Gå til innhold

Hip Hop-tråden - les reglene

ehs5

Anbefalte innlegg

Får vel bidra med litt jeg og da. ;)

DJ Tomekk vs. Grandmaster Flash f/ Curse, GZA, Prodigal Sunn, Steiber Twins - Ich Lebe für Hip Hop

Sikkert den eneste fyren her inne som synes den er kickass. :p

8297330[/snapback]

Langt i fra ;) dette er god god hip hop og digg med folk som kommer innom tråden med sånne ting....

Digg dag med bilvasking i overskyet vær, da må vi ha en liten feel good låt..

NP:Ovelution & Jo - En ny Dag

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Får vel bidra med litt jeg og da. ;)

DJ Tomekk vs. Grandmaster Flash f/ Curse, GZA, Prodigal Sunn, Steiber Twins - Ich Lebe für Hip Hop

Sikkert den eneste fyren her inne som synes den er kickass. :p

8297330[/snapback]

Knallåt. Curse er en veldig flink ræpper. Han anbefales (men fordel om du forstår litt av fyr'n. ;) )

Og jeg tror ikke Grandmaster Flash har noe med den låta der å gjøre, men Tomekk har gjort ei anna låt med han og Flava Flav.

Neida LarsP, en godlåt det der.

Er det GZA som har originalen?

8297346[/snapback]

Nei, dette er originalen.

Endret av unge thendrup
Lenke til kommentar
Han er en god producer, men hans ferdigheter på mikrofonen imponener meg ikke :D

8315731[/snapback]

Det er det han er fullt klar over, det er derfor han har lagt vekt på styrkene sine på albumet. Det er en veldig god skive som viser godt Timbalands kvaliteter.

Lenke til kommentar

Hei. Jeg bare ville.. :mad: bare glem det. Jeg bare tulla.

Hva er måten man vurderer dårlig HipHop og bra HipHop? Har alltid tenkt at HipHop har mere med stil å gjøre osv.. at det er mere en kultur enn ren musikk. Ihvertfall iforrhold til musikken jeg hører på.

Men fortell meg det. Jeg er åpen for å lære.

Endret av Gjest
Lenke til kommentar
Hva er måten man vurderer dårlig HipHop og bra HipHop?

8317581[/snapback]

Om eg forstod spørsmålet rett, så er svaret at HipHop du ser på TV er dårleg, og at ein må leita på andre medier for å finne HipHop som det går an å høyre på.

Eg kaller meg gjerne ein HipHop lyttar, og høyrer for mesteparten på det, MEN det er mykje HipHop eg ikkje liker sjølv om eg lytte på det generelt sett. Når eg seier at eg høyrer på HipHop til nokre av mine bekjente, tenker flesteparten "Aha.. 50 Cent, BlingBling, damer og ca$h" Sånn er det ikkje. Se igjennom "sløret" som mainstreamerene har lagt over HipHop! Om eg berre hadde høyrd det som er på TV, så hadde eg mest sannsynleg hata HipHop sjølv.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...