Propaganda Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Snakker vi sommerbeat så setter jeg Promoe-These Walls Dont Lie ganske høyt...kanskje bare meg, men det er en god sommerlåt i mine øyne...chille saker Lenke til kommentar
cErfik Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 (endret) Åssen er låta med Devin? 8261175[/snapback] Den er meget meget chill 8261509[/snapback] Hadde du forventet noe annet av Devin? El axel skiva skal koppes i morgen asap ass. These walls dont lie er så heeeerlig, her snakker vi writers anthem. En annen digg sommerlåt for meg er her snakker vi feeeeeeeal goooooood Endret 28. mars 2007 av c3rfik Lenke til kommentar
cErfik Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Ho ho der fant jeg El Axel skiva gitt, slipper jeg og vente til i morgen med og høre den. Skal kjøpes uansett, Norsk hip hop støttes fullt ut her i gården.... NP:Nas - Blaze a 50 Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 da var jeg sjukemeldt over påske pga fyllaskade i albuen jaja, ser fremover i god været og chiller'n til Ken-Sommaren... detta kan faktisk bli en av mine sommer låter i år...feeeet beat Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Vil også si at Jay-Z - Encore ligger høyt oppe på listen over meget gode sanger. Versjonen med Linkin Park er unektelig god den også! Lenke til kommentar
Dark Archon Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 God påske, peeps! Dagens låt: NaS, AZ ,Cormega, Foxy Brown - Affirmative Action Lenke til kommentar
Thend Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Noe som er morsomt er at regnestykket Foxy Brown ræpper om er fullstendig galt. Lenke til kommentar
Dark Archon Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Noe som er morsomt er at regnestykket Foxy Brown ræpper om er fullstendig galt. 8279910[/snapback] Ja ja siden låta er fire bryr jeg meg ikke så mye men litt morsomt er det jo Lenke til kommentar
Thend Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Man oppdager en del ny fet musikk vha. youtube: Fransksveitsisk-amerikansk-tysk dopeness. Lenke til kommentar
Dark Archon Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Man oppdager en del ny fet musikk vha. youtube: Fransksveitsisk-amerikansk-tysk dopeness. 8282359[/snapback] Hm, vet du forresten om noen gode Cormega-låter? Han viste jo mad skillz i Affirmative Action låta Lenke til kommentar
Thend Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Nei, jeg veit ærlig talt ingenting om Cormega. Lenke til kommentar
DP Rusher Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Hm, vet du forresten om noen gode Cormega-låter? Han viste jo mad skillz i Affirmative Action låta 8283570[/snapback] Cormega er en jævlig skilled rapper som faktisk var signet på Def Jam en periode og som også hadde store ting på gang med bl.a. Nas, noe som "desverre" gikk skeis og til slutt resulterte i en langvarig beef, noe du hører konturene av på låter som Thun & Kicko, Realmatic og Poetry der han svarer på Stillmaticlåten Destroy & Rebuild. Er egentlig ikke vits i å trekke frem enekeltlåter fra karen. Han har en vannvittig chill stemme, kanskje noen vil si litt enkel flow, men dog en veldig dyktig forteller. Anbefaler alle å sjekke ut både The Realness og The True Meaning som definitivt er verdt en lytt eller to selv om de kanskje ikke akkurat er classics. Skal jeg likevel trekke frem en enkeltlåt vil jeg si: The Jacka (feat. Cormega & Rydah J. Clyde) - Barney (More Crime Remix) Du finner originallåten på youtube, men remixen med Cormega er mye mye fetere og har i tillegg skjøvet originalversjonen på Jackas album ned som et siste bonusspor. Ellers har han droppet noen fete freestyles på en del DJ Kayslay mixtapes. Lenke til kommentar
Thend Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Dagens anbefaling: Peanut Butter Wolf - Peanut Butter Breaks Chill. Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Dagens anbefaling fra meg: Dr. Dre feat. Snoop Dogg - Lil' Ghetto Boy Classic shit... Lenke til kommentar
dTd Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 hey! jeg er på utkikk etter musikk som ligner disse sangene: 50 cent- High All the Time The game feat 50 cent-how we do The game feat 50 cent-hate it or love it noen som har noen tips til musikk som ligner? Lenke til kommentar
DP Rusher Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 hey! jeg er på utkikk etter musikk som ligner disse sangene: 50 cent- High All the Time The game feat 50 cent-how we do The game feat 50 cent-hate it or love it noen som har noen tips til musikk som ligner? 8294904[/snapback] Skulle vel ikke være vanskelig å finne musikk som ligner i dag. Er vel strengt tatt bare å svitsje innom hiphop svish på nrk2 eller noe sånn. "High All the Time" er produsert av DJ Rad, en ukjent kar jeg ikke har hørt om. "How We Do" er produsert av Dr. Dre. "Hate it or Love it" er produsert av Cool & Dre. Her har du discographiene til produsentene av to av de tre sangene du etterlyste. Du bør ihvertfall finne noe som ligner hvis du leiter litt. Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 og Jurassic 5 - Concrete Schoolyard Ahh, sommerfeeling Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Får vel bidra med litt jeg og da. DJ Tomekk vs. Grandmaster Flash f/ Curse, GZA, Prodigal Sunn, Steiber Twins - Ich Lebe für Hip Hop Sikkert den eneste fyren her inne som synes den er kickass. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Neida LarsP, en godlåt det der. Er det GZA som har originalen? Lenke til kommentar
dTd Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 hey! jeg er på utkikk etter musikk som ligner disse sangene: 50 cent- High All the Time The game feat 50 cent-how we do The game feat 50 cent-hate it or love it noen som har noen tips til musikk som ligner? 8294904[/snapback] Skulle vel ikke være vanskelig å finne musikk som ligner i dag. Er vel strengt tatt bare å svitsje innom hiphop svish på nrk2 eller noe sånn. "High All the Time" er produsert av DJ Rad, en ukjent kar jeg ikke har hørt om. "How We Do" er produsert av Dr. Dre. "Hate it or Love it" er produsert av Cool & Dre. Her har du discographiene til produsentene av to av de tre sangene du etterlyste. Du bør ihvertfall finne noe som ligner hvis du leiter litt. 8295998[/snapback] thx skal sjekke de ut =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg