cErfik Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 "if hip hop is music, then are falling down from a building transportation" (rett meg hvis det er skrivefeil ect.) 8202625[/snapback] Tok ikke denne helt ass.... NP:Lil Wayne - Be Me (heit låt imo.) Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 (endret) Da skal jeg på Tungtvannkonsert med yeyo i dag :-| Skal ta å skrive en liten bok etter konserten. "En metallheads innblikk i Norsk HipHopliv" edit: yeyo har laga en tråd om det alt. Tror han synes det her er store greier, så jeg får prøve å være snill når jeg slakter konserten i etterkant. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...dpost&p=8204467 Endret 21. mars 2007 av -Nyhus- Lenke til kommentar
Thend Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Tungtvann er flinke live, de. Og på plate. Synd at de legger opp. Lenke til kommentar
asad Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 (endret) Darryl McDaniels, fra Run Dmc om norsk hip hop: "Norsk rap selger såvidt meg bekjent ikke så bra. De bør lære av oss - og ikke prøve å gjøre som Eminem eller 50 Cent, sier han. - Ingen nordmenn kan imponere meg med gangsta-rap, det er gjort av amerikanere allerede. Fortell meg om fedrene og mødrene deres, fortell meg om skolene deres og om hva dere gjør til daglig - da skal til og med jeg kjøpe norsk hip hop" Kilde: http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=146618 Endret 22. mars 2007 av asad Lenke til kommentar
Camron Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Så sant. Darryl's the man. Lenke til kommentar
illegalinnvandrer Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Jeg forsåvidt enig med Nas når han sier: "Everybody sound the same, commercialize the game Reminiscin' when it wasn't all business" (Hip Hop is dead) Jeg skjønner at mange liker gangster-hip hop, bling og biler whatever, men har du hørt en gangster rapper, har du hørt dem alle. Det er også på tide at norske rappere ikke tar etter deres amerikanske brethren, men prøver seg på nå nytt, noe originalt. Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Nå er det vel ikke så mange norske rappere som har forsøkt seg på gangsta. Oral B floppet, Diaz har hatt tendenser, men er TP's svakeste artist pga det. Lenke til kommentar
Dark Archon Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Nå er det vel ikke så mange norske rappere som har forsøkt seg på gangsta. Oral B floppet, Diaz har hatt tendenser, men er TP's svakeste artist pga det. 8211881[/snapback] Vel Oral B er jo veldig ironisk i låtene sine, men noen folk tror tydeligvis han er seriøs Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Intervjuer: Hvorfor kaller du deg gangster rapper, hva gjør deg til en gangster? Oral B: Tjah, jeg spoler ikke tilbake videone når jeg leier da. Lenke til kommentar
illegalinnvandrer Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Nå er det vel ikke så mange norske rappere som har forsøkt seg på gangsta. Oral B floppet, Diaz har hatt tendenser, men er TP's svakeste artist pga det. 8211881[/snapback] Kleen? Jeg har mye respekt for Tungtvann selv om de ikke helt er gangstere, det er vel kanskje derfor jeg liker dem. Lenke til kommentar
Thend Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 This ain't no gangsta rap How many motherfucking gangstas rap? - Sean Price Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Da er jeg tilbake. Noen freshe nyheter: T.I. is KING at The Grammy Awards: T.I. was among the multiple winners at Sunday night's 49th Annual Grammy Awards, taking home two of the event's most prestigious trophies. T.I. was the undisputed king of the Grammy's Rap division, scoring the 'Best Rap Solo Performance' award for his smash single, 'What You Know.' The ATL-based superstar also received an additional prize for 'Best Rap/Sung Collaboration,' marking his alliance with Justin Timberlake on the #1 hit, 'My Love.' The duo's live performance of the track with 'My Grammy Moment' winner Robyn Troup was hailed as one of the evening's true highlights. The twin Grammy's cap off an incredible 2006-7 awards season for T.I., following his triumphs at last year's BET Awards, BET Hip-Hop Awards, and Billboard Music Awards. T.I. VS. T.I.P., the eagerly awaited follow-up to 2006's RIAA platinum-certified, Billboard 200-topping smash, KING, will be released this summer. XXL Magazine recently ranked the upcoming collection as one of its two most anticipated albums of 2007. Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 god morgen! dagens låt: http://www.youtube.com/watch?v=sAZbBS0a3GU Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Aiht...Devin plata... Har den siste uka ikke hørt no på særlig annet enn nye plata til Devin the Dude- Waitin' To Inhale. Devin skuffer ikke ! ...plata er utrolig laidback, akkurat som Devin plater skal være, og jeg finner ikke en låt på albumet jeg ikke liker. En av de beste platene hans så langt, utenom To Tha Extreme som er min favoritt. Satt i hele går med en svær bag med Jack Herrer og hørte gjennom plata gang etter gang, og jeg fant en indre ro... Anbefales på det sterkeste ! Dagens anbefaling: Devin The Dude-Waiting' To Inhale og Cunninglynguists- Beatifull Girl ( knall låt ) Lenke til kommentar
asad Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 (endret) Fett:) angående den plata, hva sjer med afroman som har gitt ut en cd med samme navn? Endret 23. mars 2007 av asad Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 god morgen! dagens låt: http://www.youtube.com/watch?v=sAZbBS0a3GU Common ligner på Benjamin Franklin i Prison Break. Gleder meg til den nye plata hans i år. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Fett:) angående den plata, hva sjer med afroman som har gitt ut en cd med samme navn? 8218220[/snapback] har jeg ikke hørt no om..men who the fuck is Afroman anyways... Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Afroman er artig. "i think you're crazy if you like jay-z, don't chaange clothes - change the cd!" Lenke til kommentar
Namek Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Intervjuer: Hvorfor kaller du deg gangster rapper, hva gjør deg til en gangster?Oral B: Tjah, jeg spoler ikke tilbake videone når jeg leier da. 8212378[/snapback] Genial, men kanskje litt gammel? Noe som heter dvd'er nå til dags Lenke til kommentar
cErfik Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Aiht...Devin plata... Har den siste uka ikke hørt no på særlig annet enn nye plata til Devin the Dude- Waitin' To Inhale. Devin skuffer ikke ! ...plata er utrolig laidback, akkurat som Devin plater skal være, og jeg finner ikke en låt på albumet jeg ikke liker. En av de beste platene hans så langt, utenom To Tha Extreme som er min favoritt. Satt i hele går med en svær bag med Jack Herrer og hørte gjennom plata gang etter gang, og jeg fant en indre ro... Anbefales på det sterkeste ! Dagens anbefaling: Devin The Dude-Waiting' To Inhale og Cunninglynguists- Beatifull Girl ( knall låt ) 8218174[/snapback] Word Devin skiva er helt chillout... Har hørt mye på den den siste uka jeg også. Spillte den for noen kompisser og de bare:"Den er så lite trykk i blablabla" Så må forklare at det er stilen hans osv osv... Og de kaller seg hip hopere NP:Styles P - I'm Black Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg