jakotech Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Ja, at klokka var 1 midt på dagen var nok ikkje til gruppas fordel, dei hadde vel også reist langt og lenge for å rekke den så dei sa dei ikkje var i toppform. Klarte å ta eit kult bilete av Posdnous med mitt fantastiske eingongskamera Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Har ikke Biggie sagt i en sangBoom like the trade center? Det skjedde jo år etter han døde. 8179133[/snapback] Hva med denne? 8179993[/snapback] Det forklarte jo det. Lenke til kommentar
Torstee Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Noen som har handla plater over HMV? Vuderer å handle litt der, men er redd for utgiftene. For å holde meg til tema må jeg si meg enig med unge thendrup. Biggie og 2pac hadde ikke hatt samme status hvis de ikke hadde dæva i dag. Må vel takke for Pete Philly & Perquisite anbefalingen jeg fikk her for lenge siden;P Hatt mye glede av den plata Thendrup. 8179329[/snapback] Ta deg heller en tur til London når HMV har salg. På den måten kan du kombinere skitbillig musikk med masse fyll og annet moro. Jeg kjøpte Like Water for Chocolate (Common), Quality (Talib Kweli), College Dropout (Kanye West) og 36 Chambers (Wu-Tang Clan) for £1.99 hver på salg der i løpet av to turer. Suffice to say, mye kongebra musikk for pengene. 8179386[/snapback] Var nettopp en kompis som var i London for en uke siden, men viste seg at musikksmaken min er for sær Han fant ingenting i butikken som sto på lista mi. Men hva regner du med at jeg må betale i fraktkostnader og toll? Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Litt Grime: Lethal Bizzle - Mr. Lethal Bizzle - Uh Oh. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 18. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2007 (endret) Noen som har handla plater over HMV? Vuderer å handle litt der, men er redd for utgiftene. For å holde meg til tema må jeg si meg enig med unge thendrup. Biggie og 2pac hadde ikke hatt samme status hvis de ikke hadde dæva i dag. Må vel takke for Pete Philly & Perquisite anbefalingen jeg fikk her for lenge siden;P Hatt mye glede av den plata Thendrup. 8179329[/snapback] Jeg har handla et par-tre ganger der, over nett. Det står hvor mye prisen blir inkludert frakt før du betaler, og det er vanligvis alt du trenger å betale. Jeg har kjøpt for 400-500kr flere ganger og trengte ikke å betale toll eller noen andre avgifter. ---- Onyx: Mr.-sangen er heftig. Hørte den sist uke eller noe sånt, likte den ikke da, men den har vokst på meg. Uh Oh er nesten klassiker. Synd Lethal Bizzle dreit seg loddrett ut på beste sendetid i går og ødela karrieren sin. Roll Deep - Celebrate That Edit: Har jeg posta det her før? Jme - Serious Remix Endret 18. mars 2007 av ehs5 Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 ehs5: Mr. er helt vill! Hørte den i dag når jeg så Top Gear-episoden og sangen var bangin' fra første sekund jeg hørte den. Hvor mener du han dreit seg ut, i Top Gear-episoden? Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 18. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2007 Ja, i Top Gear-episoden. Jeg skjønner ikke at han ble med på noe sånt? Kanskje bare jeg som synes det var litt rart. Og ikke for å snakke om at Wiley dreit seg ut i går! (overigår?) Han registrerte seg på det største grime-forumet, og han kunne egentlig ikke gjort mer for å miste mest mulig fans. Han har lost it. Han tror han er Gud og Jesus på en og samme tid. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 (endret) Jeg vet. Var ikke helt bra for repetisjonen hans det der. Med Jeremy Clarkson i studioet, så gikk det galt. Vet ikke helt hva jeg skal si, men han dreit seg ut rett og slett. Publikum klappet for Clarkson etter at han avbrøt showet. Likte faktisk Roll Deep - Celebrate That, en litt feel-good-sang. Endret 18. mars 2007 av Onyx Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 18. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2007 For folk som ikke helt skjønner hva vi snakker om: http://www.youtube.com/watch?v=5haTvYPxHh4# Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Jeg vet. Var ikke helt bra for repetisjonen hans det der. 8183897[/snapback] Eller for å si det på norsk, ryktet* Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Young Buck er virkelig dårlig. Ville heller hørt på Nelly enn han og det sier sitt :-| Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 (endret) Ville heller hørt på Nelly enn han og det sier sitt :-| 8186178[/snapback] Om deg, ja. Young Buck>>>Nelly. Nelly er så whack at jeg blir kvalm. Endret 19. mars 2007 av shizz kebab Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Der fikk jeg endelig bestilt meg billetter til Public Enemy på Samfundet (14.04.07). Dette blir kanskje årets konsertopplevelse (sammen med Anaal Nathrakh på Inferno). Jeg må vel stikke ned på Biltema/Clas for å kjøpe meg en DIGER veggklokke og et par desimeter med lilla velur/annet egnet stoff. Lenke til kommentar
Thend Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Jeg bestilte for halvannen måned sida allerede. Gleder meg mye. Lenke til kommentar
mr_lf Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Akkurat fått skiva til Erik og Kriss - Gull og Grønne skoger. Er veldig imponert! Var på konsert med de og MadCon i helga, var veldig bra! Har hørt igjenom plata x antall ganger nå Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Djeez, Thomax rox. <33 Forguder han duden der asso. Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Erik & Kriss' Gull og grønne skoger var dritbra. anbefales Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Da er det over midnatt, og offisielt dagen for slippen av den nye Devin the Dude plata Waitin' to inhale... Jeg må innrømme at jeg lastet den ned for ett par dager siden, men jeg skal kjøpe den i original også...klarte bare ikke å vente Plata lever helt opp til forventningene...akkurat sånn som Devin skal være...i love it! Min fav så langt : What a job feat. Snoop Dogg & Andre 3000 Lenke til kommentar
Dark Archon Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Legger meg snart, men her er en godlåt: Eazy E - Real Muthaphuckkkin "G"s Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg