Kasparf Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Jeg fant denne... http://www.youtube.com/watch?v=gt0LBlH3dAc Herlig! Lenke til kommentar
asad Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 (endret) Da er det over midnatt, og offisielt dagen for slippen av den nye Devin the Dude plata Waitin' to inhale... Jeg må innrømme at jeg lastet den ned for ett par dager siden, men jeg skal kjøpe den i original også...klarte bare ikke å vente Plata lever helt opp til forventningene...akkurat sånn som Devin skal være...i love it! Min fav så langt : What a job feat. Snoop Dogg & Andre 3000 8192340[/snapback] Den låta er innmari chill. Han nevner faktisk noe om piratkopiering der :!: Jaja, på tide å dra til butikken og se om Bucks album har kommet ut, må kjøpe det før jeg har hørt den FOR mange ganger og blir litt smålei. edit: Råeste låta på albumet til devin må være "Hope i dont get sick a dis" Endret 20. mars 2007 av asad Lenke til kommentar
Thend Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Den låta er veldig koselig, hvordan er resten av albumet sammenligna med den? (Snakker om What a Job) Ei anna koselig låt: Thirstin Howl III feat. Eminem - Watch Deez whose arm is this? i must have cut it off at the pharmacist's Lenke til kommentar
cErfik Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Klarte ikke holde meg med og ikke laste ned Devin skiva jeg heller, men den skal coppes i morgen etter skolen. Var et bra chill album som kan anbefales Lenke til kommentar
asad Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 (endret) Selfølgelig var ikke buck the world kommet i buttiken enda :S Får vel vente noen dager til. Unge T: Resten av albumet er like chill, men "I hope i dont get sick a dis" og "what a job" er de beste sangene på albumet, imo. Hvertfall etter de 4 gangene jeg har hørt gjennom plata. Endret 20. mars 2007 av asad Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Skal lage en cd med litt låter jeg kan spille på party neste helg, problemet er at mesteparten av folka som kommer ikke er så mottakelige for hiphop. Spilte noe sørstatsrap der for en stund tilbake, noe som ikke var så populært. Tenkte derfor å spørre dere om hjelp til låter (veldig gjerne noe fra gamleskolen!) som er likbart hos de fleste, med hooks de kanskje kan. Har forløpig denne listen med sanger: Kurtis Blow - The Breaks Mc Lyte - Cold rock a party Grandmaster Flash - The message The Sugarhill Gang - Rapper's Delight Dr.Dre - Next Episode Cypress Hill - Jump Around MOP- Ante up De La Soul - Rock Co Kane Flow Veldig fint hvis dere kunne komme med noen forslag, som sagt gjerne gamle klassikere som grenser til funk, og please dropp alt av 50, Eminem osv. De som folk kan teksten på har blitt spilt til døde og jeg orker ikke en gjeng med damer som hyler teksten til In Da Club... Lenke til kommentar
Dark Archon Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Skal lage en cd med litt låter jeg kan spille på party neste helg, problemet er at mesteparten av folka som kommer ikke er så mottakelige for hiphop. Spilte noe sørstatsrap der for en stund tilbake, noe som ikke var så populært. Tenkte derfor å spørre dere om hjelp til låter (veldig gjerne noe fra gamleskolen!) som er likbart hos de fleste, med hooks de kanskje kan. Har forløpig denne listen med sanger: Kurtis Blow - The Breaks Mc Lyte - Cold rock a party Grandmaster Flash - The message The Sugarhill Gang - Rapper's Delight Dr.Dre - Next Episode Cypress Hill - Jump Around MOP- Ante up De La Soul - Rock Co Kane Flow Veldig fint hvis dere kunne komme med noen forslag, som sagt gjerne gamle klassikere som grenser til funk, og please dropp alt av 50, Eminem osv. De som folk kan teksten på har blitt spilt til døde og jeg orker ikke en gjeng med damer som hyler teksten til In Da Club... 8198018[/snapback] Warren G Feat Nate Dogg - Regulate Tupac Feat Dr Dre - California Love Notorius B.I.G - Juicy Warren G & Sissel - Prince Igor Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Warren G Feat Nate Dogg - RegulateTupac Feat Dr Dre - California Love Notorius B.I.G - Juicy Warren G & Sissel - Prince Igor 8198121[/snapback] Veldig bra, takk skal du ha, keep em comin'! Lenke til kommentar
DP Rusher Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 De fleste liker The Roots. Prøv med: The Seed, Guns Are Drawn, Stay Cool, What They Do og/eller Long Time. Ellers er Busta Rhymes med Break Ya Neck en klassiker på fester... Lenke til kommentar
Dark Archon Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Warren G Feat Nate Dogg - RegulateTupac Feat Dr Dre - California Love Notorius B.I.G - Juicy Warren G & Sissel - Prince Igor 8198121[/snapback] Veldig bra, takk skal du ha, keep em comin'! 8198243[/snapback] Snoop Dogg Feat Kurupt & LBC Crew - Gold Rush AZ - Sugar Hill AZ - Rather Unique Run DMC ft. Aerosmith - Walk This Way Dr Dre Feat Snoop Dogg - Nuthin' But a "G" Thang Lenke til kommentar
Thend Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 El-P - Smithereens Fra I'll Sleep When You're Dead, som kom i dag, faktisk. Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 OutKast - Hey Ya The Roots - Seed 2.0 De to låtene har aldri slått feil i hater-land når jeg har testet dem ut. Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 (endret) Oi, nå gleder jeg meg til albumet til Immortal Tech. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Looking at life in retrospect it's hard to regretStuck in your ways cause hatred is hard to forget Niggaz talk all religious trying to barter with death Parts of the flesh wrinkle up while you start to reflect And even though nobodies life is ever perfect You start to wonder if all the pain was really worth is Pondering the purpose of living, the curse that was given Dreaming about freedom and escaping the prison People who pimp children are really raping religion The matrix is fiction placed in a vision But now the technology follows me solemnly Building the future laws to my philosophy Alzheimers cutting through like a lobotomy Not even the golden arthritis of king Midas Could buy comfort and peace for the righteous I survived disease and political crisis By backstabbing gnomes that are now lifeless And now i live vicariously through my kids Like people who love the sport, but can't play for shit Fighting glaucoma, front the cops taking a hit I slip into a coma, roaming over the planet Leaving the gold and the granite, the old and the famished But just before I vanish as I think I'm at the end The sun becomes the light of my birth and I live again Cunninlynguists - Never Know Why Feat. Immortal Technique Fet låt. Endret 20. mars 2007 av HorSe Lenke til kommentar
cErfik Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 SNIPP Naughty By Nature - O.P.P Naughty By Nature - Hip Hop Horay Mc Hammer - U cant touch this(ja jeg vet, men slår aldri feil på party) LL Cool J - Mama said Knock you out Sir Mix a lot - Baby Got Back (samme som hammer) Et par forslag fra meg Natta til alle hoder her inne... NP:Wu Tang Clan - La rumba Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Ei anna koselig låt:Thirstin Howl III feat. Eminem - Watch Deez whose arm is this? i must have cut it off at the pharmacist's 8193839[/snapback] Wow, aldri hørt den før. Bra lyrics av Em, ganske sikker på at de er tatt ut av freestyles han har gjort. Lyden og beaten var litt creepy da Lenke til kommentar
Thend Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 (endret) Hæh? Den beaten er jo skamfet. Dessuten er det hiphop vi snakker om her, ikke r&b. "Creepy" er lov. Og jeg tviler på at han fristila teksten. ( Det du mente? ) Endret 20. mars 2007 av unge thendrup Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Han freestyla nok ikke teksten, men det er slik han hørtes ut når han freestyla. Hører hvertfall jeg. Dermed tror jeg at noen av linjene han bruker er tatt ut fra freestyles han selv har gjort. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 "if hip hop is music, then are falling down from a building transportation" (rett meg hvis det er skrivefeil ect.) Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 mente du: if hip hop is music, then falling off a building is transportation transportation noun 1 when people or goods are moved from one place to another: hva var det du ville fram til? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg