Loeve Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Uuuuh, Dead Prez er så smuuud. np: Dead Prez - Hell Yea Lenke til kommentar
asad Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Noen som har sjekket ut det nye Prodigy albumet? 8243854[/snapback] hva heter det? NP: Rick Ross-Blow (feat Dr.Dre) 8247009[/snapback] Return of the mac, og eprsonlig synes jeg det er crap foreløpig. ICP er ute med nytt album de og, ganske spiesiell "rap" det der^^ Lenke til kommentar
norstein_79 Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 noen som har hørt My Favorite Mutiny av The Coup med Black Thought & Talib Kweli. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Noen som har sjekket ut det nye Prodigy albumet? 8243854[/snapback] hva heter det? NP: Rick Ross-Blow (feat Dr.Dre) 8247009[/snapback] Return of the mac, og eprsonlig synes jeg det er crap foreløpig. ICP er ute med nytt album de og, ganske spiesiell "rap" det der^^ 8247247[/snapback] hmm..Prodigy pleier å levere varene da... Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Må bare takke dere for at jeg oppdaget Ken Ring. Digger musikken hans sykt. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Må bare takke dere for at jeg oppdaget Ken Ring. Digger musikken hans sykt. 8248907[/snapback] yea..Ken Ring er fet..sommaren er min favoritt om dagen Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Er Infinite no sjelden? debutplata til em Lenke til kommentar
cErfik Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Må bare takke dere for at jeg oppdaget Ken Ring. Digger musikken hans sykt. 8248907[/snapback] Ah nice nice. Hvilke album har du sjekka ut sålangt? Og funnet en favoritt ken beng sang? NP:M.O.P - Roll Call Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Jeg vil ha flere låter i denne stilen: Will Smith - Miami Sugarhill Gang - Rapper's Delight gladlåter som gir sommerstemning noen tips til lignende låter? Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Er Infinite no sjelden? debutplata til em 8250647[/snapback] Det ble jo bare presset opp ca. 4-500 av den, så vil si at den er ganske sjelden. Kasseten er nok sjeldnere og dyrere, men det er mulig å skaffe på eBay . Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Tja, du har jo også Will Smith - Gettin Jiggy With It. Bra smak Shizz, de låtene er helt fantastiske når sommeren er rett rundt hjørnet - eller i sommer. Vi har også videre: - MC Lyte - I Rock The Party. - Souls Of Mischief - 93 Till Infinity. - Devin The Dude - Party. - Onyx - Slam Harder. - Puff Daddy Feat. Notorious B.I.G. - Mo Money Mo Problems. <- Denne sangen får hormonene til å bruse! - Timbaland & Magoo Feat. Tweet - All Ya'll. - De La Soul - Shopping Bags. <- Forspill til shoppingturen du tar i byen! - Notorious B.I.G. - Notorious. - Noughty By Nature - Hip Hop Hooray. - Monie Love - It's A Shame. Yes, it's a shame if you haven't heared this. - Ice Cube - Check Yourself. - <- Liker denne jeg da. Helt til slutt, en sang som får meg i god stemmning, samt fører til minner: PS: Resten av sangene skal finnes lett på YouTube. Lenke til kommentar
Thend Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Ei låt jeg synes er veldig chill: Frank T - Optimista y soñador. Noen som kan oversette? Og hvilken låt er det som er sampla? Det høres veldig ut som Louis Armstrong. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Ja, chill den. Men Spansk blir rart i Rap, det blir for fort på en måte. Høres litt ut som Louis Armstrong. En digresjon i mens, What A Wonderfull World er kjærlighet. Lenke til kommentar
Thend Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Du kan ha rett i det. Har en bekjent i Barcelona som hooker meg opp med mye spansk ræpp, mye fort rapping, ja. Men en del ålreite greier faktisk. Jeg kan anbefale Tote King. Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 (endret) Er Infinite no sjelden? debutplata til em 8250647[/snapback] Det ble jo bare presset opp ca. 4-500 av den, så vil si at den er ganske sjelden. Kasseten er nok sjeldnere og dyrere, men det er mulig å skaffe på eBay . 8254001[/snapback] Nice, fant den nemlig igjen i hylla for noen dager siden. *snip* Tja, du har jo også Will Smith - Gettin Jiggy With It. Bra smak Shizz, de låtene er helt fantastiske når sommeren er rett rundt hjørnet - eller i sommer. Vi har også videre: - MC Lyte - I Rock The Party. - Souls Of Mischief - 93 Till Infinity. - Devin The Dude - Party. - Onyx - Slam Harder. - Puff Daddy Feat. Notorious B.I.G. - Mo Money Mo Problems. <- Denne sangen får hormonene til å bruse! - Timbaland & Magoo Feat. Tweet - All Ya'll. - De La Soul - Shopping Bags. <- Forspill til shoppingturen du tar i byen! - Notorious B.I.G. - Notorious. - Noughty By Nature - Hip Hop Hooray. - Monie Love - It's A Shame. Yes, it's a shame if you haven't heared this. - Ice Cube - Check Yourself. - <- Liker denne jeg da. Helt til slutt, en sang som får meg i god stemmning, samt fører til minner: PS: Resten av sangene skal finnes lett på YouTube. 8254117[/snapback] Herlig, takk. elsker sånne låter, spess når sommeren kommer. Ei låt jeg synes er veldig chill: Frank T - Optimista y soñador. 8254174[/snapback] Synes det blir feil å høre rap der jeg ikke vet hva det rappes om, jeg. synes mye av poenget forsvinner når jeg ikke får med meg selve lyrikken. Endret 27. mars 2007 av shizz kebab Lenke til kommentar
Thend Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Joa. Men på den annen side kan du konsentrere deg om selve musikken og andre sider ved vokalen, som stemmebruk, flow etc. Og du slipper å irritere deg over dårlige tekster. Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 (endret) ja det er klart. men jeg mener lyrikken spiller en stor rolle i rap og jeg synes tekstene er viktige ( sier ikke at tekstene er dårlige, bare at jeg ikke skjønner et ord ) men nå køyer jeg. fred ut Endret 27. mars 2007 av shizz kebab Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 (endret) Så akkurat en lang dokumentar om Tupac Shakur på TV2 Zebra, hovedsaklig et langt intervju han gjorde med en TV-stasjon. Visste ikke han var så innflytelsesrik som han faktisk var. Han var fronten for alle angrep mot rapmusikk blant folk som mente det var bare dop og vold og dreping, han sto opp og forsvarte hele bransjen i tv-debatter..han fikk mye pes for at tekstene inneholdt mye "hoes and bitches" og kvinnerettsforkjempere demoniserte både han og hele bransjen gang på gang. Han var den som fikk Crips og Bloods-gjengene sammen, de skrev en slags "code of conduct" som het Thug Life, en slags våpenhvile mellom de to gruppene. Men var også ganske naiv og slang for mye med leppa (som han sa selv), og sa mange ting han angret bittert. Han havnet i fengsel i 1,5 for en sak der ei kjerring påsto han hadde voldtatt henne etter en konsert. Når han kom ut var hele west coast/east coast-"krigen" igang. Han kom på kant med Biggie og Puff diddy etter et intervju rett etter første gang han ble skutt, der han forklarte at de ikke brydde seg, puffy bare sto bak og ikke gjorde noe, og Biggie ikke gjorde en dritt..mens de sa at de støttet ham, fikk ham på beina, hjalp ham alt de kunne. Så ble noen sinna låter skrevet der de dissa hverandre ganske heftig ala "jeg skal pule morra di" osv osv osv..og vips, ble karen skutt på vei ut fra en boksekamp i Vegas. Interessant fyr. Endret 27. mars 2007 av Bitex Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Så akkurat en lang dokumentar om Tupac Shakur på TV2 Zebra.. 8254434[/snapback] Faen! Går det reprise, eller er det mulighet å se det på nett noe sted? Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Så akkurat en lang dokumentar om Tupac Shakur på TV2 Zebra.. 8254434[/snapback] Faen! Går det reprise, eller er det mulighet å se det på nett noe sted? 8255249[/snapback] Det var Tupac: Ressurection som gikk på TV2 Zebra i går. Den finnes på DVD. Og Tupac var ikke videre glad i Delores Tucker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg