cErfik Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Får vel bidra med litt jeg og da. DJ Tomekk vs. Grandmaster Flash f/ Curse, GZA, Prodigal Sunn, Steiber Twins - Ich Lebe für Hip Hop Sikkert den eneste fyren her inne som synes den er kickass. 8297330[/snapback] Langt i fra dette er god god hip hop og digg med folk som kommer innom tråden med sånne ting.... Digg dag med bilvasking i overskyet vær, da må vi ha en liten feel good låt.. NP:Ovelution & Jo - En ny Dag Lenke til kommentar
Thend Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 (endret) Får vel bidra med litt jeg og da. DJ Tomekk vs. Grandmaster Flash f/ Curse, GZA, Prodigal Sunn, Steiber Twins - Ich Lebe für Hip Hop Sikkert den eneste fyren her inne som synes den er kickass. 8297330[/snapback] Knallåt. Curse er en veldig flink ræpper. Han anbefales (men fordel om du forstår litt av fyr'n. ) Og jeg tror ikke Grandmaster Flash har noe med den låta der å gjøre, men Tomekk har gjort ei anna låt med han og Flava Flav. Neida LarsP, en godlåt det der. Er det GZA som har originalen? 8297346[/snapback] Nei, dette er originalen. Endret 3. april 2007 av unge thendrup Lenke til kommentar
DP Rusher Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Får legge ut en kongesang før jeg tar kveldings. Tru - Hoody Hoo Kanskje den feteste No Limit sangen ever? Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Devin The Dude - She Useta Be. Jevlig bra tekst :!: Lenke til kommentar
Espein Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Fergie feat. Ludacris - Glamorous Lenke til kommentar
cErfik Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Bare en liten påminnelse til dere som ikke har sjekka ut El Axe skiva, gjør det asap den er helt bangin... NP:El Axel - Showtime (Move Your Arms) Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 (endret) Finnes noen av sangene på YouTube? Edit: Det er han fyren der ja! Haha, han liker samer visst! Endret 4. april 2007 av Onyx Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 de som ikke har sjekka ut Masta Ace-Disposable Arts albumet.. GJØR DET !...alltid vært fan av han her, men detta albumet er helt sykt fett... Lenke til kommentar
StianG- Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Noen Public Enemy sanger å anbefale? Lenke til kommentar
DannyVice Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Jeg vet albumet har fått varierende kritikk, men denne platen er gull. Særlig 2 Man Show med Elton John, har gåsehud igjennom hele sangen. Lenke til kommentar
Dark Archon Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Jeg vet albumet har fått varierende kritikk, men denne platen er gull. Særlig 2 Man Show med Elton John, har gåsehud igjennom hele sangen. 8315573[/snapback] Han er en god producer, men hans ferdigheter på mikrofonen imponener meg ikke Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Shock Value er et helt greit album. Lenke til kommentar
DannyVice Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Han er en god producer, men hans ferdigheter på mikrofonen imponener meg ikke 8315731[/snapback] Det er det han er fullt klar over, det er derfor han har lagt vekt på styrkene sine på albumet. Det er en veldig god skive som viser godt Timbalands kvaliteter. Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Shut up, ingenting er som up in smoke. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Jeg HATER rap! Det er lame! Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Jeg HATER rap! Det er lame! 8317538[/snapback] Skjerp deg trevakt! Nå må du søren meg se til å vokse opp! Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 (endret) Hei. Jeg bare ville.. bare glem det. Jeg bare tulla. Hva er måten man vurderer dårlig HipHop og bra HipHop? Har alltid tenkt at HipHop har mere med stil å gjøre osv.. at det er mere en kultur enn ren musikk. Ihvertfall iforrhold til musikken jeg hører på. Men fortell meg det. Jeg er åpen for å lære. Endret 5. april 2007 av Gjest Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Synes HipHop er kult, jeg. Men har aldri fårstått musikken. Lenke til kommentar
0000000000 Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Hva er måten man vurderer dårlig HipHop og bra HipHop? 8317581[/snapback] Om eg forstod spørsmålet rett, så er svaret at HipHop du ser på TV er dårleg, og at ein må leita på andre medier for å finne HipHop som det går an å høyre på. Eg kaller meg gjerne ein HipHop lyttar, og høyrer for mesteparten på det, MEN det er mykje HipHop eg ikkje liker sjølv om eg lytte på det generelt sett. Når eg seier at eg høyrer på HipHop til nokre av mine bekjente, tenker flesteparten "Aha.. 50 Cent, BlingBling, damer og ca$h" Sånn er det ikkje. Se igjennom "sløret" som mainstreamerene har lagt over HipHop! Om eg berre hadde høyrd det som er på TV, så hadde eg mest sannsynleg hata HipHop sjølv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg