Gå til innhold

Hip Hop-tråden - les reglene

ehs5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Darryl McDaniels, fra Run Dmc om norsk hip hop:

"Norsk rap selger såvidt meg bekjent ikke så bra. De bør lære av oss - og ikke prøve å gjøre som Eminem eller 50 Cent, sier han.

- Ingen nordmenn kan imponere meg med gangsta-rap, det er gjort av amerikanere allerede. Fortell meg om fedrene og mødrene deres, fortell meg om skolene deres og om hva dere gjør til daglig - da skal til og med jeg kjøpe norsk hip hop"

Kilde: http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=146618

8209779[/snapback]

Nå som det er snakk om norsk hip hop og Devin the Dude her, jeg har hørt at El Axel har fått hjelp (features?) fra Devin på den nye CDen. Kan det bli fett?
Lenke til kommentar
Tungtvann er flinke live, de. Og på plate.

Synd at de legger opp.

8205777[/snapback]

Kanskje litt seint å quote det der, men personlig synes jeg de er ræva live. De forbedra seg kanskje siden en gang jeg så dem for noen år siden da jeg digga musikken demmes, men fy faen jeg blei skuffa. Halve konserten var at en random kar sto å spilte av diverse Dre-låter osv, så kom Poppa Lars og spilte Dre, og tilslutt kom jørg1 og en random kar med håndkle over hodet sitt, også tok de et par sanger.

Lenke til kommentar

Har ikke sjekka den ut, er ikke altfor glad i chillelåter, liker mer aggresiv musikk. Men, og nå kødder jeg ikke, sjekk ut "Happy" av hillary duff ( Ja, du hørte riktig ). Beaten er så sykt kul. Høres ut som den er laga av timbaland.

Endret av asad
Lenke til kommentar
Timbaland presents: Shock Value har også lekket nå....noen som har hørt på det ennå? Er et par kule låter der inne...

8226218[/snapback]

Jeg ble skuffa faktisk, er noen kule låter, men jeg føler bare ikke denne cden i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Har Erik & Kriss laget beaten til Putt Diamanter Opp selv? Eventuelt hvem lagde beaten og hva heter sangen?

8226416[/snapback]

Det er lil kims "put your lighters up". Tror du de har skills nok til å lage en sånn beat? :!:

Lenke til kommentar
Det var det jeg ikke trodde :) Derfor jeg spurte her vettu.

8226777[/snapback]

Tenkte meg det^^ Den låta er morsom forresten.

Redmans nye album har også leaka, "Red goes wild". Låta jeg digger mest akk nå er "Put it down", aggresiv og rask beat. Har ikke hørt mye på albumet ennå though.

Btw, laster ned serien til meth og redman "Meth and Red show", handler om at de bor i et hvitt nabolag :!: Sett 1. ep, virka kult.

Men nå er det drikking :thumbup:

Endret av asad
Lenke til kommentar
Tenkte meg det^^ Den låta er morsom forresten.

Redmans nye album har også leaka, "Red goes wild". Låta jeg digger mest akk nå er "Put it down", aggresiv og rask beat. Har ikke hørt mye på albumet ennå though.

Btw, laster ned serien til meth og redman "Meth and Red show", handler om at de bor i et hvitt nabolag  :!:  Sett 1. ep, virka kult.

Men nå er det drikking :thumbup:

8227702[/snapback]

Oh redman albumet skal sjekkes ut, spennende og se åssen det er..

Ang Meth and Red show så syntes jeg det ble litt kjipt utover episodene, men ganske morsomt..

NP:Dj Vadim - Ponmelo Duro

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...