Gå til innhold

Hip Hop-tråden - les reglene

ehs5

Anbefalte innlegg

Ja, at klokka var 1 midt på dagen var nok ikkje til gruppas fordel, dei hadde vel også reist langt og lenge for å rekke den så dei sa dei ikkje var i toppform. Klarte å ta eit kult bilete av Posdnous med mitt fantastiske eingongskamera

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Noen som har handla plater over HMV? Vuderer å handle litt der, men er redd for utgiftene. For å holde meg til tema må jeg si meg enig med unge thendrup. Biggie og 2pac hadde ikke hatt samme status hvis de ikke hadde dæva i dag. Må vel takke for Pete Philly & Perquisite anbefalingen jeg fikk her for lenge siden;P Hatt mye glede av den plata Thendrup.

8179329[/snapback]

Ta deg heller en tur til London når HMV har salg. På den måten kan du kombinere skitbillig musikk med masse fyll og annet moro. Jeg kjøpte Like Water for Chocolate (Common), Quality (Talib Kweli), College Dropout (Kanye West) og 36 Chambers (Wu-Tang Clan) for £1.99 hver på salg der i løpet av to turer. Suffice to say, mye kongebra musikk for pengene.

8179386[/snapback]

Var nettopp en kompis som var i London for en uke siden, men viste seg at musikksmaken min er for sær :( Han fant ingenting i butikken som sto på lista mi. Men hva regner du med at jeg må betale i fraktkostnader og toll?

Lenke til kommentar
Noen som har handla plater over HMV? Vuderer å handle litt der, men er redd for utgiftene. For å holde meg til tema må jeg si meg enig med unge thendrup. Biggie og 2pac hadde ikke hatt samme status hvis de ikke hadde dæva i dag. Må vel takke for Pete Philly & Perquisite anbefalingen jeg fikk her for lenge siden;P Hatt mye glede av den plata Thendrup.

8179329[/snapback]

Jeg har handla et par-tre ganger der, over nett. Det står hvor mye prisen blir inkludert frakt før du betaler, og det er vanligvis alt du trenger å betale. Jeg har kjøpt for 400-500kr flere ganger og trengte ikke å betale toll eller noen andre avgifter.

----

Onyx: Mr.-sangen er heftig. Hørte den sist uke eller noe sånt, likte den ikke da, men den har vokst på meg. Uh Oh er nesten klassiker. Synd Lethal Bizzle dreit seg loddrett ut på beste sendetid i går og ødela karrieren sin.

Roll Deep - Celebrate That

Edit: Har jeg posta det her før? Jme - Serious Remix

Endret av ehs5
Lenke til kommentar

Ja, i Top Gear-episoden. Jeg skjønner ikke at han ble med på noe sånt? Kanskje bare jeg som synes det var litt rart.

Og ikke for å snakke om at Wiley dreit seg ut i går! (overigår?) Han registrerte seg på det største grime-forumet, og han kunne egentlig ikke gjort mer for å miste mest mulig fans. Han har lost it. Han tror han er Gud og Jesus på en og samme tid.

Lenke til kommentar

Jeg vet. Var ikke helt bra for repetisjonen hans det der. Med Jeremy Clarkson i studioet, så gikk det galt. Vet ikke helt hva jeg skal si, men han dreit seg ut rett og slett. Publikum klappet for Clarkson etter at han avbrøt showet.

Likte faktisk Roll Deep - Celebrate That, en litt feel-good-sang. :)

Endret av Onyx
Lenke til kommentar

Der fikk jeg endelig bestilt meg billetter til Public Enemy på Samfundet (14.04.07). Dette blir kanskje årets konsertopplevelse (sammen med Anaal Nathrakh på Inferno).

Jeg må vel stikke ned på Biltema/Clas for å kjøpe meg en DIGER veggklokke og et par desimeter med lilla velur/annet egnet stoff. :love:

Lenke til kommentar

Da er det over midnatt, og offisielt dagen for slippen av den nye Devin the Dude plata Waitin' to inhale...

Jeg må innrømme at jeg lastet den ned for ett par dager siden, men jeg skal kjøpe den i original også...klarte bare ikke å vente :wee:

Plata lever helt opp til forventningene...akkurat sånn som Devin skal være...i love it! :love:

Min fav så langt : What a job feat. Snoop Dogg & Andre 3000

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...