Gå til innhold

Hip Hop-tråden - les reglene

ehs5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er ikke tullerap, Leprechaunrappen eier jo.

"lep in tha hood, come to do no good" :wee:

8165461[/snapback]

Hvis du har hørt mye HipHop (Som du sier) og syntes den rappen er en god rap og at den "Eier" så sier det sitt om musikkkunnskapen din ;)

Lenke til kommentar
Dere bør sjekke ut dette:

Joell Ortiz - Hip Hop.

Ahh, hør beaten, slik bør hip-hip være hele tiden. Dette var saker.

Nice. Gleder meg til å se om han kan få gjort noe med Dre, og ikke ender opp på Aftermath-hylla sammen med alle de andre. Props for link, OnSmash har alltid de beste nye videoene.

Aight, albumet hans kommer 13. april som det står der. Håper det faktisk blir bra. :)

Lenke til kommentar

8165461[/snapback]

Hvis du har hørt mye HipHop (Som du sier) og syntes den rappen er en god rap og at den "Eier" så sier det sitt om musikkkunnskapen din ;)

8169228[/snapback]

Haha, du vet godt hvor mye rap jeg har hørt, og at jeg har hørt alle favorittene dine, i tillegg til de alle hiphopfans mener er kremen som Tupac og Biggie. Det betyr ikke at jeg trenger å like det. Så da holder jeg meg heller til kvalitetsleprechaunrap. Det forklarer også hvor ræva jeg synes mye rap er. Men det er ikke en diskusjon vi trenger ta her. Leprechaun rappen var en rap, jeg likte den, tenkte kanskje andre synes den var festlig så jeg postet den her. La det være, klarer du ikke å tolerere det, ta deg en bolle.

Endret av -Nyhus-
Lenke til kommentar

8165461[/snapback]

8169228[/snapback]

Haha, du vet godt hvor mye rap jeg har hørt, og at jeg har hørt alle favorittene dine, i tillegg til de alle hiphopfans mener er kremen som Tupac og Biggie. Det betyr ikke at jeg trenger å like det. Så da holder jeg meg heller til kvalitetsleprechaunrap. Det forklarer også hvor ræva jeg synes mye rap er. Men det er ikke en diskusjon vi trenger ta her. Leprechaun rappen var en rap, jeg likte den, tenkte kanskje andre synes den var festlig så jeg postet den her. La det være, klarer du ikke å tolerere det, ta deg en bolle.

8177886[/snapback]

:!:

Den der fikk meg faktisk til å le. "Så da holder jeg meg heller til kvalitetsleprechaunrap" . Dagens :thumbup:

Fifty kommer med nytt album i juni forresten, 27.

Lenke til kommentar

Noen som har handla plater over HMV? Vuderer å handle litt der, men er redd for utgiftene. For å holde meg til tema må jeg si meg enig med unge thendrup. Biggie og 2pac hadde ikke hatt samme status hvis de ikke hadde dæva i dag. Må vel takke for Pete Philly & Perquisite anbefalingen jeg fikk her for lenge siden;P Hatt mye glede av den plata Thendrup.

Lenke til kommentar
Noen som har handla plater over HMV? Vuderer å handle litt der, men er redd for utgiftene. For å holde meg til tema må jeg si meg enig med unge thendrup. Biggie og 2pac hadde ikke hatt samme status hvis de ikke hadde dæva i dag. Må vel takke for Pete Philly & Perquisite anbefalingen jeg fikk her for lenge siden;P Hatt mye glede av den plata Thendrup.

8179329[/snapback]

Ta deg heller en tur til London når HMV har salg. På den måten kan du kombinere skitbillig musikk med masse fyll og annet moro. Jeg kjøpte Like Water for Chocolate (Common), Quality (Talib Kweli), College Dropout (Kanye West) og 36 Chambers (Wu-Tang Clan) for £1.99 hver på salg der i løpet av to turer. Suffice to say, mye kongebra musikk for pengene.

Lenke til kommentar
Hm, jeg veit ikke om han hadde vært så stor om han ikke hadda dævva.

8178945[/snapback]

Stor eller ikke før døden, han er en av verdens beste HipHop artister noensinne. Teit å spekulere i det forøvrig, er vel ingen tvil om at begge har gjort mer for HipHop bransjen siden Run DMC, Public Enemy, Afrika Bambatta, Grandmaster Flash og gutta virkelig satt HipHop på kartet.

Lenke til kommentar
i tillegg til de alle hiphopfans mener er kremen som Tupac og Biggie.

makan

Tupac er middels og Biggie er overrated

Her trengs noget motgift;

De La Soul feat. MF Doom - Rock Co.Kane Flow

Publikum blir noe overraska når Doom kommer ut med maska. :wee:

8178720[/snapback]

De La Soul er fremdeles bra. Takker for et gjenhør med ein av dei beste sangene frå Grind Date.

Men var det andre her som var på De La Soul konserten under Roskilde i 2003? Det var en flau oppvisning det. Eg sto og ventet frå dei åpna scenen for å få den beste plassen, det klarte eg, men konserten var ikkje verdt ventinga i det heile tatt. Dei var dritslappe, og særs lite engasjerte. Dessuten føltes det som om dei var på scenen i omtrent ein halvtime, og dei kom ikkje for å gje ekstranummer.

Lenke til kommentar
(...)Må vel takke for Pete Philly & Perquisite anbefalingen jeg fikk her for lenge siden;P Hatt mye glede av den plata Thendrup.

8179329[/snapback]

Jepp, den er veldig bra, den.

Men var det andre her som var på De La Soul konserten under Roskilde i 2003? Det var en flau oppvisning det. Eg sto og ventet frå dei åpna scenen for å få den beste plassen, det klarte eg, men konserten var ikkje verdt ventinga i det heile tatt. Dei var dritslappe, og særs lite engasjerte. Dessuten føltes det som om dei var på scenen i omtrent ein halvtime, og dei kom ikkje for å gje ekstranummer.

8180111[/snapback]

De La Soul var i Trondheim høsten 2005, og det var en kjempebra konsert. De hadde kanskje en dårlig dag i Roskilde.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...