterlatte skal tjene penger eller er det faktisk bra? Noen som veit NP: Roots Manuva - Witness (1 Hope) Lenke til kommentar
cErfik Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Du poster alt for lite her. Hvorfor forsvant du helt plutselig? Av og til er det ganske bra å bo i Danmark. Kjøpte 8 halvlitere for 60 kroner i dag, det er 20 grader og sol nå og grillfest i kveld. Lader opp med ....husker ikke hvem av dere som anbefalte den, men props til den det var. Jeg gjetter på c3rfik... Jess en god god låt det der, skikkelig sommervibber. Kunne også tenkt meg danske ølpriser i Norge hadde gjort meg super happy.... Men nå er det ut døra og drikke tett. NP:dem franchize boyz ft. ugk - My muzic (dette er fire) Keep it real der ute, og missunnelig som faen på dere som skal på P.E. Forventer en fin fin oppsummering Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Ohh, i morgen blir det Public Enemy. Jeg stiller med veggklokke rundt halsen. 8377658[/snapback] Skulle gjerne vært der ass...mye fete konserter fremover...Busta, Redman, MOP, Devin the Dude...jeg har værtfall billett til Redman og Devin... Forhåpentligvis får jeg fri til Hove festivalen i sommer, og da blir det tett festing til Dirty South gutta...Switching lanes...candy paint...ridin' sidewayzzzzzz Lenke til kommentar
Torstee Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Ohh, i morgen blir det Public Enemy. Jeg stiller med veggklokke rundt halsen. 8377658[/snapback] Skulle gjerne vært der ass...mye fete konserter fremover...Busta, Redman, MOP, Devin the Dude...jeg har værtfall billett til Redman og Devin... Forhåpentligvis får jeg fri til Hove festivalen i sommer, og da blir det tett festing til Dirty South gutta...Switching lanes...candy paint...ridin' sidewayzzzzzz 8383853[/snapback] Er kjempe fan av Busta, men det han har levert de siste årene er ikke mye å skryte av. Savner Good Old Busta. Som på When Disaster Strikes, Extinction Level Event(Final Word Front) og Anarchy<3 Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 14. april 2007 Forfatter Del Skrevet 14. april 2007 (endret) Cam'Ron's Rhyme Book Endret 14. april 2007 av ehs5 Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Jeg har tatt Chuck D og Flava Flav i hånda, nå kan jeg leve lykkelig resten av livet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg